Regisztráció Blogot indítok
Adatok
borutas

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vagy észrevette az olvasó, vagy nem, de az a helyzet, hogy az utóbbi időben sokkal kevésbé kerülnek szóba nálam borpolitikai kérdések, mint eleinte. Saját blogom hajnalán is napirendre tűztem ilyeneket, a marketinges, egységes bortestületes témákat fontosnak tartottam. Nagyjából…..
borutas 2010.11.28 14:00:31
@BZoltan: Bingó! mérhető kitűzött célok....kinek is kellett volna ezeket meghatározni?? Alapkoncepció... a mai napi Stratégia tervezet van a neten...
Csak az egyértelműség kedvéért, egyetlen projektet sem vezényelt le a bizottság, a karmesteri pálca mindig is az AMC kezében volt/van/lesz
De azért bárki bármit is mond a borvidékeknek jót tett ez az átmeneti lehetőség (már ahonnan nem vonták vissza a támogatást a karmesteri pálcával..)
borutas 2010.11.28 21:34:30
@BZoltan: hát a fonalat,de leginkább a jóindulatú türelmemet, hogy majd minden jóra fordul.... most már én is elvesztettem! A kisfröccs hasonlat nagyon tetszik,de nekem eszembe sincs véleményt mondani a 40%-ról!!! kell hogy legyen nálam illetékesebb válaszadó.
borutas 2010.11.28 22:28:13
@Szomjas Gödény: hát igen! az első mondat telitalálat. Azzal kiegészítve, hogy nem is voltak kíváncsiak rá, egyszerűen nem érdekelt komolyan senkit. Hogy miért, szerintem azért mert még sokan mindig abban a hitben voltak/vannak, hogy kilincselve kell az ügyeket elintézni... Mi a bizottságon belül tettük a dolgunkat, nem foglalkoztunk azzal, hogy ki, mikor kinél mit mondott. Nem mentünk bele különböző vitákba, ha jól belegondolunk bennünket nem is nagyon szekált (az utóbbi időt eltekintve) senki.
Aranyos képzavar nekem az Ön élőhelye, de sajnos az sem igaz, hogy fantasztikusnak lehetne nevezni az elmúlt 3 év bormarketing programjait!
A fantasztikus jelzőtől nagyon távol van, de küzdelmes beindulásnak nagyon jó példa az egri borvidék, a mátrai borvidék, a villányi borút és a Duna Borrégió Borút Egyesület, csak így első gondolatra..
Ellentétben Önnel én bizony kiábrándulóban vagyok a magyar bormarketingből, legalábbis ezen a közösségi szinten.
A következő levelére is itt válaszolok:
A bizottság munkájával fogyasztóként biztosan nem fog találkozni, mert mi "csak" határozatokat hoztunk arról, hogy a benyújtott pályázatokat szakmailag javasoljuk-e támogatásra vagy sem. Viszont a szerződéskötés mindig is az AMC kompetenciája volt tehát ezen a ponton történhettek olyan változások, amik a bizottsághoz már nem jutottak vissza, viszont a szakmai teljesítést szintén a bizottságnak kellett elfogadni.... nagyon kacifántos lett az egész, így utólag tényleg nem sok értelme van magyarázni dolgokat!
szóval miután senki nem adott választ a kérdéseimre így mentesülök agy finom üveg bor postázásától, de azért megmondom a számokat:
1/ a három év alatt összesen 48 alkalommal jöttünk össze,tengernyi e-mailt váltottunk,
2/ három év alatt összesen 537 határozatot hoztunk
3/ 2010-ben, küzdve mindennel és mindenkivel, 138 határozatot sikerült összeállítani.
összefoglalva: az ajándéknak ígért bort megiszom én a párommal, a közösségi bormarketing témát ezzel a levelemmel egyszer és mindenkorra befejeztem és sok sikert kívánok az új bormarketing bizottságnak