Adatok
Csibidi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Belsőség
Tényleg olcsó lesz elektromos autóval járni? Ampera, és ami mögötte van
2010.10.29 06:30:00
A dudenhofeni Opel Ampera-villantáson nem tudtunk meg sokat, coming-out biztosan nem volt, de nálam jobbkor jobb helyeket megjárt újságíró kollégák azért hallottak egy-két pletykát, s ezeket a pletykákat azóta aláhúzta az Autocar magazin cikke is, amiben részletesen boncolják a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A belső égésű motoroknál (benzin/dizel/gáz/hidrogén...) nem a CO2 okozza a problámánkat károsanyag kibocsátás szempontjából, hanema Nitrogén mono és dioxid. Ami az égetéshez felhasznált külső levegőből származik.
Nem az üzemanyag szennyezett!
A levegőben lévő nitrogén és oxigén az égéstérben felbomlik és jelentős mennyiségben keletkeznek a fentebb említett gázok, amik komoly gondot jelentenek.
Ez az elektromos autó használatánál nem keletkezik. (én drukkolok az elektromos autónak)
más
Olyan teszteket és kimutatásokat nem nagyon látok hogy egy ilyen akumlátor csomag hány kilóméter után, vagy hány év után cserélendő. Ennek mi a költsége?
Ne felejtsük el a másik oldalon a rendszeres hűtőfolyadék, olajcsere és olajszűrőcsere kérdését ami szintén költésg csak már megszoktuk és nem gondolunk rá.
Még egy gondolat.
Mikor álltok a dugóban (ahogy én is), és ketyeg az alapjárat, gondolkodjatok el.
Az elektromos autó ha megy akkor fogyaszt, ha nem megy nem fogyaszt.
Amikor állsz a dugóban nem jár. nem ketyeg, nem fogyaszt....
Azért az az munkábajárás, amire ez jó lenne javarészt, dugóban állásról szól. (sajnos)
Nem indenkinek és mindenre jó a vilalnymotor, de jó lenne többet látni a városi dugóban belőlük.
Remélem sikerült pár gondolatot ébresztenem!