Regisztráció Blogot indítok
Adatok
molotov64

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
ADATLAPVételár: 2.000.000 Ft Ár (EUR): 7.563 EURÉvjárat: 1994/8Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkalFutott km: 160.938 kmKivitel: KombiÁllapot: MegkíméltÜzemanyag: DízelSebességváltó fajtája: Automata (4 fokozatú)…..
A Jobbik tapolcai eredményvárója Vendégszerzőnk, Kardos Gábor filozófus írása.   Jó reggelt, Magyarország! A Jobbikkal kapcsolatos illúziók korának vége: immár gyűjtőpártként nyertek időközi választást. Ezt a pártot mintha egyre kevésbé értenék az elemzők és a…..
molotov64 2015.04.16 23:45:33
@Jester: Lehet, hogy kicsit erős a hasonlat, de nem találtam jobbat: Svájc sem nem EU, sem nem NATO tag, mégis jól elvannak Európa közepén. Egyébként a tagság feltételeinek felülvizsgálata, és a társulási szerződés módosítása nem feltétlenül jár kilépéssel egyik gitt egyletből sem, csupán előnyösebb helyzet teremtésére ad lehetőséget.
Elvesztem. Napokig tudnék bogarászni. Érdekel a többi? ..
molotov64 2014.10.27 22:38:00
@FrundsbergW201: Asszem a tipp helyes.
Fomics küldte az alábbi ex-mentőautó Ponton Mercit, melyet Norvégiában lőtt. Üzemképes a vénlány.Csik ha netán megbetegedne, amit nem kívánok soha, akkor szerintem az lenne a vágya, hogy ilyennel vigyék be a kórházba. :) ..
Fomics Etyek felé járván fotózta az alábbi matuzsálem-korú gépjárműveket. Elmondása szerint a tulaj állítólag filmforgatásra kölcsönzi az autókat, de inkább rohadnak, mint használva lennének. Nem vagyok veterán guru, számomra ismeretlen járművel nézek farkasszemet..,…..
molotov64 2010.10.11 13:57:20
@biker_kolee: Üdv minden hozzászólónak. Előszőr is köszönöm, hogy femics nem annyira hozzáértő megjegyzésével szemben megvédted a paripát, amit Spica egész jól behatárolt, én csak pontosítanék:
Austin 16HP 1946-47. Közvetlenül a háború után 3 db-ot kapott vagy hozott be a Külügy Minisztérium. Ez az egy maradt fenn a háromból (tudomásom szerint). Kosárban kerül hozzám az autó kb 15 éve. Pár évig tároltam lehetőség szerint, a felújításra nem volt módom. Közben ellopták az autót Budafokról, és nagy szerencsével egy kecskédi (Komárom megye) autóhűtő felújítónál (restaurátornál) találtam rá, aki a még egy darabban lévő, hibátlan hűtőt is szétforrasztotta. Becsületére váljon, hogy 60.000-ért vállalta volna a hűtő összeszerelését (8-9 évvel ezelőtt). Nem éltem a lehetőséggel, viszont visszavásároltam az autót. Femicsnek üzenem, hogy ki van lakatolva és a motorja is üzemképes. Hirtelen kérték egy filmhez, ezért van csak ideiglenesen lefestve. Honlapomon a www.actioncars.hu oldalon több érdekesség is van, a filmes referenciák között a The Company plakátra kattintva találtok képet, ami a forgatáson készült a kocsiról. (ja a mellette álló roncs Gaz 51-es -ritka olajmelegítő felépítménnyel- is beindítható. Ennyit szerettem volna hozzá tenni, megjegyezve, hogy az ész nélkül fotóit publikáló dilettánsok több kárt okoznak, mint gondolnák. Javaslom elolvasásra a témához a Veterán újság októberi számában velünk pusztuló történelem rovathoz írt olvasói levelet egy Citroen HY-nal kapcsolatban. Tanulságos !!! Dáwidnak csak annyit, aki nyitott szemmel jár, az jó következtetést von le! (tényleg fúvott gumikon állnak a paripák) :-)
molotov64 2010.10.11 14:25:26
elnézést a tévedésért, a fenti hozzászólásomban a hivatkozott képek a www.actioncars.hu honlapon a járműpark oldalán található, és nem a filmes referenciák alatt.