Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nefeledd

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tévedni emberi dolog, előfordulhat, hogy valaki figyelmetlenségből nem fizet autópályadíjat. Még a fatia-negra által megírt helyzet sem ritka, láttam már példát rá, hogy valaki rosszul tudta, van-e érvényes matrica az autón, amit használ. Mi van, ha valaki egyszer téved, de…..
nefeledd 2011.08.15 13:56:30
Az tény és való , hogy kifizetődőbb a "szolgáltatónak" , hogy büntetést hajtson be , mint hogy mindenki vegyen matricát , ha autópályán közlekedik.
Egy autóra lebontva a bírságolás folyamata eszközeinek üzemeltetése többe kerül mint maga a 4 napos matrica.
Sok autó felgyorsult világ ez is egy bevételi forrás az állambácsinak , amiért nem nyújt szolgáltatást tulajdonképpen, hiszen a pályák állapota csak a románokénál nem rosszabb a környező uniós országokat tekintve ,
Hofi mondta egyszer , hogy zötykölődött az autópályán ami szépen el is ringatta egyszer csak sima lett az út, hát nem átmentek a határon Ausztriába .....
Az autópályákat annak idején teljesen közpénzből a kommunista szombatokon összedolgozott pénzeken építette állambácsi vagyis az állampárt , most meg beszedik amit elcsesztek és ugye a beton ha egyszer össze van keverve, ki van borítva akkor csak az tudja megszámolni aki kilopta az anyagot belőle.. nem is pazarlom erre a szót ..

Csak okulásul szeretném a poszthoz kapcsolni a saját hülyeségemet ami miatt mást nem lehet hibáztatni
Jogkövető állampolgárként megvettem egy 4 napos matricát egy kúton ... alá írtam , kifizettem a tankolással együtt és már siettem is el
rákövetkező héten jött a posti a büntetéssel
rá is csodálkoztam de rendesen a dolgokra , hiszen én mindig veszek!!!
kocsiba lerohantam az esedékes matricáért és már hívtam is a felügyeletet (vasárnap) , hogy ez mit jelentsen...
beolvastatta velem a kódot ami a papíroson szerepel utána a rendszámot...
itt volt a csodálkozás mert a rendszám bizony nem stimmelt!!!!!
nah ez hogy lehet? hiszen láttam a pénztárgép kijelzőn hogy az én kocsim rendszáma figyel felém.
3 azaz három karakter tévesztésnél nézi el a felügyelet ha megvan a szelvény és stimmel a sorozatszáma
de nálam nem 3 karakter volt "tévesztve"
gyanúm szerint a kutas csapott be és valakinek kifizettem a matricáját plusz a saját két alkalmas büntimet
a tanuló pénz megvolt ...
Ha már Márk is emlegetett rendszámot, akkor én is megemlítem az ECK-936 rendszámú kedves taxist, aki ma délelőtt a Hungárián úgy váltott balra sávot, hogy éppen ott voltam és ha nem fékezek, nekem jön, mindezt pedig index nélkül és kezében telefonnal, utassal az anyósülésen.…..
Nem is tudom, mit gondoljak Zoli leveléről. Kicsit olyan szálka meg gerenda érzésem volt, miután végigolvastam. Gondolom, nem vagyok egyedül a véleményemmel. Egyébként a 353D az mi? Mielőtt bármit is írok az esetről el kell áruljam, hogy egy 353D vel járok. A zebránál minden…..
nefeledd 2011.03.04 10:01:57
A posztoló a tipikus népművészeti agyagedény.

egyetértek maximálisan "vicsigabi" val , hogy nem csak azokat a szabályokat kell betartani amik nekünk tetszenek.

"Mindezt csak a tegnap esti büdös paraszt fekete skoda fostalicskával közlekedő kedvéért írtam le. A fenti esetekben soha nem érdekel milyen a másik autó."

