Adatok
pajvaket
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Jalopnikon futottam bele Raphael Orlove kis posztjába, melybe minden idők legritkább burnout-videóját ágyazta be.Mond valamit, bár számomra ez nem akkor durranás, mert két autó- és motorbuzi nagybácsival a családban azért előfordult egy-egy gavallérrajt a 613-as krómkával, amit…..
pajvaket
2014.04.16 20:03:30
@kisörDög: Ez mind tökéletesen igaz. Minden józan gondolkodásu Cseh Tatrás tudja, hogy Uebelacker és Hans Ledwinka fia Erich voltak azok akik valójában megteremtették a V570est és a 77est is. Hans papa volt a főkonstruktőr, egy projectfelugyelő. Utálták is a gyárba mert nagyon kellemetlen természete volt. Végül ő aratta a babérokat, pedig a T77es karroszériaformáját is valójában már az előt el leste el egy amerikai útja során egy holland származásu autóépítőtől. Az uriember neve Jon Tjaarda, csak nézz utána ,,Sterkenburg series,, . Bárhogy is volt a tény tény marad. Az aerodinamikát először a világon a Tatra alkalmazta sikeresen szériagyártásba és minden hátmotoros Tatra típus egy unikum.
pajvaket
2014.04.27 20:59:02
@grease monkey: Ferdinand Porsche ugyan az Osztrák-magyar monarchia teruleten szuletet Vratislavice nad Nisou-ban a német határ kozelébe de 1918 tól 1935 ig Csehszlovák álampolgarsaga volt miután Hitler német alampolgarsagot ajandekozott neki. Kerdeztem szemelyesen Ing. Milan Galiat es Karel Rosenkranz urat is , hogy mi volt a ,,per" targya. Egyforma valaszt kaptam: A németek 1939ben CS megszalasat kovetoen a T97 teljes muszaki dokumentaciojat felhasznalva es osszesen 10 Tatra szabadalmat alkalmazva fejeztek be a haboru vegen a bogarat. Rotenfluh ur a Svajci tatraklub elnoke eloszeretettel vilagosit fel mindenkit /elsosorban porschefanatikus nemeteket/ ezekrol a furcsa ,,egybeesesekrol". www.tatra.ch
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz