Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Norbi G

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korábbi írásunkban a manapság annyira népszerű közvetlen befecskendezéses dízelmotorok szoftveres tuningjáról írtunk. Aki belekezd a tuningolásba, ritkán áll meg ennyinél, és nem is jó, ha itt hagyja abba. Elmondjuk miért, a koromszűrő maszkot tegye fel az olvasó. Vélemények…..
Norbi G 2011.01.14 02:09:36
@Mathiask: Tegyük fel van. Minden meg lehet csinálni,csak akarni kell!
Norbi G 2011.01.14 02:18:04
@furkóúr: Nézd meg ccm-et is.Mondjuk valaki elkezdené tuningolni a 4.2 v8 tdi-t (gyárilag 326le),lehetne abból is kihozni 5-600 lovakat meg 1000-1200nm-et .

Nem mellesleg a fehér 997 turbo sem gyári . A Bugatti Veyron 10.01-sec alatt teszi meg a 400 métert,csak így az összehasonlítás kedvéért.

Ha lehet szeretnék kérni egy olyan blogot ahol a benzines autókat csontozzák ki ,így környezet szennyezés szinten.
Norbi G 2011.01.14 02:23:39
@Norbi G: Megnézném ,ugyan mennyire járna a benzines autók tulajdonosainak a szája.

Az én autómat nevezhetjük húzott dízelnek. De elmernék indulni vele most is spanyolba vagy norvégba. Ja,és 91-es technika,annyi km-el amitől sok benzines blokk már csak hulladék vasnak menne el. Szóval az ilyen nagy köbcentis arcoskodó sportkocsi tulajdonos minek vesz sportkocsit ha bevallása szerint nem nyomja. Ha nyomja és lehagyja egy ócska húzott dízel akkor lehet hogy mégsem sportkocsit vett hanem egy pénztemetőt?

Hogy is van ez ?
A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha okosan csináljuk talán egyik sem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Norbi G 2010.12.07 17:12:03
@Shadowbull: PL. állítgat ezt-azt (nem értek hozzá,mi-micsoda,de láttam már ilyen programot ,és nem egyszerű). Tehát minden opció állítása változást von maga után. A jó szakember meg találja az aranyközép utat. Hisz sokféleképpen gallyra teheti a motort. Aki csak turbónyomást, növel meg több zabot ad a lovaknak, na az csinál koromágyút. Aki ezek mellé beállítja pontosan az előtöltést,korlátozza a bizonyos fokozatokban a leadott lóerőket,és nyomatékot . Megkeresi az optimális üzemanyag-levegő keverékét,hogy ne füstöljön az adott dízel, ne is menjen a az élettartam és a teljesítmény meg fogyasztás rovására,na ezt az embert lehet szakembernek hívni szerintem.
Norbi G 2010.12.08 11:51:20
@Shadowbull: Hát,ha Te mondod mr. Szaki. De biztos beszéltél már erről olyannal aki ért is hozzá. Felesleges elmondanom a tényeket,ha vaskalapos szemellenzős "de sz*r a dízel " pártiak próbálnak oltogatni. Elküldtem a vérbe...hát...ha létre jött a blog 1 valami céllal ne teljesen másról szóljon nem ? Lehet bennem van a hiba,hogy az adott tárgyról szeretek beszélni,és nem mellé.

@Mathiask: A motoroknak a gyári ECU-ja vissza van butítva. Ergó 20-40% tartalék van benne ,amit nem használsz ki . Sima gyári chippel ezt az értéket csökkentik. Neked erősebb lesz a kocsid,és nem ugrik a gari. A komolyabb műveletekhez már nem elég a chip ,egyéb alkatrészeket is cserélni kell. (pl: Turbó,adagoló,hajtókar,dugó,vez.tengely,szívósor,porlasztócsúcs,kipufogó,
hengerfej munkálatok,erőátvitel cseréje/erősítése és sok egyéb okosság.) Egy példa,hogy kedvezzek a benzinfalóknak is : Mikor kijött az új Audi TT RS 5 hengeres turbó motorral, a gyárban a padon előtte iszonyú sokat visszabutítottak rajta,tudod miért? Mert erősebb volt mint az R8. Ja,hogy az elektronika ennyi számít? Igen,marha sokat.Tehát abban a motorban gyárilag félelmetes erőtartalék van.

Üdv. N.G.