Regisztráció Blogot indítok
Adatok
spread

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tegnapi napon lehetőségem nyílt bepillantani a Skycourt kulisszái mögé: Stephan Schattney, Budapest Airport fejlesztési-igazgató, Hardy Mihály Budapest Airport kommunikációs igazgató és Tima Zoltán építész vezetésével. Ferihegy modernizációs beruházásának…..
spread 2010.12.04 21:45:28
Műszakilag az új épületben az üvegfalak is egyedülállóak

A légoldali acél háttérszerkezetű üveg függönyfal egy szerkezetben 110 m plusz és két oldalon 2x9 m beforduló összesen 128 m hosszú és 20 m magas (az alsó 1m parapet sáv és felső 3m hanggátló és dilatációs lemezfal külön szerkezetű) összesen több, mint 2500 m2!

A légoldali függönyfalban több, mint 500 db egyenként több, mint 300 kg súlyú 54 dB (Rw) hanggátlási értékű, 4,2 m széles és 1 m magas üveg került beépítésre (egy normál 4-16-4 kétrétegű üveg 31 dB !!!).

Mi, akik részt vettünk ennek az épületnek a tervezésében és kivitelezésében büszkék vagyunk erre. Azt gondolom, a több hely mindenképpen azt a cél szolgálja, hogy a kiszolgálás több szempontból javuljon.

Az épülettel kapcsolatban pedig a FERIHEGY megközelítését feszegetni egy kicsit a szokásos kesergős, mindenben hibát találós main streambe illeszkedik. Például arról senki nem ír, hogy az M0 keleti szektor megépülésével a város több részéről az autóval megközelítés jelentősen javult, sőt kiszámítható és gyors lett. Az pedig jó jellemzi a magyarországi állapotokat, hogy azok a döntéshozók akik a közösség i közlekedésért és a közlekedési koncepcióért felelősek (P+R és Metro) a saját autóikkal parkolnak Budapest közepén. (Városháza- Deák tér lásd a múltkori Index-es piknik a kerítésen átmászva) Lehet, ha őket is hasonló feltételekre kényszerítenék, akkor hamarabb kitalálnának egy működőképes koncepciót.
spread 2010.12.04 21:52:14
@Anti Anyag: Valószínűleg biztonsági okokból nem lehet a teraszra menni.....