Adatok
Koffi
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Milyen autó lenne, amit mi tervezünk? Betiltanánk minden felesleges vackot, ami csak bosszúságot okoz és köteleznénk a gyártókat néhány dologra. Sértegetésig menő vita alakult ki. Mai cikkünk blogposztja...
Koffi
2011.07.21 13:26:02
A szerkesztők a szívemből szólnak:).Ez nem is normális dolog, hogy ennyi sz@rt raknak a kocsikba.Nekem most a "kedvencem" az OKOS Fordnak a hűtő előtti szellőzőrács automata mozgatása.....Ez mekkora már?Rögtön veszek kettőt is belőle.Tegyék bele a prémium modellekbe ezeket, de ne már az átlag ember költsön marhaságokra egy alsó kategóriás autóban!Mert ezek a dolgok bizony tönkre mennek.Méghozzá hamar!Nekem egy 2000-es évjáratú IS 200-as van.Abba nem ciki a nyomógomb az ajtóknál.A VW beépíti az istenverte ajtózárba, hogy a szegény Fabia-s tulaj vegyen több tízezer forintért újat, csak , hogy tudja bezárni a kocsiját.....csak azért mert nyitott ajtót érzékel.És még sorolhatnánk a franciák ötleteit is....Amúgy nem is lenne ez gond, ha megbízhatóak lennének!!És ez sajnos minden típusra érvényes lassan.
Koffi
2011.07.21 14:37:24
@soldi3r`:
Igazad van.Ez csak egy példa volt a sokból.Sok mindent meg lehet oldani de a lényeg az , hogy felesleges köröket kell futni.Nem?Van az a helyzet, hogy nem 140 Ft egy francia BSI modul csere csak azért mert CAN BUS rendszerű az autó.FELESLEGES!És ez a lényeg.Olcsóbb minden felé vezérlőegységeket telepíteni a kocsiba mint vastagabb kábeleket meg komolyabb kapcsolókat?Egy S osztályba, ahol nagyon komoly komfortelektronikák vannak nem is lehetne máshogy.Viszont egy alsó kategóriás autóban?Nagyon sok ember sírta már el magát ezek miatt!
Igazad van.Ez csak egy példa volt a sokból.Sok mindent meg lehet oldani de a lényeg az , hogy felesleges köröket kell futni.Nem?Van az a helyzet, hogy nem 140 Ft egy francia BSI modul csere csak azért mert CAN BUS rendszerű az autó.FELESLEGES!És ez a lényeg.Olcsóbb minden felé vezérlőegységeket telepíteni a kocsiba mint vastagabb kábeleket meg komolyabb kapcsolókat?Egy S osztályba, ahol nagyon komoly komfortelektronikák vannak nem is lehetne máshogy.Viszont egy alsó kategóriás autóban?Nagyon sok ember sírta már el magát ezek miatt!
Aki eddig kételkedett abban, hogy a magyar nyelv szitkozódásra milyen sokrétűen alkalmazható, nézze meg ezt a videót. Ha a szerelő leleményességét verbális véleménynyilvánítása helyett a munkánál is felhasználná, lehet, könnyebben felmenne az az olajteknő a helyére.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz