Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bagirobi

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Múlt hét pénteken volt a Suzuki SX4 S-Cross ünnepélyes termelésindítója Esztergomban. Az efféle rendezvényen az újságíró csak másodrangú vendég a politikus után. Minket szűken kordonok mögé tereltek, ahonnan nem volt se ki, se be addig, amíg Orbán Viktor és köre el nem…..
bagirobi 2013.09.14 19:51:37
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
bagirobi 2010.12.05 14:23:22
40 éves kor előtt előtt 1 évvel remegő gyomorral és szívvel olvastam az egész előttem írodottakat. Nagyon bejött!! Azt hiszem egész héten gép előtt fogok ülni! Egyre gyakrabban nosztalgiázom, a régi szépre emlékezem a mai csúnya világban.
UK 23 20: 1974-ben 3 évesen érkezett a csepeli Merkur telepről a hófehér cirill betüs Zsiguli (értelemszerüen akkor még ezerkettes). Piros fekete csíkos ülés huzat, borostyén kisautós váltógomb, nagy fehér tolató lámpa középre szerelve, külön kürt karima. Rokonságban szürke IH-s ezerkettes, Anyu bordó ATI-s ezerkettesen tanult. 1979-ben, 70000 km után adta helyét át az akkor már Debrecenből érkezett PM 62 97-es Lada 1500-nak! Korall piros, fekete belső. Ez már kapott hátsó árnyékolót, ködlámpát (Hella!) előre, hátra, magnós rádiót, fehér müszörme üléshuzatot. Csak akkor kapott el az irígység, amikor 2 év múlva a szomszédba 1600-os Lada érkezett....
Ezt vezettem először kissrácként, Apu az országutak királya volt..:)1984-ig volt nálunk, 92000 km-t futott, 5 évesen új ára felett adtuk el. Ekkor érkezett egy bordó 1310-es Dacia, amit már hivatalosan is vezethettem (jogsival), a kamaszkoromat és fiatalságomat jelentette, imádtam. Valahogy elkerült a Daciak betegsége, a Ladához képest álomszerüen ment, csöndes volt, nem csúszkált télen, keveset fogyasztott, nagy és kényelmes volt. 19 évesen is megkönnyeztem, mikor 1990-ben az 5 éve Lada 1500-ként befizette, majd 1500 S-re, 1500 L-re módosult autó végül is egy 5 ajtós, éjfekete Lada Samara 1300 S-ként érkezett meg, sötétszürke belsővel, világos szürke mintás huzattal, fényszórómosóval. Számunkra ez már igazi nyugati autónak számított, nálunk kimaradt a II-es Golfos, Opel Kadettes öreg nyugati autózás, s ezt a Ladát használtuk gyakorlatilag hibamentesen 2002-ig. 12,5 évesen, 165000 km-rel adtuk el, s a Dacia iránti nosztalgiából( meg a legkedvezőbb ajánlat miatt) adta át életünk első nyugati új autójának, egy Renault-nak a helyét, melyet azóta is ezen márkák képsiselői követtek.
Egy ideje a használauto.hu Lada hirdetéseit nézegetem, s gondolkodom a garázsunk további bővítési lehetőseit, vagy párocskám autójának eladásáról fantáziálok helybiztosítás céljából....