Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vénmotoros

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Aki olvassa a blogot, talán még emlékszik rá, hogy előző német tulajdonosa azért adta el nekem kb. negyedáron ezt a gépet, mert hibás: csörög a vezérműlánc és el van tömődve a karburátor. Azóta eltelt négy év és kb. 20.000 km, és hát a vezérműlánc azóta is köszöni szépen, remekül érzi magát, a…..
vénmotoros 2016.07.25 23:06:23
@Levente Kiss: UFF GAZDAG EMBER VAGY, MIÉRT NEM HÍVTÁL FEL?
vénmotoros 2016.08.30 23:41:31
@Levente Kiss: az elejét simán meg szoktuk ékelni 25 30mm-ert, a hátsó koni meg kb 280 euro egy pár!!
bt 45 mindíg van a szetendrei úton a mozaik felüljáró alatt!!!
vénmotoros 2016.08.30 23:43:06
@Levente Kiss: van aki újít fel hátsó telót4
‹⊗› Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért érdemes a Moped blog Facebook-oldalát is lájkolni. ‹⊗› Az 1985-ös Honda XBR-emre két éve tettem szert. Aki a korábbi posztokat is olvasta, talán még emlékszik, hogy Németországból, vagyis a vasfüggöny jó oldaláról származik. 39.000 km-rel…..
vénmotoros 2016.02.26 20:33:19
@Gery87:

Akkor ha jobban megfelel: belekonstruáltam, bár nem olyan nagy dolog, ha rendesen felszerelt műhelye van az embernek. minimális esztergályos és marós munka után (hála a honda építőszekrény építési elvének) a váz és a váznyak érintetlen maradt, ezért a kormánygeometria sem változott, viszont páncélozott fékcsövekkel az első nagyon határozott, valamint a vastagabb villaszáraknak köszönhetően csavarodásra kevésbé hajlamos.
Egyébként GUS motorjára is ha feltennénk a páncélozott fékcsövet, az mindjárt nagyságrendekkel megjavítaná az első fék hatásfokát.
Én csak azért döntöttem az átalakítás miatt, mert nagyon sokat motorozok Ausztriában mellékutakon, és a hegyek miatt ott néha azért " elfogyott az első fékem......
egyébként most számoltam utána: itthon van 3,5 XBR ( 1 az enyém, 2 a fiamé, 1 épülő cafe racer) GUS motorját még ugyan nem szereltem, de járt már itt, a Dugóhúzó blog motorját együtt hoztuk, és szereltem, a Dezsőé majd jön vezérműtengelycserére, az eladó legszebb az most volt itt szervizen, és most készült el az Atilla motorja ami van olyan szép mit az eladósorba került gép.
vénmotoros 2016.02.26 20:37:06
@xbr: a 600-as xl-t és Xlr-t kihagytad, és az FMX 650 is ugyanez. És most láttam Qad-ba beépítve ezt a blokkot benzinbefecskendezővel, és katalizátorral!!!!!
vénmotoros 2016.02.28 21:19:23
@Gery87:

De lejött , nyugi.. Igazad van, mert azon pl már sokat gondolkodtam amiket Te is Írtál: nem adta ki, besokallt stb a fel van mászva a fára, az rendkívül jó!!

azok a nem adta ki megjegyzések annyira jellemzőek, mintha a magyar focit hallanám, miért nem lehet annyit benyögni: hülye voltam eldobtam a vasat!!
Mivel a Moped blog ma ünnepli fennállásának első évfordulóját (tádááám!), gondoltam, valami visszatekintésfélét kéne csinálnom, összegeznem, mérleget vonnom, értékeltem. Ezt megtehetném csak úgy, minden sallangtól mentesen, például letöltési és látogatottsági adatok…..
Dugóhúzó Motorozás a Mátrában 2015.02.21 15:18:08
Időben kicsit ugrálok most és még a következő néhány posztban is, ugyanis elég hektikusan volt időm a bejegyzéseket megírni, itt pedig nem tudok dátumot, sorrendet állítani, szóval nézzétek el ezt nekem! Ez a bejegyzés még valamikor ősszel íródott, csak nem volt időm…..
vénmotoros 2015.03.21 18:33:23
@bh pearl: megvan, éerte kell mennem, de szerintem szerdára itt lesz
vénmotoros 2015.03.22 17:02:24
@Yaesu: a 27 lovassal jobban jársz, mert nekem is papíron 27 és valami rettenetes 1900 ft az éves biztosításom rá, az autó deko- tengelyt látnom kell, de szerintem 100% hogy tudok olyant is csinálni....
@xbr:
vénmotoros 2015.03.22 17:08:32
@xbr: ez attól függ : mennyit fékezel, kis lóerővel nem pazarolod a lendületet, amíg 27 volt bennt addíg a havarom cx-e renszeresen elment nagyon, de nyáron a 44 lovassal 2 személlyel körbemotoroztam, külső belső íven a szlovákoknál, a hegyekben, pedíg az 54le és 2 henger, bár szerintem kanyarodni meg nem lehet vele. De pl a fiam sokkal " bárabb" mint én, és a saját klubunkkal a 27 lovassal tartja a tempót a jóval nagyobb motorokkal. (neki sokkal jobb még a súly-le viszonya 30kg-val)
Időben kicsit ugrálok most és még a következő néhány posztban is, ugyanis elég hektikusan volt időm a bejegyzéseket megírni, itt pedig nem tudok dátumot, sorrendet állítani, szóval nézzétek el ezt nekem! Ez a bejegyzés még valamikor nyáron íródott, csak nem volt időm…..