Regisztráció Blogot indítok
Adatok
InvitelGuide

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Igazán naiv ügyfél egy év hűséggel fizetett elő egy olyan vezetékes telefonra, amit sosem használt, majd amikor le akarta mondani, derült ki, hogy már le van tiltva, és még visszakapcsolási díja is van a megszüntetésnek.Inviteles történet:  Volt egy vezetékes telefonom.…..
Más ügyfélnek is meggyűlt már a baja a szolgáltatóval, a GVH is bünteti, és Szg története sem tett sokkal jobb benyomást a társaságról. Óvatosan hát az ügynökökkel.Péntek délután csengetnek. Egy srác és egy csaj (igen ez a helyes kifejezés, bár bizniszmódiba voltak…..
InvitelGuide 2011.07.28 15:17:51
Kedves @bonifac!

Köszönöm, hogy írtál az esettel kapcsolatban! Egyetértek, szerintem is kényelmesebb, ha tegeződünk.

Azzal is nagyon sokat segíthetsz nekünk az ügy felderítésében, ha megmondod, hogy melyik városban történt az, amiről a blogbejegyzésben beszámoltál. Ami a fényképes nyilvántartást illeti, sajnos ilyen tényleg nincs, de a fényképes igazolványra vonatkozó ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak.

Természetesen, ahogy írtad, az Invitel arra törekszik, hogy nyereségesen üzemeljen, de azt nem tartja járható útnak, hogy a profitra a tisztességes üzletmenet határait átlépve tegyen szert.

Amikor válaszodban rágalmazási pert említettél, arra gondoltam, hogy talán félreérthető volt a bejegyzéshez fűzött kommentárom. Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson előfizetőivel, leendő ügyfeleivel, partnereivel és általában a fogyasztókkal. Jelen esetben nincs miért hibáztatnunk téged, mivel a problémát nem Te idézted elő. Azzal azonban tisztában kell lenned, hogy egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés (blogon, twitteren, facebook-on, vagy máshol) sok ügyfél elveszítésével is járhat. Az ilyen "megjelenésekre" oda kell figyelnünk és a probléma forrását kell megtalálnunk, nem azt hibáztatnunk, aki felhívta rá a figyelmünket.

Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét. Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük.

Üdvözlettel
Invitel Guide
InvitelGuide 2011.07.28 16:02:20
@bonifac:

Kedves Bonifác!

Köszönöm, hogy írtál az esettel kapcsolatban! Egyetértek, szerintem is kényelmesebb, ha tegeződünk.

Azzal is nagyon sokat segíthesz nekünk az ügy felderítésében, ha megmondod, hogy melyik városban történt az, amiről a blogbejegyzésben beszámoltál. Ami a fényképes nyilvántartást illeti, sajnos ilyen tényleg nincs, de ami a fényképes igazolványt illet, ezen ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak.

Természetesen, ahogy írtad, az Invitel arra törekszik, hogy nyereségesen üzemeljen, de azt nem tartja járható útnak, hogy a profitra a tisztességes üzletmenet határait átlépve tegyen szert.

Amikor válaszodban rágalmazási pert említettél, arra gondoltam, hogy talán félreérthető volt a bejegyzéshez fűzött kommentárom. Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson, előfizetőivel, a leendő ügyfeleivel, partnereivel és általában a fogyasztókkal. Jelen esetben nincs miért hibáztatnunk téged, mivel a problémát nem Te idézted elő. Azzal azonban tisztában kell lenned, hogy egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés (blogon, twitteren, facebook-on, vagy máshol) sok ügyfél elveszítésével is járhat. Az ilyen "megjelenésekre" oda kell figyelnünk és a probléma forrását kell megtalálnunk, nem azt hibáztatnunk, aki felhívta rá a figyelmünket.

Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét. Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük.

Üdvözlettel
Invitel Guide
Csaba mit sem sejtve jelentkezett be néhai hungaroteles azonosítójával az Invitelhez, aminek egy visszamenőlegesen egész évre kiszámlázott 50 ezer forint lett a vége. Szerződése természetesen nincs:Régen Békés megyében volt egy telefon szolgáltató, úgy hívták Hungarotel,…..
InvitelGuide 2011.07.20 21:53:58
Kedves @jackyll és Tisztelt Csaba!

Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti bejegyzés nyomán írok Nektek.

A konkrét információk hiányában kicsit hosszadalmas munka volt megkeresnünk a szóban forgó ügyfelünket a belső adatbázisainkban. A leírt esetet megvizsgáltuk és arra a következetésre jutottunk, hogy jogelődünk, a Hungarotel, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakkal ellentétben nem számlázott a szolgáltatásért. Mind a Hungarotel, mind az Invitel ÁSZF-ben benne volt/van, hogy a vonalfenntartási díjat abban az esetben is fizetni kell, ha a vonal kimenő hívásait letiltották. Sajnálatos módon az előfizető adatai a korábbi cég gyakorlatából kifolyólag nem kerültek be az Invitel számlázási rendszerébe.

Csaba esetében sajnos az általa írt levélből nem derült ki egyértelműen, hogy mi a szándéka a jövőben a vonallal, így az hat hónapnyi híváskorlátozás után automatikusan leszerelésre kerül, hacsak az ügyfél másként nem nyilatkozik addig.

Természetesen az ügyben megkerülhetetlen az Invitel felelőssége, ezért személyesen fel fogjuk venni az előfizetővel a kapcsolatot és biztosak vagyunk benne, hogy számára megnyugtató módon le fogjuk tudni zárni az esetet. Sajnáljuk, hogy kellemetlenségek érték ügyfelünket, de egyben azt is javasoljuk, hogy a jövőben tekintse át alaposabban a megrendelt szolgáltatásokhoz tartozó szerződések feltételeit, mivel az ilyen kínos helyzetek a megfelelő információkkal bírók számára elkerülhetőek.

