Adatok
kendtamas
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Meglepő, de a dízelmotorok fogyasztása jelentősen csökkenthető, gázosítással. Nem tévedés, kevés LPG-t kell tankolni a gázolaj mellé. Mellesleg nincs több korom. Vélemények az azonos című írásunkról...
kendtamas
2011.03.30 19:42:00
@Ro3: dizel-gáz motorod van és nem fordítva. Szerintem nem mindegy!
Nekünk már a sztori végigolvasásától felment a vérnyomásunk, úgyhogy el tuduk képzelni, Attila hogy érezte magát, miközben próbálta egyezkedni a bolttal, akiktől a T-s kártyával hibásan működő drága telefonját vette. Amíg ilyen boltok lesznek, a Homárnak mindig lesz…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azért mert csupán max 15% a felhasznált LPG.
Tehát adott az eredeti tank pl. 85ltr, akkor max 85*15% azaz 12.75ltr kellene LPG-ből, de tudható hogy kb a térfogat 80%ig tölthető az LPG tartály azaz egy 16Ltr-es LPG kerül majd beszerelésre.
Ekkor a használat szempontjából 1tank dízel 1tank LPG tankolástól-tankolásig.
Ha nagyobb LPG tartály is elfér, akkor meg miért ne.
DE optimális esetben elég egy 16Ltr-es ami meg méretileg elég picike és sem a raktér rovására sem más hely rovására nem megy.
Általánosságban olvasva a véleményeket, megjegyezném...hogy a többség messze nem olvasta el figyelmesen a cikket, ez nem gond, majd olvasgat még.
Amit én tudok, mert egy kamionos partnerem autóján látom ezt a rendszert működni, 8000KM/hó alatt nettó 130eFt üzemanyag megtakarítást realizált.
Ez egy nem mai hiperszuper VOLVO FH12 jelen esetben.
Kiszámolató hogy mégis mennyi idő alatt térül meg.
A sofőr sem nyúlja le az üzemanyagot, mert a fuvarozó vállalatok már régen megoldották ezt a kérdést is.
Van rá korrekt mindkét fél számára kielégtő megoldás (csak megint tudatlan a többség mert nem ebben él).
Tehát nem éri meg a sofőrnek bajlódni a lopással-értékesítéssel-stb.
Technikailag ez egy jól kitalált rendszer, életképes, engedélyekkel rendelkező szabadalommal védett működő dolog, ami komoly üzemanyagmegtakarítást hoz a jármű tulajdonosának, ezáltal versenyképes maradhat ahelyett h csődölne.
Környezetvédelmi szempontból kimagasló eredményeket hoz ez eleve gyengébb használt jármű esetében.
Belátható idő alatt megtérül.
Komoly üzleti háttér jelenik meg a fejlesztők mögött, ezáltal az előbbiekben felvetett kérdések java réges-rég megoldott a cég felől (ezek üzleti titkok nem publikus információk).
Technikailag figyelni érdemes arra, hogy ez egy párhuzamos rendszer az eredeti üzemanyag rendszerrel és azt működési módjában egészíti ki (max 15% LPG hozzáadás)!