Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó)

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Igényes délutánt minden fogyasztónak, ritkán kapunk olyan higgadtan és jól megformált élménybeszámolót, mint amilyet az "A kukacos vendég, és hét társa" nevű csoportos entitás küldött nekünk. Olvasóink az őszi szünetet a szegedi Forrás Hotelben töltötték,…..
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10 07:57:05
@kalapácstollú: Akkor viszont igen sok fórum áll rendelkezésre: Fogyasztóvédelem, Homár :)))).
A szálloda nem szalad el :)
A várt és teljesített szolgáltatás közti dermesztő különbségnek megérkezéskor jele kell, hogy legyen. A nem dermesztő különbséget pedig helyben vagy utólag van lehetőség kulturáltan rendezni. Ezen volnánk...
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10 08:03:47
@enamel: nyugalom :))) Nyilván az alapprobléma, a panaszos vendég áll most reflektorfényben. Orvosolnunk kell a sérelmeit- egyébként a legjobb vendégek a panaszosokból lehetnek - ez tapasztalat.
Hogy itt nektek helytállni, amint írod, lehet-e... nehéz ügy. Viszont naponta több ezer vendégünk felé mégiscsak sikerül, és ez több mint megnyugtató.