Regisztráció Blogot indítok
Adatok
somagabor

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
somagabor 2012.01.20 14:16:35
@metal: Mit kezdjek a gázszettel egy diesel autóban?
Ha nagyon utánaszámolsz ott is elköltesz egy kevés pénzt amire elkezd visszacsöpögni.
Benzinnel már csak a fűnyíró megy, a diesel meg tudja azt a fogyasztást amit már nem kell ész nélül csökkenteni.

Elkezdtem utánanézni valaminek, gondoltam kipróbálom, ezek a magnum matyik korrektnek tűntek, és így jártam.
Több pénzt én nem áldoznék erre az biztos, de várom hogy valaki feltalálja az örökmozgót.

Egyébbként meg 130K :-) megtehettem ennyi.
Nem volt kedvem a sufniban nekiállni lemezt vagdosni és hasonlók.
Szerencsére félpénzért tovább ment egy másik bátor kísérletező mókusnak, így csökentettem a veszteséget.

Egyébbként a 80-as években gyártott zéro ECU-s benzines csodákban lehet hogy pár decit spórolsz vele.
2000 évjárat felett el kell felejteni.
Azért hagyjuk meg a reményt a hívő embereknek...
somagabor 2012.01.21 00:31:57
@metal:

Kicsit átfogalmazom.
Naponta 200 km-et megyek, egy 1.5 dci-vel.
A fogyasztás 4.5. Nem a computer írja ki, hanem teli tanktól teli tankig ennyi. Hetente van alkalmam nézegetni, úgyhogy nem csalás nem ámítás.

Namost, miután elkezdtem kutakodni itt ott, hogy mik vannak amivel meg lehet bolondítani a fogyasztást, Rátaláltam a water4gas rendszerekre.
Meglepett hogy a 90-es évek végétől létezik, vagy talán korábban is létezett, de csak mostanában verték nagy dobra, amikor elkezdtek pánikolni a 400 HUF-os üzemanyagárak miatt.

Szóval miután megnéztem néhány vaterás hirdetést, nem tűnt túl bizalomgerjesztőnek. Itt kellet volna leállni, de nem tettem.

Rátaláltam a Magnum tuning "csúcsminőségű" termékére.
Ismertem már őket korábban is, és kicsit meglepett amikor láttam hogy milyen "jó kis rendszert" árulnak.
All in One, minden egyben, szettben csak beépítjük és lám lám csökken a havi üzemanyag kiadás.
Gyors matek, pár hónap alatt megtérül a befektetés - gondoltam akkor. Az ígért 20-40%-os csökkenés alapján ezt lehetett remélni. Úgy voltam vele ha csak a felét tudja már az is jó.

Néhány telefonbeszélgetés és kérdezősködés után, remegve megnyomtam a webshopban "kosárba tesz" gombot.

A többit már az első kommentemben leírtam, most nem tenném meg még egyszer.

Válaszul a tönkremegy az autó kérdésedre.
Van annyi fogalmam az autókról és a belsőégésű motorokról hogy tudjam, nem megy tönkre.
Nem hülyegyerek módjára durr bele a rendszert azt kész.
Minden kacatot szépen átmértem, gondolok itt az elektronikára többek között, és nem engedtem hogy a gyári értéktől plusszban nagyon eltérjen. Lefele mehet, az nem árt.

Szóval a lényeg és a konklúzió, hogy legyen az én bukóm tanulság mindenkinek aki ilyenre vetemedne, hogy egy nagyértékű HHO rendszert vásárol, akkor ne tegye.
Ha valakinek kísérletezni támad kedve, inkább a csináld magad akciót válassza.
Ugyan azt tudja, csak az 1%-ba kerül.

Ja és ami még fontosabb....

SOHA NE VÁSÁROLJATOK MAGNUM TUNING TERMÉKET!!!

Az egész cég egy kész átverés show!

Ezen kívül vannak olyan emberek, akik már régóta űzik ezt a "sportot" és bizony van némi tapasztalatuk HHO ügyben.

Ha előbb találok rájuk mint a fent sokat emlegetett cégre, valószínű hogy inkább alkoholra költöttem volna azt a 130k-t.

:-)

Üdv:
somagabor 2012.01.22 00:01:25
@metal:
Hát igen.
Valószínűleg már rég elterjedt volna ha ekkora megoldás lenne, mind amit néhány 15 perc alatt meggazdagodni vágyó honfitársam ígér.
Ez szép lehúzás. Az érdekes a dologban az, hogy ami itthon 100 000 HUF az az ebayon 30 EUR.

Szóval nemzetközi kísérletek is folynak. :-)

Egyébként az elterjedésről még annyit hogy olyan szinten instabil a rendszer, hogy amikor egy óráig ment már lohogott a víz a tartályban mind ha egy vízforraló lett volna.
Most akkor mikor mennyi gáz is keletkezik.?
Nem olyan hogy elindítom a motort, aztán eléget x liter benyát.

Ha tényleg működne is, komoly vezérlés kellene hozzá.

