Adatok
Boldizsár jános
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A minap megkeresett egy ÚRIEMBER azzal, hogy van neki egy HB katonai rendszáma, mert különösebben nem gyűjti, de megfelelő összegért a megfelelő helyre szívesen felajánlaná. Volt mindkettőnknek egy elképzelése az árat illetően, aztán idézem: "Nézd, ahogyan a ma divatos…..
Karosszék tábornok
107. Csepel 800 Gödöllő - Az utolsó magyar gyártású katonai lánctalpas
2014.01.26 00:00:00
Csepel 800, amely egyes helyeken hol Cs-800, hol K-800, de találkoztam már B-800 elnevezéssel is, a második világháború után újjáéledő magyar hadiipar első és egyetlen lánctalpas harcjárműve volt. Sajnos erről az érdekes járműről se könyvben, se interneten néhány mondatnál…..
1954-ben magyar delegáció járt a baráti Kínában. A tárgyalások elsősorban gazdasági jellegűek voltak. A kínaiak érdeklődést mutattak a Csepel teherautók iránt és meghívták a magyar gyárat az 1956 őszén megrendezendő Tibeti versenyre...
Volt idő, amikor élen jártunk a járműiparban, és ezzel nem az Ikarusra gondolok, bár az ugrik be mindenkinek elsőre. A Magomobilok, Fejes Endre-féle lemezmotoros kocsik, Csonka postakocsik, Pannóniák sem voltak okvetlenül a csúcson, itt másról van szó. Egy kivételes képességű…..
Boldizsár jános
2011.03.19 20:43:32
@amatőr: Sorhat a "vényóc"!
Boldizsár jános
2011.03.19 20:49:55
@krepsz_zoltan:
Üdv Zoltán! Keresem jó ideje, a tel. száma a tönkre ment telefonomban maradt. A többi eszköz is Nálunk volt, 2008-ban adtuk le, a VSFUG-ot rendbe raktuk.Tehát vissza kerültek Győrbe. A VSFUG Szombathelyen van ideiglenes kiállításba a többi a gyárban.Üdv.
Üdv Zoltán! Keresem jó ideje, a tel. száma a tönkre ment telefonomban maradt. A többi eszköz is Nálunk volt, 2008-ban adtuk le, a VSFUG-ot rendbe raktuk.Tehát vissza kerültek Győrbe. A VSFUG Szombathelyen van ideiglenes kiállításba a többi a gyárban.Üdv.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A HB sorozatú rendszám vélhetően egy GAZ-69AM parancsnoki gépkocsié lehetett, a kezdő számsor alapján.
Üdv.!