Regisztráció Blogot indítok
Adatok
elté

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nagyon szeretem ezt a műfajt, igaz csak hébe-hóba bukkan fel az ingatlanpiacon ilyen gangos bérházak udvarán álló pici házikók. Ez a mesebeli házikó volt a kedvencem (a házban most is árulnak egy lakást, a 12. képen látszik a mézeskalács kulipintyó). Aztán volt ugyanez…..
elté 2014.07.31 14:19:07
@Péter Mocsár: Melyik utcában van ez a bérház, ha szabad kérdezni?

Nem olyan vészes ez, mint ahogy itt károgják, de az tény, hogy kb. 2 millát kapásból rá tudok költeni egy tetőcserével együtt, hogy tényleg lakható és otthonos legyen. Felülvilágítókkal pedig simán világossá tehető.
Nagyon is megvan a bája az ilyen háznak is, nyilván fóbiásoknak és családosoknak nem jó. De mondjuk egy művészlaknak kiváló. Hasonlót keresek, amiben egy hangszigetelt kis hangstúdió kialakítható... az ilyen pont ideális. De 4.5 millánál többet nem adnék érte jelen állapotában.
A kereskedelemben, csakúgy, mint oviban és általánosban, ami ragad az tapad. Gondolta olvasónk, VV, aztán nagyobbat csalódott, mint a fideszes alkotmánybíró. VV Iphone 4-est szeretett volna, amit a T - díjcsomagtól függően - 29900 forinttól ajánlott. Olvasónk ki is választotta az…..
elté 2010.11.15 17:04:28
Az rendben van, ha a Tékozló Homár, a törvény és ilyen-olyan védelmi szervek segítenek a fogyasztóknak, ha bizonyítottan átverésről van szó. Az is rendben lenne, hogy az állam sokkal (10-20x) nagyobb büntetéssel sújtana le a visszaélő multikra. De ez itt fent nincs rendben.

Kicsit kezd átesni a "vendégszeretetéről" meg a "kedvességéről" híres magyar társadalom a ló másik oldalára–arra az oldalra, amit bírál és ami ellen küzd. Értem én, hogy most ezt az amerikai szennyet ontják mindenhonnan az angolszász jogi procedúrával együtt, hogy a "fogyasztónak joga van" és lassan még azért is beperelhet bárki bárkit, mert az vélhetősen fingott egyet mellette, bár ugye ezt nem lehet bizonyítani stb. Hagyjuk meg már ezt az elkorcsosult szuperjóléti államoknak.

Jelen esetben elrontották erősen a dolgot, javították. Van ilyen. A fogyasztók mindig azt hiszik, hogy akik szolgáltatást nyújtanak, azokkal bármi megtehető. Előző munkahelyemen ügyfélszolgálatos voltam és egy hasonló kedves ügyfél miatt mondtam fel, aki az én nyakamba akarta varrni a még meg nem történt összes költségét. Elmondtam neki, hogy ez nem így működik, és hogy megvolt a napi jó cselekedete, nyugodtan hajtsa álomra a fejét.. azzal odamentem a főnökömhöz és már kint is voltam a szabad ég alatt munkanélküliként. Álljon meg a menet, nem azért ül ott senki, hogy bárki bejöjjön aztán az asztalra hányjon, mert "jogában áll, mint fogyasztónak".

Amikor egy "multival" szívóztok, akkor nem Őt büntetitek az ilyen cselekedettel, hanem az ott dolgozó, emberi hibát elkövetőt (független attól, hogy tényleges-e vagy sem az elkövetés, mert bűnbakot mindenképp találni fognak házon belül, és nem a felelős manager lesz az, hanem egy kisegér). Úgyhogy a kedves naiv iPhone rendelő lehet hogy épp a barátja barátnőjének a testvérét készül kirúgatni amúgy is nehéz időben.

Persze a kedves rendelő csak a jogaival van tisztában, a kötelességeivel, a világgal és az árakkal a rendelés pillanatában NEM.

Ha most beperelné a céget, én a cég helyében igazolnám, hogy amint megérkezett az első bejelentés a hibáról, vagy Ők észrevették, akkor azonnal javították, és kárpótlásul felajánlanék egy féláras díjcsomagot. Ezt peren kívül (vagy perben) nagyjából minden értelmes, valóban(!!!) vásárlási szándékkal élő el is fogadná. Ha nem, akkor öcsém még a gatyádat is elviszi a perköltség, ha a multi nyer.

