Regisztráció Blogot indítok
Adatok
online11

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kommunikáció alapvetően minden olyan folyamat, amikor egy feladó és egy vevő közt üzenet kerül átadásra.  Az üzenet formája, az üzenet közege sokféle lehet. A feladó és a vevő egy-egy üzleti folyamatban viszont korlátozott.Üzleti kommunikáció esetén a felek…..
online11 2011.03.12 14:47:43
Kedves Konrád! Egyetértek veled, főleg az utolsó bekezdésben írtakkal.Egy névjegykártya, egy e-mail is jelzésértékű lehet.. teljes mértékben. Arról amit írsz, eszembe jutott egy blogbejegyzés, Nógrádi Bence tollából, amit egy üzleti klub (www.milliomos.hu) tagjainak küldött.. "Ha kedves az üzleted... Kommunikálj!!! Ír néhány olyan alapvető szabályról, amit vállalkozóként mindenkinek be kell(ene) tartania.. ha kedves az üzlete..Ír egy törvényszerűségről a kommunikációval kapcsolatban, mely szerint "az életminőséged szintje egyenesen arányos a kommunikációd minőségének szintjével..." ezen érdemes elgondolkodni..