Adatok
Leroy Air
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jó szájízzel érkezz, vagy hagyd el kishazánkat! Lehet ennél jobban bemutatni Magyarországot?Számla a reptéri Leroy étteremből: Egyé ezeröccázé bundáskenyeret, és fizess még egyszer annyit a felszolgálásért! Reakció az étterem vezetőjétől:És egy EPIC Handrástól…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az adott étterem vezetőjeként szemtanúja és résztvevője voltam az esetnek.Egyértelműen számlázási hiba történt, a 12 %-os service díj helyett 120 % került felütésre.
A számla kifizetése előtt a hibára fény derült,amit azonnal orvosoltunk, tehát a vendég semmilyen módon nem károsult. Természetesen elnézést kértünk, és a kedves külföldi vendég ezt elfogadta és jókedvűen távozott. Ő is, mint az összes többi vendégünk maximális kiszolgálásban részesült. Sajnáljuk az esetet,azonban azt gondoljuk, hogy ez bárhol bárkivel előfordulhat. A korrektséghez hozzátartozna, ha a számla teljes egészében látszódna,mivel a helyes összeg feltüntetésre került, ez sajnálatos és furcsa módon lemaradt......
Köszönettel:
Békési Tamás Üzletvezető