A másik: ha lett volna eszed, akkor azt tetted volna, hogy megrendeled a díjcsomagot és miután megkaptad a visszaigazolást, azonnal küldesz egy levelet a T-Mobile-nak, hogy hiba van az oldalon, de beleteszed copy-ba a fogyvédeseket is. Ha ennek ellenére nem javítják egy napon belül, akkor perelhettél volna, nyertesen. ..és most sem azért érezhetted volna magad nyertesnek, mert van egy ájfonod olcsón, hanem mert egy tisztességtelen piaci magatartást kiderítettél és kiharcoltad a büntetést (egyébként nem hülyék, nem került volna erre sor).

Per előtt annak még azért olvass utána, hogy melyik apró betűs részben írják, hogy a visszaigazolt rendeléstől elállhat a magenta. Nehogy tényleg sokba kerüljön Neked ez a kör!
elté 2010.11.20 16:42:35
@Sanyi: Nyomorult vásárló honnan tudja, hogy tévedés történt??? Onnan, hogy az iPhone piaci ára 170000 HUF-tól indul, és 29900 + 24x1850 az a kur**ra nem annyi. És mivel a mai világban semmit nem osztanak veszteségért cserébe, ezért ez gyanús lehet. És ha az, akkor egy értelmes ember utánakérdez, mielőtt bármit tesz/vesz. ONNAN TUDHATJA A KEDVES VÁSÁRLÓ, HOGY NEM 69-ES AZ IQ-JA, hiszen online rendel, kommentel, panaszkodik, és perel is. Ezt egy debilis ember nem tudná megtenni.
(emc.elte.hu/~ve/964/iq.html)

Tudod lehet, hogy az itt kommentelők többsége már ebben a rothadó világban nőtt fel, de régen, ha valaki rosszul adott vissza, akkor az emberek szóltak, mert tudták, hogy legközelebb ők is kerülhetnek ilyen helyzetbe. Ha egy gumicukor ára 10 fillér volt a zacskón és nem 1 forint, akkor is szóltak, mert nem akarták egymást átbaszni. Ergó pozitívan álltak egymáshoz.

De nem is érdemes hozzászólnom, hiszen mindenki tudja, hogy miről van szó, csak nyerészkedés miatt páran nem AKARJÁK ezt megérteni. Még egyszer mondom:
-rendben van hogy a tisztességtelen piaci szereplőket megbüntetik úgy, hogy ne felejtsék el: nem verjük át a fogyasztókat
-rendben van, hogy van fogy.véd, aki melléd állhat jogi képviselőkkel
-de az nincs rendben, hogy többen így próbálnak meg a fogyasztók közül nyerészkedni (ugyanolyan mocskos módon, mint esetleg egy multi).

No és ebben az esetben nem vert át a fogyasztó senkit, mert nem köteleztek visszaigazolás után arra senkit, hogy vegye meg drágábban. Elállhat a "kedves" vásárló ingyen a dologtól, és elgondolkodhat a fenti egyszerű matematikával kiszámolt összegen. Nyilván egy értelmes ember be is látja, csak a buta és nyerészkedő nem.

De hát zsák a foltját... az én szememben minden ilyen ügyben egyenlően gusztustalan a két fél magatartása.
Érdekes, hogy mindig csak a hülyéknek vannak ilyen problémáik. Ma sok fogyasztónak az az istene és hitvallása, hogy majd megvédik az ilyen olyan szervek és a jog. Hát hajrá, úgy baszogathatjátok egymást, ahogy akarjátok, én meg addig is értelmesen vásárolok. Érdekes módon mindig jól jövök ki egy-egy üzletből, és még egyszer sem vertek át... mert mielőtt vásárolok, utánanézek (ez meg aztán ALAP a mai világban, de a középkoriban is az volt!!!).

Sokkal érdekesebbek számomra a sokmilliós hirtelen villanyszámlák... érdekes módon ott kevesebben tépik a szájukat, kevesebb sikerrel, pedig az is egyértelmű. Vagy mégsem? Hát végülis ott is honnan tudhatja a fogyasztó, hogy a hűtője 1 megawattot fogyaszt-e óránként, vagy 1kilówattot. Hisz ahhoz sem kell értenie. Elég a jog, meg a szervek.

Betegek.