Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sonka Magyarország! Menny osz' rágd!

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Sonka Magyarország! Menny osz' rágd! 2011.03.16 19:03:09
Egyrészt NEM könyörgöm, hanem könyörgök, mert nem ikes ige.

Másrészt meg azóta lehet haladni az autópályán.

A kamionosok meg maguknak köszönhetik, nem kellett volna paraszt módra előzgetni eddig (pl. úgy kivágódni, hogy csak satufékkel lehessen annyira lelassulni, hogy ne szállj be alá 130-ról; elég sok ilyennel találkoztam, és én nem szoktam száguldozni autópályán, max. 140, de inkább 130, azt viszont szeretném tartani).

Tahók voltak, megérdemelték. Az önszabályozás, amit mindig mindenki hangoztat, náluk sem működött.

Az M3 Gyöngyös utáni szakaszán én elég gyakran járok, te láthatóan nem. Meglehetősen nagy ott a forgalom egy átlag hétköznapon is. És kurva sok a kamion, amik mennek Ukrajnába.
Muszáj egy cikkben hazudozni, hogy elég hatásvadász legyen?

Azt nem is mondom, hogy gyere egyszer Budapest felé egy ünnepi hétvége végén. Legközelebbinek javaslom a húsvét hétfőt, este 6-10 között bármikor.
Tervezni egy rendszert, ugyebár, a legszűkebb keresztmetszetre (jelen esetben a legnagyobb várható forgalomra) kell.

Ha meg lakott területen gyorsan hajt, szarrá kell büntetni, aztán majd megtanulja.

@viktorigo:
Az emberek többségének vezetéstudásához és képességeihez a 130 is sok.
Amerikában a szuper autóknak (legalábbis kevés Trabantot láttam arrafelé, de még kispolszki is csak elvétve tűnt fel) a szuper autósztrádákon is 75 mph van megengedve. Az nincs egész 121 km/h.
Sok államban csak 65 mph, ez nincs egész 105 km/h.
(És ott kurvára büntetnek is érte, ha túlléped. Nem tudom, hogy mérik, de ha eléred a 85 mph-t, kb. 15 másodperc alatt a sarkadban a rendőr.)

Ja, pár államban megpróbálták német mintára a belső sávban nincs korlátozás szabályt.
5 évet sem bírt ki sehol, kiderült, hogy ott is rengeteg a hülye, aki nem bírja felmérni, mit bír ő meg a kocsija.

A megoldás egyébként a kamionos dologra az lenne, hogy legalább 3 sávos pályákat építsenek, és lehessen kamionnak is előzni a középsőben, de kamion be ne tehesse a kerekét az annál bentebbiekbe.
Sonka Magyarország! Menny osz' rágd! 2011.03.16 19:09:50
@gabeszt31:
Erre mondjuk nagyon egyszerű lenne a megoldás.
Minden rendszámellenőrző kamerát (ami nézi, hogy vettél-e matricát) összekötni, és mérné, hogy X helyen és Y helyen mikor haladtál át, aztán átlagsebességet számolni. Nem kell hozzá nagy számítási teljesítmény, egy ZX Spectrum is elbírná az ország összes autópályaforgalmát.
Aztán aki átlépi a 130-at Z%-kal, annak automatikusan menne a büntetés.

Külföldi rendszámú autót meg várnák a következő lehajtónál a jardok, és vagy fizet helyben (bankkártyaelfogadással természetesen), vagy az autó lefoglalása addig, míg nem fizet, de akkor már emelt díjat, mert Jézus koporsóját sem őrizték ingyen, ezt a kocsit miért őriznék?

Szerintem hamar leszoknának a gyorshajtásról mind a magyarok, mind a külföldiek.
Ahogy azt sejteni lehetett, a szólásszabadság melletti tüntetés kapcsán elkezdődött a számháború a médiában, sőt, a szervezők és a rendőrök is mást mondanak. Lássuk a tippeket: A szervezők becslése szerint legkevesebb ötvenezren voltak. Az MTI tudósítóinak…..