Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Wickey

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az átlagosnál kicsit jobban fáj egy Avensist ilyen állapotban látni. Talán azért, mert amikor én megvettem a magamét, titokban azt reméltem, hogy sikerül kifogni egy ilyen, facelift utáni, VVT-i motoros példányt. A sors azonban úgy rendezte, hogy egy korábbit találtam, elég jó…..
Wickey 2009.05.23 01:38:06
@Sanyey:

nagyjából jól tudod. Az a mondás, hogy gazdasági totálkáros, mivel gazdaságosan javítani nincs értelme. A GTK-nál fizetendő összeg a jármű forgalmi értékének 60-70%-a. Namost a Fasztrára fognak kábé 350ezret csengetni, és kötelező jelleggel felajánlják, hogy a tax és a kifizetett összeg különbözetéért átveszik a roncsot. Amúgy karaj, nincs pár hónapja, hogy a '89es Alfámat összetörték, az is GTK, na arra fizetett a biztosító 300ezret. Igaz, hogy az egy műszakilag elég korrekt, esztétikailag kihívásokkal kűzdő (lógó lökhárító, karcos géptető, satöbbi) 3.0V6 America volt. Ráadásul a kárfelmérő elhitte (mobile.de-vel hadonászva), hogy a piaci értéke 7-800ezer :DDD

Naszóval, opciók.
1. Elviteted velük a romot, és felmarkolod a gubát. Ezesetben "jónapotkívánok" megjelenik a bank, főleg ha a bontó ki próbálja vonatni forgalomból az autót. Fizetheted az összes hátralevő zsét egyben.
2. Felmarkolod a gubát, de a romhoz köszönöd szépen, és ragaszkodsz. Az F astra nem valami kurva bonyolult szerkezet és van hozzá fillérekért minden, pikkpakk helyre lehet tenni csúnyábban-szebben olcsóbban-drágábban, de ezesetben a bank kimarad a buliból, csak fizesd szépen tovább a csekket.
Anonim levélírónk ugyan nem nyújtotta hosszúra mondókáját, ám három beszédes képe sok mindenre magyarázatot adhat azzal kapcsolatban, hogy mért tart itt a magyar közlekedési kultúra. Nem hittem volna, hogy valaha is írni fogok nektek, de ez kiverte a biztosítékot: Érdekes…..
Wickey 2009.02.27 15:49:25
@KuKori:

megnéztem a gyűjteményem, a new york-i autón elöl is volt, az arizóniaiakon egyiken sem.
Nevadát nem találtam, pedig meg merek rá esküdni, hogy nevadai rendszámos autóval is mászkáltam... :-)
Belsőség Nem zörög a haraszt 2009.02.06 15:30:00
Talán már önökhöz is eljutott a hír, hogy a mindenki által fantasztikusnak és hiperjónak tartott Nissan GT-R erőátviteli rendszerével nincs minden rendben. Eleinte csak elvétve, innen-onnan jött egy kósza hír, hogy a rajtelektronika nincs a helyzet magaslatán (ezzel kapcsolatban az…..
Wickey 2009.02.06 23:23:01
@Shadowbull:

''"hányszor tudsz úgy elindulni, hogy lepattintod a lábad a kuplungról. Ha összejön a 100 hiba nélkül, lécci ne restelld reklámozni:-)"

Szerintem annyiszor, hogy meg meg is unom.''