Az Invitel számára kiemelten fontos az ügyfelek megelégedettsége! A velük való aktív kommunikáció érdekében 2010-től folyamatosan jelen vagyunk a közösségi média legnépszerűbb platformjain (pl. Facebook, Twitter, YouTube, stb.). Ha a jövőben olyan problémákkal szembesül egy előfizetőnk, amelyet a hivatalos úton elsőre nem tud rendezni, javasoljuk, hogy forduljon hozzánk valamelyik fentebb felsorolt közösségi oldalon keresztül, vagy a 1443-as telefonszámunkon.

Az Invitel közösségi oldalai az alábbi linkeken érhetőek el:
www.facebook.com/Invitel
www.twitter.com/InvitelZrt

Köszönöm, hogy felhívtátok a figyelmemet Csaba problémájára és további jó munkát kívánok Nektek!

Üdvözlettel
Invitel Guide
Nem fogyasztóvédelmi Pulitzerre gyúrunk, naiv inviteles ügyfél mindössze (nagyon helyesen) pont akkor írta meg kurvaanyázós levelét, amikor elpattant a húr, úgyhogy aki nem bírja a csúnya, trágár szavakat, azoknak javasoljuk a kommentek olvasását. A történet banális, a…..
InvitelGuide 2011.05.17 23:35:13
Tisztelt Olvasók, Kedves Jackyll!

A történet nem egyedi, a sárga csekkel kapcsolatban havonta több kérdést is intéznek cégünkhöz. Vannak olyan tudatos ügyfeleink, akik nem a csekk kipostázását hiányolva keresnek meg minket, hanem azért, mert egy hosszú hétvége miatt pl. csak 3 nappal a fizetési határidő előtt kapják kézhez azt. Nyilván tisztában vannak a nem fizetés következményeivel, így különösen késedelmi kamat fizetése vagy szolgáltatás korlátozása -, amelyeket az Általános Szerződési Feltételekben is rögzítettünk.
A szolgáltatás korlátozásra általánosságban akkor kerül sor, ha az előfizetőnek díjtartozása van, és ez a díjtartozás az ennek rendezésére történő felszólításban megjelölt – de legalább 30 napos – határidő elteltét követően is fennáll. A korlátozást az előfizető kérésére két munkanapon belül megszüntetjük, ha az előfizető a korlátozásra okot adó körülményt igazoltan megszünteti.

Az Invitel számára fontos az előfizetők elégedettsége. Sajnálattal értesültünk arról, hogy a panaszosnak kellemetlenségei támadtak és – amennyiben ez lehetséges – igyekezni fogunk, hogy ismét elégedett legyen cégünkkel. Tömegesen hasonló panaszt eddig nem tapasztaltunk, de amennyiben mégis kiderülne, hogy a mi hibánkból kifolyólag nem lett kézbesítve a számla és a csekk, akkor ezért elnézését kérjük. A probléma további kezelése érdekében elkérnénk a panaszos előfizetési adatait. A címünk online kukac invitel.co.hu.

Arról is biztosítani szeretnénk az érintetteket és a Tisztelt Olvasókat, hogy minden ilyen esetet kivizsgálunk.

Tisztelettel
Invitel Guide
anita's life Sikerült! 2011.04.13 14:08:48
 Letettem az elméleti vizsgát, persze várakozásommal ellentétben sokkal könnyebb volt, mint amire számítottam. Már csak a gyakorlati vizsga van hátra, aztán pár továbbképzés és már gyárthatom is a pöpec körmöket.Most végre anyu is befejezte a dolgozatot, amin már hetek…..
Egy levelet kaptunk az InnoApps 2010 szervezőitől, amiben megkértek, népszerűsítsük a pályázatukat. Nagyjából erről van szó:Az Invitel Zrt. pályázatot hirdetett egyetemistáknak és főiskolásoknak. Azokat a fiatalokat keresik, akik saját applikációt/alkalmazást fejlesztettek…..
InvitelGuide 2010.12.03 12:27:51
@sevi (Sevcsik):
Kedves Sevi!

Köszönjük, hogy hozzászóltál az InnoApps-ról szóló blogbejegyzéshez, mivel az Invitelnek fontos a Te véleményed!

Tájékoztatásodul szeretném hozzáfűzni, hogy a fődíj nem csak 200.000 Ft, de jár hozzá egy éves ingyenes Net&Go előfizetés (ADSL+mobilinternet) is.

Az, hogy az egyes pályázók mennyit dolgoznak a saját programjukon, sajnos nem lehet szempont egy pályázat elbírálásakor, viszont mindenki - akár nyer, akár nem - publicitást kap a kemény munkájáért cserébe.

Reméljük, hogy Te is egyike leszel azoknak, akik beneveznek!

Üdvözlettel
Invitel Guide
InvitelGuide 2010.12.03 14:10:14
@sevi (Sevcsik):
Mi még csak a szárnyainkat bontogatjuk ezen a téren, nem rendelkezünk olyan nagy tapasztalattal, mint a Google. Ha sikeres lesz a pályázati kiírás és sokan részt vesznek benne, akkor természetesen jövőre mi is jobban "odatesszük" magunkat a fődíjak kapcsán.

Azzal kapcsolatban, pedig, hogy milyen járulékos előnyökre tesznek szert a pályázók, véleményünk szerint a díjátadón nagyon jó lehetőségeik lesznek arra, hogy komoly cégek előtt bemutassák képességeiket és a jövőben náluk kamatoztassák tudásukat.

Reméljük sok fiatal hallgató fog pályázni, még akkor is, ha nem a pénzért teszik ezt, hanem azért, hogy megmutassák magukat a versenyszférában.