Regisztráció Blogot indítok
Adatok
01010101

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Igazán nem várunk sokat a MÁV-tól, de Gergő története a mi praxisunkban is kivételesen kegyetlen. Olvasónk online vett jegyet Nyíregyházára, de Budapest-Zugló vasútállomáson ugyanis a jegykiadó automata szét volt törve, a pénztáros pedig azt állította, ő nem tud online…..
01010101 2010.10.27 19:18:15
@fővizsgáló:
Nem kellene bonyolítani a dolgot.
Az automata rongálás miatt volt rossz.Az utas tudta.A pénztáros is tudta.A MÁV-START is tudta hiszen kint volt a honlapukon már pár napja.Az ügyfélszolgálatnak is tudnia kellett a rongálásról.Egyszerűen csak kellene egy levél,hogy bocsi mi tévedtünk,elnézést a zaklatásért! Vagy ez ciki lenne? Igaz én sem láttam rá példát az elmúlt 20 évben ,hogy bármely hivatalos szerv belátta volna ,hogy hibázott:(
Az utas meg elolvashatná a jegyvásárlási tudnivalókat és akkor észrevehette volna ha egy kicsit is figyel ,hogy nem tudja átvenni a jegyét az állomáson (feltéve ha nem 2 héttel előtte vette a jegyét amikor még feltehetően jó volt az automata)
Ennyire egyszerű lenne a dolog......