Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Exenn_

1 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Praktiker, a szállító és a fuvarozó között valahogy elkallódott olvasónk három megrendelt terméke, majd ebből hosszas könyörgés után kettő mégis előkerült. De hol lehet a harmadik? Rendeltem 3 terméket a webáruházon keresztül, amihez házhoz szállítást is kértem. A termékeket és a szállítást is…..
Exenn_ 2019.08.29 11:58:03
Jómagam is egy webshopnál dolgozom, így van némi infóm ezek műkdöéséről. Például, előre fizetés kontra utánvét. Ha kifizeted a terméket előre, akkor az már nem a cég tulajdona, hanem a vevői, de attól még nyilván felelősséggel tartozik érte az eladó és a szállító/fuvarozó is. Mivel ezek a rendelések számtalan kézen mennek át, így sok a sérülés esélye is. Mint minden gazdálkodó szervezet igyekszik elhárítani a nem saját hibájából kialakuló károkat, ezért van az "egymásra mutogatás". Ez valójában a színfalak mögött a fél információkból történő eset rekonsturálás, ami már néha Sehrlock Homes-i képességeket igényel. A jó kereskedő azonban természetesen ilyen esetben a vevővel foglalkozik először, majd utána verik le a egymáson a költésgeket. Legalábbis nálunk így megy. És arról se feledkezzünk meg, hogy leleményes a magyar, így a 14 napos elállást is igen okosan próbálja kihasználni. Vesz egy 5000 Ft-os kerti gépet, aminek a rendeltetése nem több száz m2 lenyírása, mégis megteszi, majd boci szemekkel azt mondja, hogy egy hibás gépet kapott. Mint minden esetben vannak hülye eladók, vannak hülye parnterek, akikhez a vevőnek semmi köze és vannak hülye vevők is. Az internetes kereskedelem azonban sajnos ilyen. És akkor még nem is említettük a termékek jellegét, ami más egy kozmetikumnál, más egy raklap csempénél vagy egy okostelefonnál. Mind-mind más eset és eljárást igénylő termék.
Priorizálni a fizetési mód szerint... lehet, hogy előfordul, de nálunk például már csak a GDPR miatt sincsenek ilyen adatok a komissiózónál, tehát, nem nagyon lehet belelátni egy-egy folyamatnál, hogy mekkora a rendelés összege.

Javaslom, mindenki éljen a fogyasztói törvény adta lehetőségekkel és bízzon benne, hogy egy olyan cégnél vásárol, ahol az első a vevő és annak elégedettsége, még ha hiba is lépett fel. Mert ahogy írtam a jó kereskedő először a vevő "lelkét" ápolja - már ha jogos - és utána rugózik a háttérben a mocskos anyagiakon.
  2011.áprilisában részt vettem egy Skóciai utazáson. A körutazás előkészítéséhez hozzátartozott az úti célok megismerése mind történelmileg, mind helyismeret tekintetében. Édesapám nemzetközi fuvarozóként…..