Így van. Kikapcsolt kipörgésgátlóval legalábbis. Akkor nem rángatja az elektronika összevissza a hajtásláncot holmi üzemanyag/gyújtáselvétellel vagy kerékfékezgetéssel, egész egyszerűen sikolt kettőt az elsőgumi és lehet szúrni a kettest haddhaladjunk. Mondjuk féltengely, kuplung meg a kéttömegű lendkerék az köszöni szépen az ilyesmit, de nyugdíjba menni egyik se fog tőle. :-)
Mit lehet tenni abban az esetben, ha a parkolóban, a kocsinkhoz érve azt tapasztaljuk, hogy egy másik autó miatt lehetetlen kivitelezni a kiállási manővert? Mivel nem tudhatjuk, mikor ér vissza a tulaj a legtöbben valószínűleg várakozunk. Először türelmesen, aztán idegesen és…..
Belsőség Árpolitikai bukfenc? 2008.11.04 00:54:00
Listaár. Örök témám és érdekes. Hagynám is a fenébe, de ezúttal nem fillérekről van szó. Érdekes módon a német és a szlovák piacon is a tesztelt 2.0 TDI drágább, mint az erősebb és karakteresebb 1.8 TSI. Németországban 475 euró a különbség a benzines javára (30 775…..
Karotta Közlöny Elkezdődött 2008.05.25 22:42:00
Három órával ezelőtt megvásároltam ezt a motort... ...ebből az autóból... ...ami eredetileg ebben az autóban volt... ...de végül ebben az autóban lesz: és ezzel lesz teljes a flotta. INDAFOTO.slideshow.run({…..
A múltkor, amikor a 190-es családi Merci önindítóhiba miatt kicsit kiesett a forgalomból, kölcsönadtam a Katinak az Alfát. A szokásos reggeli hercehurcára, gyerekeket vinni oviba, bölcsibe, elmenni a Mexikói útra, ahonnan a munkahelyére földalattizik – erre kellett.Mint…..
Belsőség A KIA ezt elnézte 2008.05.19 21:11:00
Olvasónk küldte, köszönjük neki, név és kommentár nélkül idezúdítjuk: Hello! Nagybátyám Ceed SW-jével volt 20.000-es szervízen a héten, és a munkafelvevő a számla mellé adott neki egy furcsa prospektust, amiben a gyári Kia alkatrészeket istenítik. Az csak egy dolog, hogy…..
Második évad, Hölgyek és Urak. Az ostrom fináléja még csak most jön, és minden elismerésem, hogy 40 percbe ennyi áll-leesést bele lehetett sűríteni. Gyönyörű látványvilágra kell felkészülni, igyekszek minél többet berakni belőlük képnek. Ott folytatjuk, hogy Ford csapatát…..
Kisíján sírvafakadt a Homár, annyira szépen kerekedő sztorit küldött neki mikolaj. Külföldre szakadt naivügyfél azt szerette volna megtudni, miért követelnek rajta 49 ezer "hóközi" forintot, és miért tiltották le a számát, amikor még az előző havi számlájának sem…..
Kriszta is meglepődött, amikor a Barát-taxi diszpécsere a két héttel előre rendelt reptéri transzferre egy sor odavissza smsezés után azt bírta mondani, hogy menjen inkább Zónával. A Homár mondjuk nem egészen érti, mire ekkora rákészülés, de a levél tényleg vicces: Két…..
Wickey 2007.08.13 23:46:09
Andica:

Liége egy szarkupac város. Az nem összehasonlítási alap. Tele van jöttmentekkel. Brüsszelben és Leuvenben sosem volt semmi gondom a taxisokkal, amikor csak egy-egy napra jártam arrafele (vagy buliztunk és szárazra ittuk a kocsma italkészletét.

Amúgy külföldön meg tessék autót bérelni, ocsóbb, főleg hosszú távon (mint amilyen egy többhetes tréning).

Harmadrészt ha meg trenyón voltál ki, akkor feltételezem, hogy céges keret, akkor pedig nemtökmindegy? Tessék rendes, lehetőleg a céggel keretszerződés viszonyban álló taxitársaságot használni.

Ez amúgy furcsa: itthon megy a
fillérb@szás az ocsó taxistársaságokkal, Liége-ben meg széttaxizzuk a valutakeretet?? Hogy is van ez?

Én személy szerint idegzsábát kapok a gondolatától is annak, hogy például egy különösen elcseszett, 50 órás repülőút után hazaszédelgek az USA-ból mondjuk télen, és nem vár a terminál bejárata előtt a fűtött taxi... Ott nincs helye hibának, helyrajzi számig lebontanám azt a céget amelyik nem küldené ki a megrendelt kocsit.

Ez itt a reklám helye, mert megérdemlik: itthon taxi2000, külföldön meg Hertz, Neverlost navigációval :-) Nuku problemo. Igaz, nem is olcsók, hacsak nincs keretszerződésetek company rate-ra.