Adatok
shepherdfire
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Megérkezett a Speedshop hivatalos válasza tegnapi panaszunkra, állítólag kész lett a telefon. Nem igazán értem amúgy, miért adta volna el a boltnak naiv ügyfél a készüléket, ami két hónap alatt 50 ezer forinttal lett olcsóbb. Hibás készüléket adtak el neki, ami ha nem tudtak…..
shepherdfire
2011.08.19 11:36:48
@É2I: Egyetértek, pár éve vettem egy használt Motorola-t, az előző tulaj fényképei: családja, háza, eseményei rajta voltak.
Én csak úgy viszem szervizbe a számítástechnikai eszközeimet, ha "újrahúztam" az operációs rendszert, nulla egyéb adattal.
Persze, ha a kijelző hibás, vagy az eszköz meg se nyikkan, az szívás...
Én csak úgy viszem szervizbe a számítástechnikai eszközeimet, ha "újrahúztam" az operációs rendszert, nulla egyéb adattal.
Persze, ha a kijelző hibás, vagy az eszköz meg se nyikkan, az szívás...
shepherdfire
2011.08.19 11:47:31
@Apenta Meggy: Az első hsz-ben leírtam, hogy az adatok is újak voltak (pl.sorozatszám, wifi-cím, bluetooth, ICCID)
Az már kevésbé valószínű, hogy "átégették" ezeket az adatokat, hogy új telefonnak tűnjön, hiszen az AppleStore-ban, az Apple rendszerében is át kellett volna vezetni ezeket a változásokat.
Tudod, hogy amikor megveszed a Szifont, be kell regisztrálni, addig nem működik.
Én egy működő (gyári szoftverekkel installált) telefont adtam le, amit meg kaptam helyette, az meg se nyikkant, amíg rá nem csatlakoztattam a számítógépemre, hogy regisztráljam.)
Az már kevésbé valószínű, hogy "átégették" ezeket az adatokat, hogy új telefonnak tűnjön, hiszen az AppleStore-ban, az Apple rendszerében is át kellett volna vezetni ezeket a változásokat.
Tudod, hogy amikor megveszed a Szifont, be kell regisztrálni, addig nem működik.
Én egy működő (gyári szoftverekkel installált) telefont adtam le, amit meg kaptam helyette, az meg se nyikkant, amíg rá nem csatlakoztattam a számítógépemre, hogy regisztráljam.)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kb. 3 hetet nyüglődtem, mert a jelzőhangok gyakran nem voltak hallhatóak, mindig újra kellett "hidegindítani" a telefont (hardverhiba lehetett, a "hangkártya" környékén az appok között valami ütközés-féle).
Kedden bevittem a szervizbe, elmondtam a problémát. Rendben, a szervizben bevizsgálják szerdán.
Csütörtökön értesítettek, hogy átvehetem az új telefonomat. Pénteken átvettem a nem javított, hanem új Szifont. (biztosan új, mivel fóliázott, a telefon és a hálózati eszközök azonosító adatai újak, stb).
A garanciális ügyintézés valami ilyesmit jelent:
- kijavítás (3x)
- kicserélés
- vételár (teljes) visszatérítése
- árcsökkentés (ha attól még funkcionálisan használható, - de érintő-kijelző hiba egy okostelefonnál nem ez a kategória).
Az már a kereskedőn múlik, hogy akár egyből újra cseréli, és nem javítgatja háromszor.
(A lehetőségek pontosabban a Polgári törvénykönyv megfelelő szakaszában olvashatóak.)