Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bloodthirsty Werewolf

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A TorrentFreak évről évre összegyűjti az adott év legtöbbször leszipkázott filmjeit, amely az előző évekkel szemben (lásd 2012, 2011 és 2010) idén túl sok meglepetést nem kínál. helyezéscímletöltések (kb.)világszintű bevétel torrentfreak.com 1 A…..
Nehéz higgadt maradni azok után, amit Mesterházy Attila tegnap művelt. Természetesen az áfacsalás-ügyről van szó. Horváth András szerint 1000 milliárd áfát csalnak el, és 700 milliárd áfát igényelnek vissza jogtalanul. Összesen az 1700 milliárd. Évente. Nézzük meg, hogy…..
A poszt első felét H küldte, köszönjük!A fővárosi közlekedési anomáliák után nézzünk már körül az ország háza táján is ez ügyben. Tavaly március óta regisztrációs jegyet kell váltani a tömegközlekedési  járműveken. A regisztrációs jegyet azért vezették be,…..
Bloodthirsty Werewolf 2011.02.20 15:05:46
@tildy:): Akkor lehet, hogy csak ő túl finnyás. :)

Mikor kint voltam egy hetet csak a metrót használtam, azzal nem volt gond, leszámítva, hogy nekem drága volt és nagy volt a tömeg.
Bloodthirsty Werewolf 2011.02.20 14:37:57
@tildy:):
Az alábbiakat is érdemes beidézni, még a végén valaki azt gondolja, hogy ott minden fenékig tejfel. :
"A Brit-szigeten ma 28 társaság közlekedtet személyszállító vonatokat, ebből 25 az SRA által kiírt koncesszió birtokosaként, veszteségeiket állami forrásból pótolva."

"A kiadványból kiderül, hogy a 2003. üzleti évben a magán vasútvállalatoknak és a pálya fenntartó állami Network Rail részére adott szubvenció (Londont a Csalagúttal összekötő új Channel Tunnel Rail Link (CTRL) vonal építésére kifizetett 374 millió fontos szubvenciót nem számítva) összesen 2,214 milliárd fontba (775 milliárd forintba) került az adófizetőknek. "

Unokanővérem már eléggé régóta ott él, állítása szerint a helyközi vonatok ott mocskosabbak és zsúfoltabbak mint nálunk. És baromi drága ottani keresettel mérten is.
Bloodthirsty Werewolf 2011.02.20 14:56:23
@Conv: Mo-on a gyakorlatban az történik, hogy az állam rendel egy menetrendet. Ennek van egy ára, ennek egy részét fedezik a bevételek, a maradékot kifizeti az állam, késve, sajtóban segélyként feltüntetve. Jelenlegi utasforgalom mellett mennyinek is kéne lennie a jegyárnak? Háromszorosnak? Ezt senki nem tudja kifizetni.

Igazad van, No-ban jobban gazdálkodnak, kevesebbet lopnak. Itthon mindenki lop, túlszámláz, fantommunkákra számláz, csal, stb. Az állami cégeknek ez hatalmas hátulütője, hogy laza a kontroll, mert nincs igazi tulajdonos, aki nem engedi magát palira venni. Stimmt, csak nem értem, miért a kedvezménnyel utazókon verjük el a port? Aki jogtalanul, sőt, inkább mondjuk azt, hogy igazságtalanul kap kedvezményt, attól vegyék el. Meg kell szüntetni a lopást, beleértve a legkisebb alkalmazott havi két tekercs vécépapírjától kezdve a döntéshozókig, racionalizáljuk a menettervet, nincsen szükség délben üresen futó szerelvényekre, és szinkronizáljuk a volánnal az indulási időpontokat. Ezzel kéne kezdeni, nem pedig az öregekre mutogatni.

Ez a büdzsé, amit idéztél feltételezem az éves költségvetést takarja, a komolyabb beruházásokat nem.