Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ben89

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kontroller szakma egyre több hallgató számára vonzó lehetőség, ugyanakkor a számos előny mellett sok nehézséggel, kihívással is jár a munkakör. Ön szerint mik a legfőbb előnyei és hátrányai a szakmának illetve Ön választaná ezt a hivatást? Milyen képességekkel kell egy…..
Az előadáson két példán, az USÁ-n és Oroszországon keresztül elhangzott, mennyire befolyásolni tudja egy adott ország kultúrája a helyi üzleti életet és munkamorált. Hogyan állunk mi magyarok ezen a téren és milyen képességeink vannak vagy lehetnek szükségesek egy külföldi…..
 Egyetért Ön azzal a nézettel, hogy fontos már az iskolai tanulmányok során megismerkedni a vállalkozások működésével, vagy a vállalkozásokkal való ismerkedést csak azok számára tartja lényegesnek, akik ténylegesen vállalkozni szeretnének? Milyen életkortól javasolná az…..
Ben89 2011.03.18 23:10:09
@tkazmer:

Gratulálok tkazmer.... Sikerült megint kikapnod egy fél mondatot, mint a múltkor, ahelyett, hogy a bejegyzésem egész kontextusát megnéznéd, és nem olyat cáfolnál, amiről nem is állítottam az ellenkezőjét...

+ továbbra is tartom, hogy alapfokú orvosi/műszaki ismeretekre nagyobb lehet az igény (pl.: elsősegély-nyújtás, "villanykörte-kicsavarás" stb.)

DE! (tkazmer kedvéért külön kihangsúlyozva) a vállalkozói ismereteket is fontosnak tartom!!!!
 Az előadáson elhangzott, hogy a klasszikus win-win szituáció tovább fejleszthető egy win-win-win pozícióba, ahol nem csak a két “szerződő” fél nyer, hanem a mikrokörnyezet is profitál az üzleti tevékenységből. Ön szerint lehetséges ma Magyarországon az, hogy…..
Noha az online marketing kevésbé költséges és pontosabb fogyasztói elérést biztosíthat a vállalatok számára, mégis napjainkban is kiugróan magas a televíziós és a sajtóban megjelenő reklámok száma. Ön szerint elképzelhető, hogy néhány éven belül a webes marketing…..
Ben89 2011.02.24 17:39:24
Szerintem egyáltalán nem elképzelhető az, hogy néhány éven belül kiszorítaná a webes marketing a piacról a hagyományos csatornákat, mert ez véleményem szerint egy sokkal hosszabb folyamat és sokkal több időbe fog telni, és talán teljesen sosem fogja kiszorítani.

Elég csak a nyomtatott sajtóra gondolni... Hiába jelent meg a rádió, a televízió, az internet, habár csökkent a szerepe az "újságoknak", de élnek és virulnak.

Viszont valamilyen szinten előbb-utóbb az összes nagyobb és középvállalat át fog térni (ha még nem tért át, bár 95%-uk biztos) az online színtérre is, mert mint fentebb is említették, ez egy sokkal költséghatékonyabb és pontosabb fogyasztói elérést biztosíthat a vállalatok számára.
A kis/mikro vállalkozások tekintetében nem minden esetben szükségszerű, de semmiképp sem hátrányos.

És habár az interneten történő reklámozás piaci részesedése egyre nagyobb, azért még 15-20 évig (az idősebb generációk rugalmatlansága miatt) szerintem is megmaradnak a hagyományos közvetítési csatornák, bár ez bizonyos termékek szegmentálódásával együtt járva.
Ezt úgy értem, hogy pl. a műszaki cikkek, ifjúságnak szóló dolgok, luxuscikkek gyakrabban jelennek majd meg az online marketing körében, és az élelmiszerek, ruházati és egyéb lakáshoz tartozó eszközök továbbra is a hagyományos kereskedelmi csatornákon fognak előfordulni.

Nehéz a jövőbe látni, bár az is lehet, hogy 50 év múlva visszatekintve erre a kérdésere csak egy jót fogunk mosolyogni azon, hogy ez a kérdés felmerült, mert lehet, hogy akkor már minden az online-létről fog szólni. :)
Manapság a fogyasztói hatalomátvétel időszakát éljük, ahol a vevő „on-demand” fogyaszthatja a reklámokat, hatással bírhat a legnagyobb cégek marketingjére is. Ugyanakkor a web 2.0 vívmányai egyszersmind a reklámszakembereknek is lehetőséget adnak arra, hogy a…..