Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Csaba206

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Csaba206 2011.03.16 20:09:41
Sziasztok!

Én sofőrként dolgozok 5 éve, mindkét szülő és a nagybáttyámék szintén hivatásos nehéz gépkocsivezetők. Az itt az első probléma, hogy aki ezt a törvényt megalkotta annak a seggét kék villogós méregdrága luxusautóval közlekedik. Így fogalma sincs a közúti helyzetről. Először is beültetném egy hónapra kamionozni nemzetközibe és belföldre teríteni is, aztán megkérdezném tőle, hogy is gondolták az eddigi szabályozásokat. Mivel a kamionosnak a lehetetlent kell megoldania ahogy a kisebb belföldi autóknak is. Ahol én dolgozok dunaharasztin egy depoba, ott voltak olyan elvárások, hogy 1 óra alatt érjek le mosonmagyaróvárra meg hasonlók. (3.0 power ducato ponyvás autóval). Megcsináltam de megbántam, mivel a gyorshajtásért nem fizettek helyettem. Teljesen irreális dolgokat várnak el a sofőröktöl old meg címszóval. A sofőrnek alap esetben 9 órája van dolgozni onnantól, hogy beül az autóba, odáig, hogy kiszáljon belőle. Minusz 45 perc pihenő. Ebbe, minden szabályt betartva lehetetlen egy dunaharaszti-kalocsa-kiskőrös.jánoshalma-kecskemét-dunaharaszti vonalat megcsinálni. Hozzáteszem városonként leszámítva d.harasztit a kiindulót, és persze városonként 2 cím általában. Ilyen szabályok mellett nem lehet 7.5-18 tonnás teherautóval ezt megtenni. Viszont kötelező, vagy ez vagy mehetsz haza jön más. Csak a gyereknek enni kell adni, a csekket be kell fizetni. Nem szivesen csináljaák a sofőrök ezt de nincs más.