Adatok
tomexx
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Modellautó építés - 1:8 Kyosho - Mercedes magazin
A GXR-28 Bigblock Extreme motor
2009.10.23 16:56:00
Az autó különlegessége, hogy a Kyosho egyik (ha nem a legjobb) belső égésű motorjával van szerelve, egészen pontosan GXR-28 Bigblock Extreme Powerrel, melynek lökettérfogata 4,53cm3 és teljesítménye több, mint 3 lóerő, melyet megközelítőleg 30.000(!!!) percenként fordulaton ad…..
tomexx
2011.03.23 16:05:01
@Nr01: Köszi a választ!
Közben megtaláltam a választ. :)
Igen,olvastam,hogy ne forgassa át kenés nélkül,egyszerűen csak nem értettem,hogy mi a manótól fog átfordúlni,de így már értem!
Mégegyszer köszönöm!
Közben megtaláltam a választ. :)
Igen,olvastam,hogy ne forgassa át kenés nélkül,egyszerűen csak nem értettem,hogy mi a manótól fog átfordúlni,de így már értem!
Mégegyszer köszönöm!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A következő a problémám:
A GXR-28-as forgattyús házba bele raktam a melléklet csapágyakat,majd ezt követően a forgattyús tengelyt. Ekkor még minden gond nélkül el lehetett forgatni a forgattyús tengelyt,sőt még azután mikor hajtókar illetve a dugattyú bele került. Miután viszont a hengehüvelyt és a hengerfejet is felszereltem akkor mág nem lehetett teljesen körbe forgatni a forgattyús tengelyt. Levettem a hengerfejet és azt tapasztaltam,hogy a forgattyús tengely ugyan körbe forgatható,de a dugattyú felnyomja a hüvelyt 1,5-2 mm magasságra (át lehet látni a hüvely peremének alja és a forgattyús ház között). Sajnos időhiány miatt nem is tudtam többet foglalkozni a jelenséggel,de pár napja aztán összeraktam a teljes motort,behúzóindítót,karburátort. A behúzózsinór könnyedén mozog,de mindössze maximum 11cm magasságra lehet kihúzni. Olvastam a kiadványban,hogy hogyan ajánlott elindítani az autót,de igazából a fent leírt jelenség miatt és a kiadványban is azt olvastam,hogy a zsinórt 20cm-nél tovább nem ajánlott kihúzni (nálam ez max 11cm) nem mertem megkísérelni az indítást (gyanítom nem is sikerült volna).