Regisztráció Blogot indítok
Adatok
guanabo

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Volt több is, de nagy sorozatban csak egy készült. A Rába-MAN motornak jelentős része volt az Ikarus sikerében. Az Ikarusszal együtt már csak a magyar járműgyártás múltjának része. Miért volt szükség licensz motorra és mi vezetett a felemás utódláshoz?..
guanabo 2019.03.10 20:59:52
5 másodperc alatt menthetetlenül csapdába ejti, fél perc alatt pedig teljesen maga alá temeti az áldozatát, aki néhány perc alatt megfullad. Ezután viszont hosszú órákba, vagy akár napokba kerül, míg sikerül felfedezni és kiszabadítani a tetemet. Mi ez?..
guanabo 2018.01.25 14:52:08
www.youtube.com/watch?v=ZGgObKgAULw
1:50 - nél indul útjára a ....
Volt idő, amikor élen jártunk a járműiparban, és ezzel nem az Ikarusra gondolok, bár az ugrik be mindenkinek elsőre. A Magomobilok, Fejes Endre-féle lemezmotoros kocsik, Csonka postakocsik, Pannóniák sem voltak okvetlenül a csúcson, itt másról van szó. Egy kivételes képességű…..
guanabo 2011.03.19 19:23:03
@makmarci:

Nálad a pont, erről nem tudtam!
Az tetszetős megoldás volna!
Köszönet az infóért.
Üdv!
guanabo 2011.03.19 19:35:46
@bervas:

Arra még emlékeztem, hogy tele van erő-nyerő, megkeverő-átemelő szerkezettel, de ennyire konkrétan már nem derengett a dolog.
Utána kellene matatnom, csak az a fránya idő! Abból van a legkevesebb.

Köszönet az infóért.
Üdv!
guanabo 2011.03.19 18:39:34
@makmarci:

Az sokba fájna!
Egy bennfentes rokona Pullman-kocsiba való felállásnál letottyantotta úgy, hogy a váltójának „game over”. Csak ennek a számlája horrorisztikus lenne, más felújítási költségekről nem is beszélve.