Adatok
Xerome
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tény, hogy a szabályok őket védik, a karosszéria viszont az autóst. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Itt az ideje rendbe tenni a dolgainkat, ha már így is benne vagyunk a slamasztikában nyakig. Kérem, a Népnyúzás 2.0 legyen már ésszerű!Mai publikációnk blogposztja...
Tudom, tudom, Péter levele hangulatkeltésre kiválóan alkalmas, de olyan mély részletességgel ír az őt feltartóztató kerékpáros szőrös tomporáról, mint Tolsztoj Ivan Iljics állapotának romlásáról, vétek lenne nem elolvasnotok! Sokáig gondolkodtam, hogy megírjam-e ezt az…..
Xerome
2011.10.05 09:04:47
@GG81: Műszaki vizsgán a kilóméteróra pontosságát nem vizsgálják, sőt mivel a vizsga során egy helyben áll ezért azt se, hogy működik-e egyáltalán.
Nem az illegális(tuning) cuccról írtam, hanem a gyári kilóméteróra spirál vagy újabb típusoknál elromlott jeladó cseréjénél beépített alkatrészről.
Ez lehet gyári de lehet utángyártott is amiből számos gyártó termékei közül lehet választani, persze a többsége kínai.
Na ezeket senki nem vizsgálgatja, hogy pontosan ugyanazt az értéket fogja-e mutatni mint az eredeti és legálisan forgalomban vannak.
Biciklinél eleve nincs szükség nagy pontosságúra, ha 25 helyett 35 km/h-val tekersz azt nagyon észre fogod venni.
Nem az illegális(tuning) cuccról írtam, hanem a gyári kilóméteróra spirál vagy újabb típusoknál elromlott jeladó cseréjénél beépített alkatrészről.
Ez lehet gyári de lehet utángyártott is amiből számos gyártó termékei közül lehet választani, persze a többsége kínai.
Na ezeket senki nem vizsgálgatja, hogy pontosan ugyanazt az értéket fogja-e mutatni mint az eredeti és legálisan forgalomban vannak.
Biciklinél eleve nincs szükség nagy pontosságúra, ha 25 helyett 35 km/h-val tekersz azt nagyon észre fogod venni.
Xerome
2011.10.05 10:14:19
@GG81: Nyugodtan megveheted az utángyártottat, ugyan olyan jó lesz, mint a gyári.
A lényeg az, hogy ugyan úgy nem vizsgálgatja senki mint a kerékpárra szerelhetőt. Gyorshajtásnál fellebezhetsz, bevizsgáló hely által adott mérést elküldöd és innentől a csingcsungSzuper7-es jeladó gyártója/forgalmazója a felelős.
Mondjuk lakott területen belül 120km/h-nál nem biztos, hogy elfogadják.
Ja, elég jó esély van rá, hogy a gyárit is Kínában gyártják:)
A lényeg az, hogy ugyan úgy nem vizsgálgatja senki mint a kerékpárra szerelhetőt. Gyorshajtásnál fellebezhetsz, bevizsgáló hely által adott mérést elküldöd és innentől a csingcsungSzuper7-es jeladó gyártója/forgalmazója a felelős.
Mondjuk lakott területen belül 120km/h-nál nem biztos, hogy elfogadják.
Ja, elég jó esély van rá, hogy a gyárit is Kínában gyártják:)
Xerome
2011.10.05 10:30:27
@GG81: Még jó, hogy az orosz szakértelem kéznél volt.:)
Őrület! Hölgyeim és uraim, ez egyre csodálatosabb lesz. Kérem, olvassák el, de ne puskázzanak, ne nézzék meg az aláírást, csak próbálják kitalálni, mely szervezet nevéhez fűződik az alábbi eszement kiáltvány. A kiáltványt ebben az esetben szó szerint kell érteni, annyi…..
Xerome
2011.05.01 20:24:04
@Aabroncs: Megmondanád, hogy hol lehet a kerékpárút adóját fizetni?
Én hajlandó vagyok ugyanannyit fizetni utána mint az autóm után.
Én hajlandó vagyok ugyanannyit fizetni utána mint az autóm után.
Xerome
2011.05.01 20:39:51
@Aabroncs: Ahol van kerékpárút, ott kötelező jelleggel használom, egyébként előre megtervezem, hogy merre fogok menni ha nem a szokványos ingázó útvonalon haladok, forgalmas útra nem megyek rá mert félek az autóktól, mindig kis forgalmút választok.
Sok kerékpáros közlekedik így csak ők "láthatatlanok".
Sok kerékpáros közlekedik így csak ők "láthatatlanok".
Xerome
2011.05.01 20:57:23
@Aabroncs: Valóban nem voltam a CM-en, pedig a céljukkal egyet értek csak az eszközzel nem.
Én minden nap "felvonulok", egy éve járok biciklivel, az egész telet végig kerekeztem, de ezt a biciklis tömeget én nem észlelem nap mint nap az utakon persze lehet, hogy csak azért mert félnek a forgalomban.
Én minden nap "felvonulok", egy éve járok biciklivel, az egész telet végig kerekeztem, de ezt a biciklis tömeget én nem észlelem nap mint nap az utakon persze lehet, hogy csak azért mert félnek a forgalomban.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De szép is lenne.
Na de ébredjünk fel, sajna a többség még mindig az erősebb kutya b@szik elven közlekedik.