Adatok
zsoltiabeeka
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Boglárka postja felvet jópár kérdést, ami már érik egy ideje.
Miért nem viselnek a vonaton dolgozó kalauzok azonosítószámot, vagy név táblát?
Miért nem mennek előbb át egy pszichológiai alkalmassági vizsgán, ne adj' isten egy IQ teszten?
2007.aug.12-én, vasárnap a 11.28-kor…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
azt azért talán mégsem kellene elfelejteni, hogy a vonat (ami Miskolcról indul, tehát a MÁV hibájából) 3 perccel indulás előtt állt be, holott az indulóállomáson nem látok hihető magyarázatot erre, csak a vasutasok vagy a MÁV balfékségét.
Igen, Miskolc-Tiszain automata szokott általában beszélni. De azért talán még lehet remélni, hogy az ott üldögélő és eddig beszédképes (általában) hölgy nem némult meg az automata bevezetése óta és bemondhatta volna (esetleg, mikor már beáll a vonat), hogy "Hajrá, kedves utasok, most a MÁV Zrt. ingyenes sportprogramja jön, a lassabbakra rázárjuk az ajtót úgyis!" (Na jó, ez csak poén.) (Ja, és elárulhatom, nem nőtt be a bemondó-vasutas szája, az elmúlt 2 hónapban többször is hallottam az adott pályaudvaron, hogy be tudtak mondani olyan extra dolgokat, amit nem sikerült gyorsan bemondatni a géppel.)
Ja, és pont ezen a vonalon szokott volt rendszeresen megtörténni, hogy extra megállókat iktatnak be ("...a vonatra fel- és leszállás tilos..."), biztos a szegény vasutasoknak mégis meg lehet állni a menetrenden kívüli helyen is.
A fentiektől függetlenül az említett vonalon jók a tapasztalataim, kivéve a 40 fokos nyarat, amikor a vonatkísérő is csak széttárja a két kezét és közben csöpög az ingéből az izzadság.