Regisztráció Blogot indítok
Adatok
görbeszögekéjszakája

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
1867-ben adták át a fogalomnak a Magyar Államvasutak első pályaudvarát a budapesti Józsefvárosi pályaudvart. A kiegyezés előtt Pesten és Budán mindössze három állomás volt üzemben két vasúttársaság kezében. Az Északi Vasút pályaudvarának létesítésére vonatkozó…..
Volt idő, amikor élen jártunk a járműiparban, és ezzel nem az Ikarusra gondolok, bár az ugrik be mindenkinek elsőre. A Magomobilok, Fejes Endre-féle lemezmotoros kocsik, Csonka postakocsik, Pannóniák sem voltak okvetlenül a csúcson, itt másról van szó. Egy kivételes képességű…..
görbeszögekéjszakája 2011.03.20 10:44:05
@krepsz_zoltan: én a '80-as évek elejétől dolgoztam a KM-ben '90-es évek közepéig. rengeteg izgalmas, érdekes kiállítást hoztunk létre itthon és külföldön egyaránt. A műtárgyvédelem akkor sem állt a helyzetmagaslatán. Rengeteg vezetői döntést képtelen voltam felfogni, megérteni. Hihetetlen közöny, nemtörődömség, hozzá nemértés lengett körül, szinte mindent. Kevés ember érezte a súlyát az ott végzett munkának. Az eltűnt Rolls-Royce-ról én is hallottam. A Maybach restaurálását egy Lada generálozásához hasonlította az egyik Nagytudású..., s nem értette mi tart olyan sokáig és miért kerül annyiba...! Mind emellett rengeteg pozitív élményt is kaptam, melyekre a mai napig szívesen emlékszem. Egyéb iránt a KM gyűjteménye a világ bármely részén megállná a helyét. Érdemes elmenni, megnézni. Ajánlom mindenkinek, aki szeretne visszatekinteni a régmúlt idők járműveire. A belépődíj és a fotó engedélyre kifizetett összeg jó helyre megy. Ne sajnáljuk!
görbeszögekéjszakája 2011.03.20 15:54:10
@krepsz_zoltan: az új igazgató honnan jött? van szakmai előélete? persze akárki is, drukkolok neki nagyon!