Regisztráció Blogot indítok
Adatok
senseye

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
...volt olyan eset is, amikor az adós emailben közölte velük, hogy épp most ég az autó. Csupán egyetlen baj van: mindez nem ésszerű dolog. Sőt, kifejezett ostobaság. Minden kár, amit az autóban okoz az ügyfél, az ő adósságát növeli, azaz, ha az autó megsemmisül, az…..
senseye 2012.06.08 12:45:39
@gyvy: Még jó, hogy nem lehet mindenki mellé egy pártfogót állítani! Különben mindig ott ülne a nyakadon vagy egy parkolóőr vagy egy rendőr, vagy egy NAV-os, vagy egy BKV ellenőr! :)

Igazad van, a banknak sem volt érdeke odafigyelnie. Hogy erkölcsileg mi lett volna a dolga azt hagyjuk, nem kell ilyen magasra tenni a lécet...
Viszont nekünk, a társadalom intelligensebb felének oda kell figyelnünk arra, hogy a butább fele ne követhessen el ilyen hibákat. Ez mindenkinek az érdeke. A Tiéd, az enyém, és az övék is.

És jól mondod, a TV-t meg le kell szarni. Úgyis a bankok pénzelik őket.
senseye 2012.06.08 13:39:46
@flamer: Itt nem az intelligencia szintről van szó, hanem az intelligencia szintek közötti különbségről. Ha egy bankár, egy jogász, és egy jó marketinges összefog (létrehozva a Bankot) elképzelhetőnek tartom, hogy az ADOTT RÉSZTERÜLETEN BELÜL (banki szolgáltatás nyújtása) ők 3-an együtt annyival okosabbak lesznek nálam mint amennyivel én okosabb vagyok a kutyámnál.

Ez nem azt jelenti, hogy ők mindenben jobbak nálam, vagy nekem gyámság alá kellene vonulnom. Csak ők 3-an foglalkoznak valamivel már 25 éve, én meg fél órája ismertem meg a részleteket.
Szerintem nem megengedhető az, hogy valaki egy részterület szakértőjévé váljon, majd aztán mások kárára, és saját előnyére visszaéljen tudásával.
senseye 2012.06.08 13:53:06
@gyvy: Szerintem egy dologban van konszenzus Magyarországon, méghozzá abban, hogy ez tovább így már nem megy.
Szerintem keress egy csoportot, szervezetet, vagy szövetséget ahol elmondhatod az ötletedet, és ha tényleg ettől mindenkinek jobb lesz, akkor változtassuk meg a törvényt! ( A párt szót szándékosan nem használtam az előző mondatomban). Tudom, ezt így nagyon könnyű leírni, és sokkal nehezebb megvalósítani de nincs jobb ötletem, hogy mit lehetne tenni, hogy tényleg változzanak a dolgok.
Kezdetben szó volt hamburgeradóról, amiből végül NET lett. De Lázár János megígérte, hogy a gyorséttermeket külön törvénnyel regulázza meg. Erről azóta se hallottunk. Ez viszont körbejárta a netet:   Sajnos az Új Széchenyi Terv honlapja nem bővelkedik infókban, így…..
senseye 2012.03.23 12:51:16
@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl:
A kormány a környezetet károsító termékekre termékdíjat vet ki, mégis támogatja a műanyag és gumigyárak építését.
senseye 2012.03.23 12:11:02
@Noname Cowboy: Mivel gépértékesítés területén dolgoztam, így elég sok kapcsolatom volt pályázatokkal. Egy pályázat van amire azt lehet mondani, hogy viszonylag jól működik, az pedig pont a cikkben említett GOP-A.

A pályázati pénzek azért ragadnak be, mert sok egyéb pályázatnál a hatóság nagyon lassan dolgozik, nem írnak ki, és nem bírálnak el, kellő mennyiségű pályázatot. Mivel a különböző pályázatokat különböző szervezetek bírálják el, így nem lehet az mondani, hogy mindegyik szar. Csak azt, hogy van közte sok olyan, ami szar. :)
senseye 2012.03.23 12:46:53
@Noname Cowboy: Igen, azért utófinanszírozottak, mert ha előfinanszírozottak lennének (előbb megkapnák a pénzt, mint ahogy megvennék az eszközt) akkor sok cég meglépne a pénzzel.