-De azért kiemeled , hogy BMW-d van
és le fostalicskázod a másik típusú kocsit,
az még nem jutott eszedbe , hogy élnek az országba olyan emberek akik azért vesznek autót , mert egy kicsit komfortosabbá akarják tenni az életüket , és általuk fenntartható és megvásárolható autót vásárolnak.
-ez a része lezárva

-Ha te 170-el közlekedsz az autó pályán akkor számold ki , hogy egy olyan gépjárművet amelyik 100 al 110 el megy mennyi idő alatt közelítesz meg ,
-Ha ez az eredmény megvan akkor hasonlítsd össze azzal , hogy egy átlagos körültekintő sofőr 4 másodpercenként pillant a visszapillantó tükörbe.
érdekes eredményt fogsz kapni

mikor egy előző gépjármű sorőr az autópályán bele néz a jobb oldali visszapillantó tükrébe akkor nem azt a távolságot fogja látni benne az előzött gépkocsi elejétől számítva mint a mögötte haladó türelmetlen kancsó a szélvédőn keresztül , ez a távolság akár 30 m is lehet , ha az előző óvatosabb és nem látja biztonságosnak a lesorolást

"Ekkor már elszállt az agyam, satu fék!"

-hát kis pajtás , autózni nem idegből kell még ha a közlekedésben résztvevők többsége gyök 2 a vezetéshez is.
és ha épp műszaki probléma lép fel a mögötted haladónál , nem reagál időben és még sorolhatnám ???
a végeredmény , esetleg megölsz egy családot
tudod téged az utcára nem szabadna kiengedni nem hogy egy nagy teljesítményű autót vezetni

az ilyen emberek miatt baszogatják a BMW seket és általánosítanak , hogy mindegyik paraszt

