Regisztráció Blogot indítok
Adatok
thee

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amikor beszereltem a Porsche-fékeket a 1303-as kasztniba már tudtam, hogy a régi piros Bogaramnál ez az autó lassabban fog gyorsulni. Nagyobb tömeg, nehezebb kerekek és hosszabb váltó, ezek nem segítenek a negyedmérföldes sprintnél, úgyhogy a 15,4-es nettó idő elég karcsú.…..
Belsőség Fény az alagút végén 2011.04.09 06:00:00
Megvillant a gép már egyszer, a 150 lóerőt kiénekelte, majd leszakadt a lendkerék még a mérőpadon. Előtte volt pár száz kilométer olyan autózásom, amelyet bogárhátúban még soha nem tapasztaltam. Ez bőven erőt ad ahhoz, hogy megint nekiálljak és szétszedjem a motort. Erre…..
thee 2011.04.10 19:00:41
@BOSCHtechnikus:
ez az az emlegetett kék köny:
www.antikvarium.hu/ant/book.php?konyv-cim=gepjarmumotorok-meretezese&ID=318361
?

amúgy ilyen témában hol és milyen könyveket lehet beszerezni?
thee 2011.04.10 20:30:02
@BOSCHtechnikus:
köszönöm!
thee 2011.04.11 08:00:54
@Suttora:
igen-igen, kösz a választ, közben már rájöttem én is (meg meg is rendeltem)
Belsőség A kínai gagyi bosszúja 2011.02.19 08:35:00
Az új himbasor a szelephézagállító golyós, önbeálló csavarokkal A korábbi motorjáratás a vezérlés és a szelephézag állító csavarok cseréléséig jutott, ezek gyengének bizonyultak. Az amerikai fórumok böngészése után, valamint a hengerfej gyártójának javaslatára…..
125 éves az automobil. Földtörténetileg elképesztően kevés idő, az írott múltunkhoz képest is röhejesen rövid, sőt, szinte bármihez viszonyítva sem volt régen, hogy Karl Benz szabadalmaztatta az első automobilt. Hiszen 125 éves házakban még ma is tömegével lakunk, Budapest is…..
thee 2011.02.04 18:32:32
@Szabi01:
"A kormánykereket száz évvel ezelőtt találták fel, amikor még nem létezett szervó, és olyasmire volt szükség, amivel ki lehet fejteni a megfelelő erőt. Ez azonban nem az ideális módszer egy autó irányítására, mert mindkét vállát és az egész testét használnia kell hozzá az embernek" - mondta Villeneuve.

forrás:
www.a5.hu/cikkek/2/30506.shtml
thee 2011.02.05 01:13:29
Az úgy kezdődött, hogy kimentem a Driftgarage-ba, közösen feltalálni a bukócsövet. Mindjárt kész a gyerek, nem ölhetem meg magam, mielőtt meg tudná nézni apa vén verseny-Datsunját rendesen. Íme a mozgókép: És egy halk szusszanással kiengedtük a súlyos nördség…..
thee 2011.02.01 22:54:53
@bervas:
az a baj a végeselmes izével, h simán kiköp neked egy értéket, csak azt nem mondja meg, h az az érték jó-e, arról nem is beszélve, h a hálót megfelelőképp építetted-e fel :/

de arra természetesen jó lenne amit említettél, h bizonyos terheléseknél melyik része dolgozik, melyik nem, meg esetleg egy jól bevált csövezéshez is lehetne viszonyítani

amúgy baromi érdekes látni a vas újjászületését és az aranykezű szakik munkáját :]
     Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
thee 2011.01.05 10:39:46
@Jamci:

szerinted hányszor csaptak volna már el, ha így közlekednék mint ez a gyalogos?

nagyon-nagyon sokszor, és a tolószékben hiába mantrázza azt az ember, h "szabályos voltam", attól még nem tud lábraállni...