Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bongo

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jó munkához idő kell, a roszhoz pedig értelemszerűen legalább háromszorannyi. Károly ajtóit előbb 6 helyett 8 hét alatt szállították le, aztán egy hónap múlva visszavitték javításra, aztán újabb 6 hét elteltével már a helyükön is voltak:Azoknak, kik most vannak beltéri…..
Bongo 2011.03.31 13:56:02
Kedves “Károly”,

Miután több órát töltöttem azzal sikertelenül, hogy beazonosítsam Önt, mint egykori megrendelőnket, inkább itt kívánok reagálni cégemet ért kritikára.

A cikk a hazai fórumokon oly megszokott csúsztatásokat is tartalmazza (egyszerűen így szaftosabb a bejegyzés), mert bizton állíthatom, hogy mind jómagam, mind kollegáim készséggel állunk vásárlóink rendelkezésére, nem fordulhat elő olyan, hogy minket több napon át nem lehet elérni (oldalunkon minimum 11 elérhetőség van feltüntetve), ha ez így lenne, valószínűleg már rég nem lennénk.

Soha nem állítunk be senkihez egyeztetés nélkül, ezt természetesen a jó illem, de megjegyzem a magunk érdeke is így kívánja, viszont sokszor a családtagok is elfelejtik egymással közölni érkezésünket.

Azt természetesen elismerem, hogy elő szokott fordulni, hogy a gyártási időt összetett okok matt nem tudjuk tartani, és mivel teljesen egyedi termékek tömeges előállítására szakosodtunk (szinte nincs két egyforma ajtó) és emberek dolgoznak a gépezetben, minőségi kifogások is léteznek.

Azt sem tagadom, hogy az egyes garanciális javítások szezonális sajátosságok és kommunikációs problémák miatt esetenként elhúzódhatnak, de - amennyiben erről külön nem állapodunk meg megrendelőinkkel - hónapokig nem tarthat egy javítás!

A hibás teljesítéseink száma jelenleg 5-7 % körül mozog, a jogos minőségi kifogások garanciális javítása, a kedves vevő kárpótlása érdekében minden esetben mindent megteszünk.

Évi 6-7 000 egyedi (!) ajtó eladása során sajnálatos módon távozhatnak tőlünk elégedetlen vásárlók is, az elégedetlenek számának csökkentésén jómagam és egész csapatom szívből munkálkodunk. Erőt, kitartást ehhez számtalan elégedett vásárlónk, s az ő visszajelzéseik adnak. Ízelítőül íme néhány remekül sikerült referenciánk:
www.ajtohaz.hu/referenciak/

Sajnos az ajtós mindig a legutolsó láncszem a házépítés, lakásfelújítás során, így mire ránk kerül a sor, Megrendelőink idegrendszere a legtöbbször végletekig kimerült, tolerancia szintjük zéró, így már az emberi kommunikáció hiánya is nehezíti dolgunkat.

Természetesen a valóságot tartalmazó, építő kritikát is szívesen fogadjuk, különösen személyesen, nevet felvállalva.

Amennyiben Önt bármilyen kellemetlenség érte cégem részéről, ezúton is elnézést kérek!

Üdvözlettel:
Wargha Balázs
a Dekora Zrt.
Ügyvezető Igazgató