A pályázatnak és a hitelnek egymáshoz semmi köze*. Tehát a pályázatban nincs kikötve az, hogy neked milyen formában, vagy, hogy honnan kell forrást szerezned az adott eszközre. A bank viszont pályázatos beruházásokat könnyebben megfinanszíroz. Hogy ez most rizikós avagy sem, azt neked kell eldöntened, mondjuk az alábbi gondolatmenet segíthet. Csak akkor vágj bele, ha az alábbiak közül minden kérdésre IGEN válaszod.

1. Szeretnél venni egy eszközt X millió FT -ért.
2. Megfelel-e a céged a pályázati kritériumoknak.
3. Megismerted a kötelező vállalásokat, és ezeket be is tudod vállalni.
4. Az eszköz finanszírozása megoldott, bank, vagy önerő által:
4.a Megveszed a gépet (akár banki hitelből) és azt a kereskedő felé 100%-osan kifizeted.
4.b A gép kifizetésétől számítva tudsz várni akár 120 napot is a vissza-nem-térítendő támogatásodra.
4.c Ha megjött a támogatásod és van hiteled, akkor a nagy részét a támogatásból visszafizetheted.
4.d A a maradék még fennálló részt, mondjuk 24-36 hónapig törleszted.
5.Meghatározod a megtérülési időt:
5.a Kiszámolod hogy a 3 év alatt mennyit költöttél a gépre, kamatra, banki ügyintézésre pályázat írásra, a KÖTELEZŐ VÁLLALÁSOK betartására.
5.b Megbecsülöd mennyit kereshetsz az adott eszközzel 3 év alatt.
6. Ha többet keresel mint amennyit költöttél, és Neked ez megéri akkor hajrá, vágj bele! :)

* Valójában van 1db pályázat amiben van kötelező hitelfelvétel, de az egyszerűség kedvéért ezt most hagyjuk. :)
Belsőség Bezzeg a románok 2011.07.27 07:00:00
A rendőrök fotózni tanulnak, mi pedig fizetni. Sokat. Mai cikkünk blogposztja...
senseye 2011.07.27 13:10:00
@lacaember: Már előre látom a Ferenc körúti, elnézést a Corvin Negyedi (?) körforgalmat, ahová a villamost is bevezetjük! :):)
senseye 2011.07.27 15:25:53
@csintapala: Értem azt hogy kb-ra el lehet dönteni hogy meg tudtam e volna állni avagy sem. De ha 100.000Ft ra bírságolnak valakit, azt nehogy már ilyen módszerekkel döntsék el!!

10-20m simán lehet csalni ezzel a "kiáll a rendőr és egy fix ponthoz képest lefotóz" módszerrel.
És akkor azt mondod hogy centimétereken nem fognak vitatkozni. Értem én hogy most azt mondják hogy nem, de ezt mi garantálja?? És ha mégis? Szerencse, hogy politikus még nem hazudott! :)

Ilyen összegű bírságnál, azt hiszem teljesen elvárható, hogy a szabálysértés tényét HITELES mérőműszerrel igazolják!!

A fő kérdés az még mindig megválaszolatlan: Mi szűkség van erre? Milyen statisztikák vannak a SÁRGÁN való áthaladásból fakadó balesetekre?
senseye 2011.07.27 17:46:34
@csintapala:

galeria.totalcar.hu/kozelet/2011/07/08/sarga_lampa/?current_image_num=16&image_size=l

A Mondeo és a Focus hány méterre van egymástól, és hány méterre a táblától?

Mi van ha nincs a közelben egy olyan fix tárgy mint ez a tábla? Akkor mihez viszonyítanak?

Tudom vannak olyan műszerek amikkel egyértelműen igazolható hogy meg tudtál e-volna állni vagy sem, de a fent említett módszer ettől nagyon messze van.

Értem hogy a sárgán való áthaladás is néhány esetben lehet szabályellenes, de tényleg ez annyira veszélyezteti a közlekedésbiztonságot, hogy ilyen mértékben kelljen azt bírságolni???