Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Robogós

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ideje továbbgondolni a regisztrációs adó, illetve a rendszámok kérdését, nem pedig hetente új ötletekkel rettegésben tartani az autósokat. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Robogós 2012.01.28 17:50:58
A cikk teljesen eltorzulva próbálja beállítani a helyzetet. Egyenesen le kellene írni, hogy valakik, sejthető okból azt szeretnék, hogy a segédmotorok üzemben tartása bonyolultabb, és drágább legyen, közelítse meg egy 125cm3-s motor fenntartási költségeit, így jobban fogyna a 125-ös géposztály. Miért kell ilyen cikket írni, amely, a segédmotorosok rovására kiadásokat, nehezítéseket javasol. Miért akarja ellehetetleníteni azokat, akiknek csak egy 50cm3 –s segédmotorra telik. A segédmotorosok, a cikkíró előtt, évtizedekkel kitalálták a leggazdaságosabb, leggyorsabb közlekedési módot, bőrükön érezték lehetőségeiket. Hogy vegyen 125-ös robogót, aki annak is örül, hogy a Babettájában kitart a benzin a fizetésig. Aki olcsón akar közlekedni, az már átállt vagy átállhat motorra, vagy segédmotorra. A segédmotorosok nagy részének nincs jogosítványa, csak segédmotorra van engedélye, őket akkor sem lehet átterelni 125cm3-re. Egy 45km/h-val haladó smkp.-nál is annyi a műszaki hibából eredő baleset veszélye, mint egy gyorsan haladó kerékpárnál, a nyilvántartásba vétel nem csökkenti balesetek számát. Így is úgy is a tulajnak kell rendben tartania a gépet, egy bovden, gumi a vizsga ellenére a köv. vizsgáig tönkre mehet. Az ajánlott minimál, 500 000Ft robogó beruházásnál, jobb megoldás, ha a minimálos megtartja Babettáját. A leírtak csak feleslegesen borzolják azok idegeit, akik helyzete amúgy is romlott az utóbbi időben. A cikknek lehet egy haszna, ha pénzt adnak érte. Ilyen jó cikket lehetne írni legközelebb a babakocsik, és kézikocsik rendszámozásáról. Sajnos a másik oldal nem ilyen hangadó cikkekben, csak kommentekben szólal meg.