ehhez csak gratulálni tudok ,
és ne adj isten , hogy egyszer találkozz egy hasonló kaliberű címeres jószággal amelyik úgy értelmezi a közlekedést ahogy te
Megint nem nagyon volt időm blogolni egész nap, de estére azért idekeveredtem a számítógép elé, hogy legalább egy kis szösszenetet közzé tegyek. Egy lelkes olvasó küldte be az alábbi rövid levelet és hozzá tartozó fényképet. Itt most két dologra tudok gondolni. Az egyik az,…..
Mr. Vader függővé vált, nekiállt végigolvasni a korábbi posztokat és egy tavaly júniusi írás kapcsán fejtette ki néhány napja a gondolatait.Én nem tartom magam bloggernek, mivel nem tudok semmilyen rendszeres tevékenységet huzamosabb ideig fenntartani, mármint ami nem érdekel…..
Vannak olyan bosszantó jelenségek az utakon, amiket nem szándékosan csinálják azok, akik miatt idegeskednek a többiek, hanem egyszerűen az odafigyelés hiánya miatt. Streetfigter összeszedte azokat az apróságokat, amivel sokat tehetünk azért, hogy egy-kettővel kevesebb ember váljon…..
nefeledd 2011.02.07 13:08:15
@Perillustris:
szerintem azért is tartanak előbbre mivel nálunk az autó mint közlekedési eszköz a piac gazdasággal vált szinte mindenki számára elérhetővé (aki meg bírja fizetni) soha nem felejtem anyámékat akik még 85 be rendelték meg a skodájukat a MERKUR tól és 89 második felében kapták meg ,
ezen időszak alatt azért lássuk be , a nyugatnak volt ideje szocializálódni rendesen
ami a fiatalabb generációt illeti , valóban a nevelést ott kell elkezdeni , de a közlekedési nevelés része az is , hogy az idősebbek példát mutatnak
autózz! Húzz a külső sávba! 2011.02.04 08:39:00
Minden második hónapban akad legalább egy olyan poszt, amiben a jobbra tartás a fő téma, ezek közül is a leggyakrabban emlegetett hely az M7-es autópálya főváros felé vezető oldalának a három sávos része. Laci is itt húzta fel magát sikeresen még jópár héttel ezelőtt. Vagy…..
nefeledd 2011.02.07 09:04:31
Már korábbi bejegyzéshez is , ami a párhuzamos közlekedés szabályairól szólt írtam egy olyan kommentet , hogy teljes mértékben igazat adok az olyan bejegyzésnek ami jogosan veti fel , hogy mi a büdös francért nem használják a pályán a jobb szélső sávot ha az üres!
Egy valami háborít fel igazán , hogy mi a büdös francért nem lehet a 130 as sebesség határt betartani .
Én úgy vagyok vele , hogy ha a GPS és a sebesség mérő szerint is 130 cal előzök egy kamiont vagy lassabban haladót akkor az első lehetőségnél vissza húzódok a külső sávba. Viszont ha valaki egyszer csak ott terem mögöttem , akkor feltételezem , hogy túllépte a sebesség határt, ezzel addig nincs bajom amíg bele nem mászik a seggembe illetve türelmetlenkedve neki nem áll villogni dudálni.
Ugyan a büntető fékezést nem tartom jó ötletnek mert roppant baleset veszélyes , gondoljunk csak arra , hogy ha csatt van a belső sávban és még ott van jobb oldalt a kamion is , vagy esetleg van még 2 autó amelyik szintén gyorsabban halad és a "büntetett" autó mögé érkezik...stb
Sokan az ablakmosó folyadékot preferálják valaki a féklámpa kapcsolót , én meg simán leszarom ezeket az eszközöket , meg a villogó dudálót is és inkább folytatom az utam türelmesen.
Nem látok olyan indokot amiért a sebességet túl kell lépni bárhol , hogy azzal 5-10 perc érkezési előnyt szerezzek.
Sokat járok Budapest - Szombathely viszonylatba és kipróbáltam , hogy mennyit jelent ha autópályán 150-160 al , a főúton meg 110 - 120 al megyek, 5-15 perc ig terjed az előny amit megszerzek .
Szóval felesleges.
Ha meg van olyan bosszú álló retardált barom amelyik azért teszi , nem léptem túl az előzésem közbe a sebesség határt , akkor lassítok előbb utóbb megunja , ha meg nem és megállásra kényszerít , akkor neki is meg kell állnia , akkor viszont már így is úgy is önbíráskodásba torkollik a dolog , de ha megáll akkor mi a f.sznak sietett? Szóval az egész magyar közlekedés morál nem más mint egy jófajta pusztai csikós tragikomédia ahol a sok tesztoszteron Rózsa Sándor ossza az igazságot , pedig nem is az ő feladata.
Tényleg úgy van, ahogy István is írja, hogy először mindenkibe beleverik, hogy indexeljen, ha elindul, sávot vált, kanyarodik, aztán elkezdünk mindenféle indokokkal kifogásokat találni? Nálam a mai napig reflexszerűen működik az irányjelzés, röhögtek már ki, amikor udvaron…..
nefeledd 2011.02.03 12:00:20
az indexel több eset is előfordul pár isten barmánál
a legjobb amin visítva röhögtem bár sajnos nem vicc és az idiótizmus felsőfoka ,
a hülye p.csa esete egy köztéri parkolóban ,
lassan haladok a kocsival , mivel tudom , hogy vannak páran akik esetleg ki akarnának jönni és esetlegesen ahogy megyek a holterébe is kerülhetek , elkerülve a koccanást inkább lassan.
a drága, pirított "természetes szőke" nő orral akar kijönni , tutira nincs holttere látja , hogy megyek és a kocsim orra már jelentősen megközelítette az autóját , vagyis akinek egy kicsit több esze van egy tyúknál az tudja , hogy nem engedem ki ,
de a drágaság kirakja az indexét (gondoltam én ostoba , hogy szabályos akar lenni) és azzal a slunggal már indul is kifele , naah szerencsére szembe senki nem jön kormány ránt, fék, megáll ,
a hölgyemény is megáll , letekeri az ablakot és ordít , de ordenáré módon (bevallom irigykedtem a szókészletre mert a kötő szavakon kívül megtanulhattam egy két új káromkodást is)
-"nem láttad te ...... , hogy indexeltem"
-"de láttam b.meg"
a kis rövid párzási csevejből , csak azt szűrtem le , hogy ez az idióta csirke talán azt hiszi , hogy ha kirakja az indexét akkor tán neki van elsőbbsége,

plusz egy kérdés az indexel kapcsolatban:

