Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nakitaka

0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2013.05.26 09:38:37
Moszkító Bár a paraméterei elsőre nem tűnnek félelmetesnek (1.8-as motor, 120 lóerő), de a 750 kilós össztömeggel együtt nagyon fürge. Alacsony fordulaton is jól húz, de igazán 5000 felett kezd el élni. A 6800-as fordulat korlát miatt széles tartományban vezethető, sokféle…..
nakitaka 2013.05.28 00:12:58
@bege: ezt a sosem tartottatok nem rendes autót nem igazán értem, ne haragudj.
De az tuti, hogy a Lotus névhez, illetve az autónak a megjelenéséhez nagyon morbid hibásodási faktora van. 2 tulajt ismerek, mindkettő dobta már el a haját olyan dolgokért mint a hengerfej, stb.
Arról nem is beszélve, hogy ránézésre sokkal inkább várnék egy 3 literes, 260-300 lovas választ, ha megkérdezem mi van benne, nem pedig egy 1.8-as benzinest. Már csak presztizsből
nakitaka 2013.05.28 18:27:24
@KezitCsókolom: 1.6 benzin 10 litert? Na ezt nevezik pénzkidobásnak. Tény a hondának vannak erre saját csodái, mint a civic erősebb példányai, de ez már az a fokú igénybevétel, ami gyorsan hozza a hátulütőit.
Az 1.6-1.8 benzin ~ 160-180 lóerős honda baromi jó, könnyen tuningolható gép. Viszont a fokozott tuning gyors halált okozhat.
És mint laikus felhasználó, a 10 liter 160-180 pacis hondára, felkapom a fejem, mert én a magam c70-es volvojával járok 10.4 literrel, olyan 240-260 lóerővel, sokkal felszereltebben.
De mielőtt valaki lehurrog, elmondanám hogy nem egy barátom élete egy honda civic, amit igényesen (ejtsd: nem agyatlan módon) feltuningot, költött a megjelenésre, és hasonlóan fordulnak utána mint egy ferrarinak. Elismerésem nekik.
Baromi jó gép a honda civic, de vagy agyhalott az összes, vagy irreálisan sok pénzt kérnek érte.
Nekem mániám az ár/érték arány, amiben sokkal ütőképesebb egy német kocsi, vagy egy volvo. Persze ízlések és pofonok.
Amikor én kocsit vettem, minden napos városi használatra, azt mondtam hogy igen, megérné egy 5-6 literes fogyasztású focus, corsa, stb, viszont én nem cigizem, nem bulizom nagyon, én inkább eltankolom azt a pénzt, de olyan kocsit veszek amit nem kell agyontuningolni hogy megjelenése legyen. Márpedig ugyanazon pénzért amiért olyan japán kocsit kapok (ami istenesen el is indul ha rálépek), annyiért egy bmw, audi, vagy saját esetemben c70 gyárilag vajbőr, egy oldal olyan extrával, ami a megvétel után fél évvel tűnt csak fel. (mint a minden irányban állítható kormány, de hát ez van ha az ember egy 1.4-es focusból ül át...)
Mindenesetre ár-érték arány a lényeg. A férfi hihetetlenül sok pénzt tud elkölteni drágaságára, amit valljunk be 99%-ban használtan vesz, így joggal várhatja el hogy a pénzéért azt kapja amit megérdemel, nem pedig a vízpompa halált 2 nap múlva...
+ Ami a férfit érdekli, és irgalmatlan nagy mókamester hazug disznó akit nem, hogy ha megkérdezik a teljesítményét az autónak, akkor ne azt kelljen mondania hogy 50 le, langyos pisi. Vagy ne kelljen elkezdenie azonnal magyarázkodni hogy praktikus...
Márpedig ha egy ilyen lotus elisem lenne, amiről el kell ismernem hogy gusztustalanul jól néz ki, és gusztustalanul nagy neve van, beközölném hogy 1.8 120 paci, körberöhögnének... Hiába a kis tömeg, a panelház méretű és légellenállású xc90 v8 úgy hagyna állva a 300++ lóerővel, hogy 1 életre elmenne a kedvem a sportkocsiktól.
Bár tény, ahogy mondani szoktam, az a kocsi strandolásra termett, kőgazdag szingli pasiknak
nakitaka 2013.05.27 10:50:48
@bálnalovas: Ott a pont.
Vagy használati tárgyat veszel, vagy élménykocsit. Ha A-ból B-be való gond nélküli eljutás a cél, veszel egy egyszerű kocsit, mint a swift vagy yaris, és okkal akadhatsz ki ha komoly javításba szaladsz bele. Hogy miért? Egyszerű autó, kevés hibaforrással. (Ettől még remek kocsik)
De azért ott az arany mondás, hogy minél többet tud a kocsi, annál több dolog dögölhet meg.
Ezzel szemben ha van egy 15 éves kocsid, ami tele van elektromos kütyükkel (ablakok, ülés, stb)meg 180++ lovas turbós motorral, na ott lehetnek és lesznek is javítások.
De ugye az a probléma, hogy a magyar mentalitás szerint ha az embernek van 800ezre kocsira, akkor leül használtauto.hu elé, és elkezd kocsikat nézni 900-tól. Megveszi az összeghez közelítő legerősebb, legfelszereltebb, legfiatalabb kocsit, ami a saját példányai közül a legolcsóbb. Na vajon miért...

@beneboy: Nem mintha hasonlítottam volna bármihez is a Daciat, vagy mondtam volna hogy román szar. Tulajdonképpen egy olcsóbb renault, és kész. Ez nem a márkának szól...
Jó példa hogy a logan egy vicc, ár/érték arányban is a hasonló kategóriás kocsikhoz, a Duster viszont többször volt az év autója, mert az viszont annyi pénzért remek kocsi. (elölről még jól is néz ki)
Belsőség Heti merítés 2013.05.12 09:49:02
Calibra DTM Edition A jó példányoknak megkérik az árát. A 200 ezer forintos kategóriát én messze elkerülném, mert azokkal biztos csak bosszúsága lesz az embernek. Persze ez nem azt jelenti, hogy amit sok pénzért hirdetnek, az garantáltan jó. Érdemes külföldön is szétnézni,…..
nakitaka 2013.05.14 21:39:20
@GGerg: Nem, az alap extrákon felül nincs benne más. Bár a napfénytető mutatós, nekem nem hiányzik. Előző volvomnak volt, 1-el kevesebb rozsdásodási felület :)
A Baleno költségszámításait hadd kezdjem a kedvenc kommentemmel, amit valami használtautós cikkemhez írt be valaki. Aszondja: azért jó a regadó, mert a használtautóknak van ára. Hát van, csesszék meg! Nálunk minden használt kocsi annyival drágább bármely más országhoz képest,…..
Gyuszi 8 éves kora óta vezet mindenféle gépjárművet, mégis simán elkaszálták jogsivizsgáján. Átment ugyan egy záróvonalon, de szerinte a nagyobb gond azzal volt, hogy nem motiválta eléggé oktatóját, például plusz órákkal vagy csak úgy zsebbe:Elöljáróban azt szeretném…..