Adatok
strizsy
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jó ideje először vett részt orosz vadászgép az ukrán repülőnapon/kiállításon, ezúttal Anatolij Kvocsur sokat módosított tesztgépével, a kétüléses 597-essel érkezett Gosztomelba. A kétoldalú kapcsolatok változásának, a kebelen belülre való visszatérésnek keresve…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Érdekes példa volt erre a 28-as(amikor még repült), full fáklyán az egyik hmű folyamatosan villogott. Utánjárva megtudtuk specektől, hogy annak az erőgépnek bizony már véres volt a torka(betáp problémák).
Egyebek iránt, a leszállás-kori gsf-átmérő különbség újfent prózai. A két hvk a bal oldali konzolon helyezkedik el.Az optimális siklópálya tartásához úgy sebességet, mint magasságot kell tartani. Mivel az rd-33 meglehetőssen dinamikus, célszerű a nehezebben kezelhető (fal melleti ) bal hvk-t alapon hagyni, és csak a jobb hvk-val gépészkedni.Lehet hogy kissé "traverzált" lessz,(csavaró nyomaték) , de ez jó is, mivel a gép orra magasan van, nem látsz ki előre.Traverznél, viszont oldalazva jössz le ,igy oldal-előre tök jó kilátni. Egy hmű-vel sokkal finomabb sebesség-korrekciók érhetőek el.
Arról nem beszélve, hogy a "nagyvas" egy hmű-vel is "hazajön" ...ez a Gripen-nél is működik....:-))