Ha egy jármű vezetője kanyarodni akar , nem rakja ki az indexet nem működik a fék lámpája , megkezdi a kanyarodást , te meg bele vágódsz hátulról mert fázis késésbe kerültél hiába tartottál hozzávetőleges féktávot , nyilván akkor is a hátsó jön ki hibásnak ,
vagy mégsem?
és hogy a francba lehet bebizonyítani tanuk nélkül az elől haladó hibáját , mert nyilván a baleset okozója az ő magatartása
Hasonló helyzetben egészen biztos, hogy én is legalább annyira felbosszantanám magam, mint ahogyan Kisvagány. Megállították a rendőrök, együttműködő volt, elfogadta a bírságot. De amikor valaki más az egészet elintézi egy mosollyal és még az iratai sincsenek nála, ott már…..
autózz! Kávé helyett adrenalin 2011.01.23 20:00:00
Aki annyira hardcore kerékpáros, mint Viktor, az nem riad meg a téltől és a lefagyott utaktól sem, pedig vannak aztán olyan közlekedők, akik egész egyszerűen képtelenek felmérni, hogy mit is fognak 3 másodperc múlva csinálni. Persze ezt még tovább tudják súlyosbítani azzal, ha…..
nefeledd 2011.01.24 11:40:17
igazság szerint a türelmetlenség és a másik magasról lesz.rása a közlekedési gondok egyik legfőbb okozója ,
a biciklisek azért háborodnak fel , hogy az autósok nem figyelnek rájuk (van benne igazság)
az autósok azért háborodnak fel , hogy a biciklisek kamikázék (van benne igazság)
természetesen akinek nem inge nem veszi magára, szokták mondani ,
ha megtanultuk a türelmet akkor vele párhuzamosan nem ártana a kreszt is betartani és akkor talán kevesebb lenne a baleset
egyszer kiszámoltatnám , azt , hogy a türelmetlenség+kresz be nem tartás+sietés mekkora előnyhöz juttat egy illetőt a Bp.-i forgalomba és hozzá venném azt , hogy pár pofátlan húzással (kereszteződésben nem jobbra kanyarodó sávból jobbra menni mások elé bevágva) mit okoz a magatartásával akkor elképesztő dolgok jönnének ki, sőt meg merem kockáztatni , hogy a dugók 50%-át az autósok saját maguk okozzák ,
na de , hogy vissza kanyarodva a biciklis "feminizmusra" a kresz rájuk is vonatkozik és ez egy kölcsönös viselkedést feltételező szabály keret a közutakra ahol elég nyilván valóan leírják , hogy kinek mikor van előnye vagy hátránya , a posztoló esetében a posztolónak van igaza , felesleges autós vagy biciklis társadalomra bontani ezt a kérdést mert a közutakon vannak a KÖZLEKEDŐK a gyalogostól a kamionosig és ezeknek a viselkedését van valami ami szabályozza , plusz a tolerancia?(sicc) lenne de az sajnos nem jellemző amíg jópáran versenypályának tekinti a közutakat ahol a gyorsabbnak erősebbnek van joga haladni ,
majd jól veszek egy bazi nagy traktort felcsatolom az ekét aztán közlekedek , de a tank sem elvetendő ötlet , bár ilyen üzemanyag árak mellett ki tudja.......
autózz! Eseménydús hazaút 2010.12.23 17:18:00
Szegény homburg se járt jobban, mint a tegnapi poszt írója, őt is megtalálta egy érdekes figura, hogy szerezzen neki egy élménydús estét... A karácsonyra való tekintettel szívesen veszek békés, pozitív, lelket melengető, happy enddel végződő írásokat emailben, mert ami…..
Ha már ilyen ráhúzós levelet kaptam, bevezetésképpen elmesélem egy saját, pénteki történetemet. Egy ügyféltől mentem a másikhoz a Hegyalja út belső sávjában a Duna felé, összefüggő kocsisor volt mindkét sávban, de rendesen haladtunk. Mivel a híd előtt jobbra kellett…..
A rosszmájúak akár happy enddel végződőnek is vehetik Dani levelét, ugyanis két nagyon sietős, figyelmetlen autós zúzta le egymást. Érdekes módon kivételesen nem a hátul jövő a hibás a konkrét balesetben, el is húzta a csíkot ennek megfelelően. Helyszín: Árpád fejedelem…..