Adatok
asea
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Miskolcon áll a bál a villamosbeszerzés körül. A Közbeszerzési Döntőbizottság a negyedik villamostender esetén is úgy döntött, hogy Miskolc nem megfelelően írta ki a közbeszerzési eljárást, a dokumentációban egymásnak ellentmondó meghatározások vannak. A tender ugyan befejezhető a döntés alapján,…..
asea
2010.11.19 14:56:53
Igy igaz. Aki magyar gyártású villamosjárműben gondolkodik, az csak álmodozó. Vagy nem lát tovább az orránál. Csak nézzünk utána, hogy a neves nyugati gyárak hajtó- és futóművek fejlesztése az alacsonypadlós járművekhez milyen hosszú, és költséges folyamat volt.A fejlesztés kezdete kb. 1980. És ettől a dátumtól nagyon messzeesik az a dátum, mikor megjelent az első sorozatérett ULF. Vajon miskolcon miért gondolyták, hogy jó lenne a 30% alacsonypadlós jármű? Egy olyan jármű, ami a gyártáskorában már kicsit sem nevezhető korszerűnek. A járművek tervezett élettartama kb. 30 év. Ez a jármű már most nem nevezhető korszerűnek, nem, hogy a tervezett élettartam felénél. Valamint gondolni kell arra is, hogy egy ilyen - 30%-os - jármú nem igazán vonzó alternativa a személygépkocsival közlekedők számára. Már pedig ez lenne a legfontosabb. AZ EMBEREKET ÁTÜLTETNI A SZGK-BOL VILLAMOSBA. Ez pedig fontosabb annál, mint, hogy mennyire magyar az a villamosjármű.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz