Regisztráció Blogot indítok
Adatok
schwung

0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Már terhességem előtt jóval elhatároztam, hogy nem fogok szoptatni soha. 12 évesen is már nekem volt a legnagyobb mellem az osztályban, ami miatt a fiúk és az építőmunkások olyan figyelemben részesítettek, amit sosem akartam. Az a kismellű nőknek is egyértelmű, hogy nem mennek el építkezés előtt,…..
schwung 2018.04.10 12:27:41
@Clamesa: Dehogy hagyom ki, csak nem tértem itt ki rá :) Pedig nagyon is azt gondolom, hogy így igaz. Csak nem tudom értelmezni, nem hiszem, hogy kellene hozzá más ember, én biztosan nem fogom igazolni, hogy igen, van glória a fejük fölött. Nincs, magának csinálja, nem nekem :D
2010-ben, a parlamenti választásokat megelőző kampány időszakában korábban soha nem látott politikai vasútvédő mozgalom indult Magyarországon. Egy környezetvédő számára igazán bizsergető, abszurd, szimpatikus, de szürreális és persze felettébb gyanús volt ez az egész…..
schwung 2013.04.09 17:12:22
@Zabaalint: Értelek. Nem kötözködés, csak megemlítem, nem igazán folytatása, bár lehetne olyan viszonylatú vonat, mint ahogy utaztam én még Győr- Pécs vonattal, nem volt az kihasználatlan..... A Szfv-Kom. az 5. vonal, a másik a 45-ös, ami Börgöndön ágazik ki a 44-esből....azaz ez utóbbiban nem tudom, hogy most mi az aktuális, ebben a kérdésben igazából teljesen mindegy.
Szóval ja. Egy időben volt IC csatlakozás Bogárdon. Asszem megszüntették, el is pártoltak az emberek. :(
HOgy mi hova csatlakozik, menetrend kérdése...sztem meg lehetne oldani, csak szerintem nem akarják egyesek valahol "fönt"... :(
schwung 2013.04.09 17:56:19
@vladimir964: Szivemből szóltál...
Megy a budapesti városvezetés sunnyogása ezerrel a 3-as metró ügyben. Egész konkrétan hülyének nézik a főváros népét. Tarlós és Vitézy urak bőszen elmúlttökmindegy hány éveznek, ahelyett hogy tennék a dolgukat. Ami most éppen a 3-as metró felújítása volna. Demszky…..
Újabb gyöngyszemmel bővült a seggszáj-gyűjtemény, köszönjük. Az időutazást is. Egyik nap még 2012 március, azt hinnénk, történik valami, jutunk valahova, aztán hirtelen hopp, vissza 2010 júniusába. Akkor indított újra a Fidesz a bezártak közül 5 mellékvonalat, elcseszett,…..
schwung 2012.03.12 20:00:34
@kifordított nagyanyó: Nem korrigálnak ezek semmit. Sokkal nagyobb kárt készülnek éppen tenni, mint az elődeik. Pedig az sem volt piskóta. És azt felejti el mindenki, hogy ezzel közel sem annyit fognak spórolni, amennyit elvárnának. Csak termelik tovább a szart.. De a lényeg, hogy legyen szép új Kossuth tér. A felszínen miinden csillog, de előbb-utóbb a rohadás bűze úgys mindent eláraszt.
schwung 2012.03.12 20:09:43
@is: Akkor nem tudom, mit keresnek mifelénk az utasok a vonaton, sokszor többen, mint a buszon. A menetideje pedig mindenhol megállással együtt is rövidebb, mint a buszé. De a problémát, ha megvalósul a tervezet, április közepétól megoldják...
schwung 2012.03.12 20:11:03
@Ahoj-: Biztos a menetrendek összehangolása jegyében...
Balázs két hete küldte levelét (bocsi!), amelyben az istvánteleki delta állapotáról ír. Ott 3 aljzatról is hiányzik a rögzítés, így a sínkorona folyamatosan deformálódik. Ráadásul át is van repedve, mert szerinte nem csak felületi repedés. Ez volt a levélírás előtt 5…..
