Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gtivasz

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség A magyar Formula-csapat 2011.01.05 15:00:00
Irgalmatlanul bánom és szégyellem, hogy a tavalyi év folyamán (rajtam kívülálló okok miatt) nem sikerült leszerveznem a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem versenycsapatával egy videós riportot. Dávid, a csapatkapitány hozott képbe, szépen bele is ástam magam. Aztán…..
gtivasz 2011.01.05 21:34:58
@AciDuzzu: hátsó szárny: szabály szerint nincs korlátozva, de a pályák úgy vannak kialakítva, hogy 100-nál többre ne tudjanak felgyorsulni a legjobb autók sem, így az alacsony tempo miatt nagyon nagy és hatékony szárnyakkal lehet csak eredményt elérni. (pl: Monash University, keress rá azon van szárny bőven)
@bardocz: alapvetően két csapat van: a "nagyok" akik az aktuális autót építik, (végzős BSc+MSc), és a junior csapat, akik elkezdik tervezni a következő évi autót, így biztosítva az utánpótlást és a beletanulást. A bécsiek pl nem építettek autót 2010-ben, mert mindenki lediplomázott a 2009es csapatból és nem volt utánpótlásuk.
gtivasz 2011.01.05 21:55:22
@bardocz:
honlapon megvannak az elérhetőségek, írj egy emailt és ha komolyan érdekel és tudsz rá időt szakítani, biztosan megtalálod a helyed és a feladatod a csapatban, ez csak rajtad múlik! A csapatban a legöregebbek másodikas korukban kezdték.
@Vadmeggy: volt és van is projektvezető a csapatban. A vezetés kialakított egy ideális szerkezeti struktúrát, amit próbálunk megvalósítani. Szintén fontos szerepet töltenek be a főmérnök és az egyes csoportok vezetői.
gtivasz 2011.01.06 00:58:33