Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szalmavirag

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Feltételezett ügyfél: Sopron Bank Feltételezett brief:Sziasztok,Köszönjük a tegnapi remek fejtágítót, azóta is a "Minden reklám hazudik" tagline-ról van szó a dohányzóban meg nálunk a marketingen. A fő kérdés, hogy tudjuk ezt az insightot valahogy hasznosítani a…..
szalmavirag 2010.11.23 15:47:20
@Eriska: Teljesen ellenkező a véleményem. Szerintem igen is van kapcsolat a szöveg és a kép között mert ha teljesen megbízunk a Sopron Bankban, akkor barmi is történjen (infláció,vizetökeptelené válás) mindig lessz megoldás, és ha a megbizunk a bankban akkor szabadok lehetünk nem veszünk el a számok és a felhök fergetegébe.
Egy reklám sikerét az is mutatja, hogy mennyire sikerül a fogyasztók fantáziáját megragadnia, hogy azok önként és dalolva vigyék tovább annak valamelyik elemét, vagy akár az egész koncepciót. Itthonról így hirtelen a büszkemagyaros-petőfis-énígyszeretlekmagyarországos reklám…..
Hogy kerül a parkettára kutyakaka? És mit keres egyáltalán a parketta az utcán? Hát persze, hogy egy reklámkampány részeként került oda, ugyanis a milánói Y&R ezzel a gusztusos kis installációval szerette volna felhívni a kutyatulajdonosok figyelmét arra, hogy nem kellene az…..
Amikor először láttam a Való Világ negyedik szériáját beharangozó szpotot, nem hittem a szememnek. Nem értettem, mire lehet jó ez a szinte szándékosan vacak, lapos, kiszámítható és közönséges reklám. Aztán rájöttem, hogy igazából nincs is ezzel nagy baj, hiszen nem lehet…..
Lehet annál semmitmondóbb szlogent találni egy egyelektronikai bolthálózatnak, mint hogy Hülye azért nem vagyok? Hogy lehet, arra a Currys & PC World Megastore áruházlánc a bizonyíték, ami a Galaxis legnagyobb áruházlánca szlogennel hirdeti magát. Az, hogy ez végül mégsem…..
Amikor az első plakátot megláttam, vegyes érzések kavaroogtak bennem. Egyrészt örültem annak, hogy a cég marketingesei hajlandóak voltak bevállalni valami szokatlan reklámmegoldást, amiért feltétlenül dicséret illeti őket. Másrészt azt éreztem, hogy a tűzzel játszik a cég,…..
szalmavirag 2010.11.17 11:35:49
@nommmi: Ha a sthil így újabbnak, frissebnek akar tünni és nem talalkoznak a reklámmal olyan emberek akik shilt használnak és használnának.- akkor mi értelme az egésznek? Szerintem nem sok, ha ez a felállás! De nem ez áll az egész hátetébe, hogy ugyse fogja meglátni senki aki fontos, hanem a valóságot és a horror morbit jeleneteit elentétbe tegyünk és az, hogy a shilről nem beszélnénk itt most mi és mások sem akik találkozták a plakáttal.(Jó húzás a thiltől relativan kevés pénzért.)
Feltételezett ügyfél: Akadémiai KiadóFeltételezett brief:Sziasztok!Szeretnénk egy kicsit felpörgetni a nagyszótár eladásokat (tudom-tudom, ki vesz manapság nyomtatott szótárat, de ez van, ki vannak nyomtatva és foglalják a helyet a raktárban, szal lépni kell). Ezzel kapcsolatban…..
Úgy látszik, az angliai T-Mobile továbbra sem száll le a flashmobokról, és még mindig látnak benne fantáziát. Amíg az eredmények visszaigazolják ezt, talán igazuk is van. A Liverpool station-ön megszervezett össznépi tánc, majd a nálunk is bemutatott, Pinket is felvonulható…..
szalmavirag 2010.11.09 08:49:06
@virágszirom: Én is örülnék neki, hogy ha egy igazi flashmobban lehetnék szereplő és nem egy reptéren zajlana mind ez, de sajnos ez csak egy kamú ne mondja nekem senki hogy lehet egy olyan megmozdulást elvezni ami 12 orán keresztül folyik és 5száz szinész van lefizetve erre. Ez a reklám tul van fizetve szerintem, és nem is jönn at az igazi üzenet ja meg nem is gondol a repülöröl leszálló emberekre.Nem lehetett valami jo érzés ha ebben a felfordulásban elhagytad a gyereked, csoportod, csomagod és egy idegen országban vagy. Elgondolkodtató.....!(a T-Mobile flashmobnak nevezi a reklámját akkor szerintem ennek a kölcségén rendezhetett volna egy igazit, milyen felhívás,reklám az ami már becsapásra épül)