 Amikor mi nem is vagyunk svájciak: nem szeretjük a pontosságot, nem adunk a környezetünkre, nem kíméljük a természeti kincseinket, nem rajongunk a turistákért.Hülyesvájci így torlaszol keskeny utcátIgen, ezek az indokok, amiért dehogy kell nekünk az egyébként is a ronda…..
schwung 2009.12.18 11:47:17
Két hét múlva máris módosul a menetrend, de lényegében csak a fehérváriakon segítenek. Ha szabad szubjektív vallomással kezdeni, néhány napja már lehetett tudni, hogy a december közepén bevezetett menetrendet még februárban módosítják, hogy a korábbi menetrendhez képest…..
Gábor kétségbeesett, mert úgy érzi bármit is tesz, a Capital Partners minden áron el akar neki adni valamit, amire neki semmi szüksége. Tanácstalanságában hozzánk fordult és bár nem akar a hatóságokhoz fordulni, ha másképp nem megy, úgyis az lesz a vége.Most már naponta zaklat…..
schwung 2009.01.20 23:43:38
@keeroy: engem a mobilomon hívogatnak :o
Védett épületet kezdett bontani a vasút Kelenföldön, most helyre is állítja. Úgyhogy ez egy pozitív történet. De azért azt ne felejtsük, hogy kidobtak egy csomó pénzt a bontásra, majd most bizonyára több pénzből kell rendbe hozni az épületet, mintha nem kezdték volna el…..
schwung 2008.12.23 20:10:27
@felucca: Gratulálok. Kb mintha teherforgalom nem is lenne. ELmondom, hogy van. És 6nál már most több peronos vágány készül.
_________________________

Vannak képeim a bontási folyamatról.
Húsvét nagypénteken végéhez közeledett Tiszatenyő páros fej átépítés első fázisa. Néhány kép segítségével bemutatnám, hogyan kerül a helyére egy kitérő, UKVG (Univerzális Vágánymező- és Kitérő fektető Géplánc) technológiával.A képekért köszönet…..
Andrea kiakadt a sztrájk miatt. Igaza van! Észrevételemet a vezetőségnek, a szakszervezetnek és minden egyes MÁV dolgozónak küldöm! Nincs arra kifejezés, hogy mennyire felháborító ez a folyamatos sztrájk sorozat! Sztrájkolni persze van joguk, de mi a céljuk? Az, hogy növeljék a…..
schwung 2007.11.14 19:39:46
Kedves Andrea!
Tényleg jó lenne, ha a híreket is követnéd, mert ennek a sztrájnkak köze nincs a fizetésekhez.
De a hozzászólásodból az is lejön, hogy maximálisan nem érdekel téged a saját epszilon sugarú környezeteden kívül semmi, még ha az ellenkedzőjét bizonygatod, akkor sem. Mert ha nem tudsz a sztrájk céljáról, akkor halvány lila gőzöd sincs arról, hogy miért is akarnak jópár mellékvonalat bezárni, amiket előzőleg tudatos alulfinanszírozással (nem a MÁV hibájából) ellehetetlenítettek.Hogy micsoda semmire nem elég pénzekből kell a pályát és a berendezéseket rendben tartani. Sikerül ahogy sikerül. Vagy inkább nem. Miközben százmilliárdokat költenek el semmiből semmibe ívelő és tök sík lapályon áthaladó hidakra. És még lehetne sorolni. A vasútra nem jut semmi, csak a vonalbezárás, a személyszállítás szüneteltetése és társai. Ahelyett, hogy fejlesztenének, és emberi menetrendet készítenének. AMit lehet, hogy el is készítenek, de a minisztérium hajítja vissza a pofájukba. Ha a reggeli vonatokat megritkítják, azért is kéretik a szagminisztériumot, és nem a vasutat szidni. Ja, jegyáremelés fronton a helyzet ugyanez, az anyázó leveleket tessék inkább a minisztériumba továbbítani.
Javaslok neked valamit, inkább nézz a dolgok mögé, és tanulámányozd át kicsit ezeket a dolgokat, mielőtt terjeszted a hüyleséget.mielőtt meggyanúsítana bárki, nem vagyok vasutas.
Hogy azért tanulsz, hogy ne légy te sem az? Ha volna róla fogalmad, hogy a legtöbb vasúti munakör betöltéséhez mennyi tanfolyam és vizsga szükséges, nem írnál le ileneket.
Szóval előbb olvass, aztán írj.