Regisztráció Blogot indítok
Adatok
deependent

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mutti és barátnője szerint amikor a Barát Taxinál fél orája nem sikerül egy előre kifizetett reptéri transzfert megoldani, ordibálással és bunkóskodással ütik el az időt az operátorok. A történet vélhetően az előrefizetésen bukott el, többet ilyet ne csináljanak:A mai napon…..
deependent 2011.04.08 22:08:44
Sziasztok,

Én az utas vagyok, akivel megtörtént az eset. Muszáj, hogy hozzászóljak az ügyhöz, mert mindenképpen szeretném, hogy senkivel se történjen többet ilyesmi, tegyünk érte.
Utazásom előtt a neten keresgéltem taxitársaságok után és meggyőző volt a Barát taxi hirdetése, olcsó volt és az is tetszett, hogy a visszautat is megrendelhetem. Ilyen szolgáltatást még soha nem vettem igénybe, mindig várnom kellett a taxira a repülőtéren, ezért praktikusnak találtam, hogy már ott fog rám várni a taxi, amikor fáradtan megérkezek. Az elindulás rendben történt, illetve mégsem, mert a rám váró taxi nem Barát taxi volt, hanem egy Főtaxis, aki beugrott kisegíteni. Amikor mondtam neki, hogy a visszautat is megrendelem, azt mondta ok., de amikor számlát kértem róla, azt mondta, hogy ő nem ad számlát, majd az értem jövő taxi fog adni, viszont elvette a pénzt. Helyette adott egy sárga cetlit, amit majd be kell mutatnom az értem jövő taxisnak.
Amikor visszaérkeztem utazásom után, az adott utasítás szerint felhívtam a taxitársaságot, hogy éppen most kaptam meg a csomagomat...ezt a mondatot sem tudtam befejezni, mert egy agresszív férfi közölte, hogy ne beszéljek úgy vele, mint egy kutyával(?), taxi majd jön, nincs itt. Erre kérdeztem, hogy hogy-hogy nincs itt, amikor megrendeltem, erre kérdezte, hogy van csomagon vagy nincs, mondtam persze, most kaptam kézhez, erre hogy hogy-hogy megkaptam a csomagom, hiszen a gép csak öt perce szállt le, a taxi majd jön, tizenöt-húsz perc, várjak az indulás oldalon.
Én kimentem és vártam, taxi sehol, a repülőből már minden utas elment, én hulla fáradt és a taxi nem jön. 25 perc múlva újra felhívtam őket, egy nő vette fel, és igen, idegesen kérdeztem, hogy hol a taxi, de nem ordítva, mert ez nem az én stílusom, a nő közölte, hogy majd jön a taxi, valami fehér ford mondeo, kérdeztem mikor, válasz:majd, és ne ordítsak, mert recseg a vonal, majd letette az orrom előtt a kagylót.
A telefonom merülőben, hívtam a barátnőmet és megkértem, hogy hívja fel őket, mert én nem tudok velük beszélni. Az ő sztoriját fent olvashatjátok.
Hosszú percek után a barátnőm sírva hívott vissza, hogy vele is ordibálnak és lecsapják az orra előtt a kagylót.
Az biztos, hogy egyikünk sem nevezte őket csótánynak, mint, ahogy a kedves társaság ügyvezetője írta, az én bűnöm az volt, hogy egész napos utazás után, hulla fáradtan, nem jön értem a taxi, és ezért, valamint az ügyfélszolgálatosok bicskát nyitogató stílusa miatt egy kissé ingerült lettem és nemtetszésemnek hangot is adtam a telefonban. A barátnőm viszont csak egy tájékoztatást szeretett volna tőlük kicsikarni, de ő is ugyanazt a bunkó és minősíthetetlen stílust kapta, mint én.
Amikor 30 perc után végre megérkezett a taxi, még csak annyit sem mondott, hogy elnézést, nem szóltam semmit beszálltam, odaadtam a sárga cetlit és kértem a számlát. Erre felháborodottan közölte, hogy ő nem ad, mert nem neki fizettem. Na erre már kiborult a bili, és a barátnőmnek panaszkodtam a telefonban, amit a taxis hallott és közbeszólt, hogy ő nem mondta, hogy nem ad számlát.
Végül is az út alatt összebarátkoztunk, elmondtam neki a történetemet, amit, amikor végighallgatta, teljesen megértett és végre elnézést kért a főnökei nevében is. Kiderült, hogy Óbudáról hívták a fuvarhoz, a repülőtér bejáratánál pedig a rendőrség tartóztatta fel. Ezt az ügyfélszolgálatosok is tudták, de egyik sem közölte velem. Semmi más nem kellett volna, csak egy udvarias hangon elmondott információ és hogy udvariasan arra kérjenek, hogy legyek türelemmel. Ennyi.
Mindent meg fogok tenni, hogy minél kevesebb ember utazzon ezzel a taxitársasággal, mert bár sok helyen jártam a világon, még soha nem tapasztaltam az ügyfél ennyire semmibe vevését és megalázását.