Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kendtamas

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Meglepő, de a dízelmotorok fogyasztása jelentősen csökkenthető, gázosítással. Nem tévedés, kevés LPG-t kell tankolni a gázolaj mellé. Mellesleg nincs több korom. Vélemények az azonos című írásunkról...
kendtamas 2011.03.30 19:38:51
@tRebroN: arról nem is beszélve, h nem is szükséges 100Ltr-es LPG tartály mindenáron.
Azért mert csupán max 15% a felhasznált LPG.

Tehát adott az eredeti tank pl. 85ltr, akkor max 85*15% azaz 12.75ltr kellene LPG-ből, de tudható hogy kb a térfogat 80%ig tölthető az LPG tartály azaz egy 16Ltr-es LPG kerül majd beszerelésre.

Ekkor a használat szempontjából 1tank dízel 1tank LPG tankolástól-tankolásig.
Ha nagyobb LPG tartály is elfér, akkor meg miért ne.

DE optimális esetben elég egy 16Ltr-es ami meg méretileg elég picike és sem a raktér rovására sem más hely rovására nem megy.

Általánosságban olvasva a véleményeket, megjegyezném...hogy a többség messze nem olvasta el figyelmesen a cikket, ez nem gond, majd olvasgat még.

Amit én tudok, mert egy kamionos partnerem autóján látom ezt a rendszert működni, 8000KM/hó alatt nettó 130eFt üzemanyag megtakarítást realizált.
Ez egy nem mai hiperszuper VOLVO FH12 jelen esetben.

Kiszámolató hogy mégis mennyi idő alatt térül meg.

A sofőr sem nyúlja le az üzemanyagot, mert a fuvarozó vállalatok már régen megoldották ezt a kérdést is.
Van rá korrekt mindkét fél számára kielégtő megoldás (csak megint tudatlan a többség mert nem ebben él).
Tehát nem éri meg a sofőrnek bajlódni a lopással-értékesítéssel-stb.

Technikailag ez egy jól kitalált rendszer, életképes, engedélyekkel rendelkező szabadalommal védett működő dolog, ami komoly üzemanyagmegtakarítást hoz a jármű tulajdonosának, ezáltal versenyképes maradhat ahelyett h csődölne.
Környezetvédelmi szempontból kimagasló eredményeket hoz ez eleve gyengébb használt jármű esetében.

Belátható idő alatt megtérül.
Komoly üzleti háttér jelenik meg a fejlesztők mögött, ezáltal az előbbiekben felvetett kérdések java réges-rég megoldott a cég felől (ezek üzleti titkok nem publikus információk).

Technikailag figyelni érdemes arra, hogy ez egy párhuzamos rendszer az eredeti üzemanyag rendszerrel és azt működési módjában egészíti ki (max 15% LPG hozzáadás)!
kendtamas 2011.03.30 19:42:00
@Ro3: dizel-gáz motorod van és nem fordítva. Szerintem nem mindegy!
Nekünk már a sztori végigolvasásától felment a vérnyomásunk, úgyhogy el tuduk képzelni, Attila hogy érezte magát, miközben próbálta egyezkedni a bolttal, akiktől a T-s kártyával hibásan működő drága telefonját vette. Amíg ilyen boltok lesznek, a Homárnak mindig lesz…..
kendtamas 2011.02.03 12:57:50
Nos, 2010.11 vásárlás, szintén HD2 modell.
A probléma valós nekem is, és a neten böngészve akadtam az írásra, mivel ROM frissítésbe futottam keresgéltem és ha már infót keres az ember egy készülékkel kapcsolatban, akkor beleolvasgat mindenbe ami az adott modellel kapcsolatos.

Mivel nekem mint készülék tulajdonosnak nem tűnik/tünt fel a probléma, csak a leírtak alapján kapisgáltam, h az ügyfelek már reklamáltak olykor, h rosszul hallanak (mintha egy kereszteződésből beszélnék velük), persze nem feltételeztem h a készülékemmel lenne a gond.

A probléma szintén aktív adatkapcsolat esetében jelentkezik.

Meglátásom szerint két irányba kellene elindulni:

- készülék ROM hiba
- szolgáltató technológiai hiba

Mindkettő egyszerűen kizárható szerintem.

ROM hiba:
- nekem eredetileg valami 1.66.xxx verzió volt, amit a HTC oldaláról letöltött 3.14.xxx-re frissítettem.
Érdekes, h a hibajelenség az eredeti ROM-al nem jelentkezett (vélhetően) nem volt panasz az ügyfelek részéről.
Viszont a frissítés óta többen panaszkodtak...

Na most vagyok gondban, mert az eredeti ROM-ot nem tudom visszaállítani, ugyanis a HTC.com oladláról nem tudom letölteni a készülék sorozatszámát nem fogadja el a rendszer (csak itt jelenik meg a 1.66.xxx verzió), a HTC.hu oldalon keresztül valami 1.48.xxx oldROM érhető el valamint a 3.14.xxx ami felkerült, itt rendben érvényes a sorozatszám mellett.

Persze a MAGYAR nyelv a ROM frissítéssel el is veszett, emiatt is felvettem a kapcsolatot a HTC-vel, nem sok sikerrel, persze erre is már rátaláltam (megoldás) h ugye SUNNYSOFT...amiről a gyártó oldalán egy kumma szó nem esik!
Ezt meg is írom nekik, mert vicc a hozzáállása a HTC support-nak.

Pedig direkt hivatalosan disztribútortól vásárolt készülékkel élek mindig, amit munkára használok!

Szolgáltató rendszerének a hibája:
Nos mivel van még két szolgáltató, és hivatalosan független a készülékem (mindig ilyet használok) másik netes kártya betesz és mehet a hivás/hívásfogadás teszt.

Amúgy volt már arra példa az évek folyamán, hogy adott szolgáltató harderében hiba volt és emiatt jelentkeztek problémák adott készüléknél/szolgáltatásnál.

Tehát meglátásom szerint nem kell egyből harakirizni, nyugodtan nézze át a rendszerét a szolgáltató is (t-mobil), hátha mégis ott van vagy ott is van a jelenséget kiváltó ok/okok.

Megírom a tapasztalatokat, egyben továbbítom a problémát a HTC-nek is, mint készülék gyártónak.

Kérdésem, h hogyan lehetne az eredeti 1.66-os ROMot hivatalosan megszerezni, vagy kérem jelentkezzen olyan (akinek 1.66.xxx ROMos a készülékbe, esetleg nemrég vásárolta azt) akivel csinálhatnánk pár tesztet a probléma forrásának tisztázására.

Én nem elégszem meg azzal, h fizessék vissza az árát, nekem KELL a készülék, és annak TUDÁSA/SZOLGÁLTATÁSAI.
Meglátásom szerint meg kell oldani a problémát!

Bocs a hosszért, remélem megtaláljuk közösen a megoldást is.

Üdv Tamás