Na de teljesen mindegy, a lényeg hogy legyenek vállalkozó szellemű emberek.
Ők viszik előre a világot. :-)

Ja és nem árt ha vannak Mítosz rombolók is. :-D
 Természetesen nem muszáj általánosítani, mivel MÉG nincsenek ellenvélemények ezért tudok csak negatívokat beszerkeszteni. Remélem lesznek pozitív kommentek is!A bejegyzés egy másik post kommentjeiből lett szerkesztve.Addig is ki mint vet, úgy arat (bár a szar jó táptalaj :)…..
somagabor 2011.04.21 11:16:52
@hho2:

Ha minden igaz lassan kiderül az igazság.
Talán még meg is éljük.

Ha lehet hinni a híreknek a világ olajkészlete még kb 20-30 évre elegendő ha a jelenlegi fogyasztás nem nővekszik.
Manapság egyre többet gondolkozom azon hogy mi lesz ha egyszer csak bezárul a csap.
Biztos vagyok benne hogy az autógyártóknak már van megoldása erre a helyzetre, de vajon hogy fogják "becsöpögtetni" az alternatív erőforrást a piacra.
Egyik napról a másikra nyilván ez nem lehetságes, mert akkor egy pár évig gyalogolunk.
Mindenesetre most biztos nem vennék hosszú táva drága pénzért se diesel se benzines autót. Bár 20 év alatt a jelenlegi minőséget 2* le lehet még cserélni.

Egyébbként azért jönnek a hybridek szépen már most is a piacra.

Véleményem szerint már egyre veszélytelenebb ezzel a kérdéssel foglalkozni, mert az olajért lassan nem lesz értelme harcolni.
Bár amilyen ostoba az ember még egy kiadós háború is kinéz emiatt. Sajnos...
somagabor 2011.04.21 23:00:16
@imiapo: Nem jó az ioncserélt víz. Desztilált vizet használj.
Legegyszerűbb megoldás ha az Aldiban veszel 5l 250 Ft-ért.
Nem egy csúcs minőség, de még mindig jobb mint az ioncserélt.
    Az ünnep alatt volt időm egy kicsit elmélkedni. De min is? Azon, hogy ilyen gyönyörű időben, ahelyett, hogy beültünk volna az autóba és jártuk volna Magyarország gyönyörű tájait, mint vagy húsz évvel ezelőtt tettük, otthon maradtunk, mert szinte teljességgel…..
somagabor 2011.03.23 15:51:10
@amper-vadasz: 100 reggel, 100 délután. Munkába járós autó. :-)

A befecskendezést már optimalizáltam a magyar üzemanyag körülményekre. Ezen kívül esti imáimba is belefoglalom őket. A közvélemény szerint már régen injektorokat kellet volna cserélnem ennyi km után. Ennek ellenére ezek még jól bírják. Nemrég vizsgáltam.
somagabor 2011.03.24 11:00:09
@amper-vadasz: Egyébbként igen.
Általában olyan 200 000 -re vannak belőve ezek a motorok.
Legalább is a gyártó szerint. Ezt vallják az autószerelők is.
De az enyémnek el kell mennie 500 000 km-t. :-)
Nincs más választása mert sok dolga van.

Amúgy a legnagyobb probléma a Renault optimista 30 000 km-es szerviz intervalluma. Bár más gyártó is kampányol ezzel. Ezúton közlöm minden kedves Renault tulajdonossal aki olvassa ezt a fórumot hogy ezt el kell felejteni.
A világon nincs olyan olaj gyártó cég aki a saját termékére 30 000 km-t garantálna.
Emlékezzünk vissza az ezeröcsi és a golf 1 időszakra. Olajcsere 10-12 ezer km-ként.
Ennyi!

Ezen lehet akarni változtatni, de nem érdemes.

10 000 HUF 5 liter jófajta olaj, aki ennyit nem akar ráfordítni az autóra az menjen gyalog. :-)

Üdv mindenkinek!
Gábor
somagabor 2011.03.24 15:32:08
@imiapo: A 20 000 nem 30 000.
Az már minden olaj vége. Egyébbként a VW motor (főleg a régi) még bírta harcot. Manapság már más a helyzet.
Persze a futásteljesítmény is változott. Régen az emberek évente pár 1000 km-t mentek, ma hetente megyek annyit. Egyébbként a henger váll egy meglehetősen vicces dolog. Ezt még nem tapasztaltam több 100 000 km után sem, pedig már láttam pár hengerfej leszerelést.
Sajnos a hajtókar csapágy, és a főtengely csapágy előbb kikönyököl a ritka olajcserétől, mint ahogy a henger elkezdene vállasodni.

A golf motorban a hengerfej gát repedés egyébbként hétköznapinak számított a 80-as és a 90-es évek elején is. Főleg a TDI esetében. Manapság ezt a problémát már sikerült megoldani a VW-nek.
Most inkább megjelennek a motoron az olajfolyások különböző helyeken. :-)