Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Skubidor

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A mottó: "Mi ezen a meglepő, maga szerint van olyan ember az országban, aki ne tudna ezekről a bizniszekről?" A tények: Egymilliárd euróból, vagyis mintegy kétszázötven milliárd forintból épül meg az M6/M60-as autópálya Szekszárdot Bóly-jal (46 km) és Bólyt Péccsel…..
Skubidor 2011.01.14 16:27:25
Kedves Bugyuta-ember !

Ha optikailag nem is látszik, de emelkedő-lejtő itt is van! Biztosan készíthető úgy film-fénykép, hogy ne lehessen látni a szintkülönbségeket.

Gondoljatok bele: ha az M7-en nem lenne "KÉTANGYAL emelkedő" és az M1-en nem lenne "BICSKEI KATLAN" , akkor miről is szólnának a havazási híreink?
Mert buta emberek az építésükkor úgy gondolták: mi síkvidéki ország vagyunk!
És nálunk "ELVBŐL KIZÁRT" egy alagút, vagy völgyhíd megépítése !

Ez katasztrófális tévedésnek bizonyult. (pl. 2010 december 25-én 2 hókotró után araszoltunk Bicskétől-Budapestig ! )

Más szóval: ha alagút van, te fakutya, akkor a közlekedési csőd elkerülhetö !

Az M6-nál is szükség van ezekre a műépítményekre. Nélkülük a Budapest-Pécs menetidőben 17 percel hosszabb lenne !
És 50 méter magas rézsüt kellett volna helyenként megépíteni. Amit a tavalyi esős időjárás szépen el is vitt volna...

ÉS A LÉNYEG: az építők egy alagutat-viaduktot ugyan annyiért építenek meg, mint az elkerülő út ára földmunkában számíva. (Nemzetközi gyakorlat)
Tehát semmivel sem indokolható egy síkutas, felszíni megoldás.

Nem beszélve a termőföld egyszeri, és végleges elfoglalását...

Mondcsak, neked nem drága a TERMŐFÖLD ?

(Elnézést az aroganciáért, de ezen ismereteket nekem a Székesfehérvári Földmérési és Földrendezési Főiskolán tanították, és vizsgáztam is belőle)