Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szaracen

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mi van akkor, ha egy utca egyik vége még egy fejlesztésekben élen járó budapesti kerülethez, a másik meg egy agglomerációs nagyközséghez tartozik, amelyik az adott területtel egyáltalán nem foglalkozik? A lakók a közvilágítást kiépítették önerőből, az utakat már…..
szaracen 2011.01.20 19:32:22
@garganico: Ezúton is üdvözletemet küldöm Eigler önkorm.-i képviselő úrnak, és remélem, hogy a négyévenkénti kopogtatócédulagyűjtések között is hallani fogunk a közéleti ténykedéséről.
szaracen 2011.01.20 20:10:46
@nemcsömöri:

Átmenő forgalom Árpádföldön: Ebben négy utca érintett. A Majorszeriligeten áll kb. 130 ház. Számolhatunk házanként átlag két kocsival. Nagyjából, max. 250 kocsi lehet ott, ezek sem mind egyszerre közlekednek. Amióta elkészült az M0-áson a felüljáró és elérhető a csömöri-rákospalotai M0-ás lehajtó, a lakók egy jó része eleve "hátul" jár ki. Köztük én is. Dolgom nekem semmi a 16. kerületben, megnyugodhatsz, nem kell elviselni a kocsimat a szép új viacolorburkolatos utcáitokon. Nem állítom, hogy nincsenek sportos vezetők, de ne általánosítsunk. A jelzett területen kb. 50 méterenként vannak jobbkezes kereszteződések, a kereszteződésekben fekvőrendőrrel. Itt ugye alapból nincsenek meg a lehetőségei a száguldozásnak, még SUV-okkal sem. És akkor még tegyük hozzá, hogy a helyiek vezetési stílusa is igen különböző.

M0-ás: Ami egyébként nincs közelebb a Majorszegiligethez, mint Csömör régi részéhez, sőt Árpátföldnek is van olyan része, ami fel akkora távolságra fekszik az M0-tól, mint Majorszergiligettől. (Sőt, közelebb halad Rákoscsdabához, vagy akár Maglódhoz.) E téren a Majorszegiliget semmivel sem rosszabb, mint az autópályák melletti bármelyik település. Speciel mi éppen részben az M0-ás és az ezáltal adott jó megközelíthetőség miatt költöztünk oda. Az M0-ás nyomvonala régi történet, sok lehetőség nem volt a jelenlegi mellett. Az sem állja meg a helyét, hogy az oda költözők ne tudtak volna arról, hogy autópálya fog haladni a szomszédban. El van túlozva a zajterheléses dolog is. Ezen a szakaszon az M0-ás egy bevágásban halad, így közvetlen zajterhelésről sem Majorszegiligeten, sem Árpátföldön nem beszélhetünk. (Reggel, este, csúcsidőben egy enyhe morajlás hallatszik, de ez igen távol van a zajtól, a mai átlagos ablakokon pedig ebből nem szűrődik be semmi.) Amióta pedig elkészült az M31-es szakasz, amely Gödöllőt köti össze Nagytarcsánál az M0-ással, lényegében eltűnt a kamionforgalom, amelyet szinte kizárólag a kelet-nyugati, azaz M3-as - M1/M7 közötti tranzit ad.

Kivágott erdő: Egy igen leromlott állapotban lévő, elöregedett erdő volt, melyet a tulajdonosok kivágattak. Emlékeim szerint fel sem merült, szó sem volt arról, hogy belterületbe vonják. Főképp, mert a jelenlegi belterületen is 40% körüli a beépítetlenség. A területen nőnek a hajtások, nyilván majd ritkítják és akkor újra erdő lesz.

Pesthez csatolás: Ez is egy a legendák közül. Komolyan soha, semmilyen fórumon, legalább is nyilvánosan nem merült fel. Olyan embert sem ismerek a környezetemben, aki ezt szorgalmazná. Én sem szeretnék Budapest 16. kerületéhez tartozni. Mi Csömörön vettünk telket, oda építkeztünk. Ezzel minden odaköltöző tisztában volt. A terület Csömör nagyközség közigazgatási határain belül volt mindig is, ez soha sem volt kérdéses, még akkor sem, ha csak 10 méterre van Árpádföld. Teljesen analóg történe Majorszegidülő, amely szintén az M0-áson belül, Árpádföld mellett van.
szaracen 2011.01.20 21:11:14
@garganico: Bocsi. Tévedés volt. Új hozzászólás akart lenni.