Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mexi

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
50cm3-es, 4 ütemű, 1 hengeres, 2 szelepes, kényszerlégfűtéses motorról lévén szó, hatalams teljesítményt ne várjon az ember a géptől, se nagy végsebbességet. Cserébe viszont szemtelenül alacsonnyal fogyasztással (<2L / 100km ) és maximális megbízhatósággal, tartóssággal…..
mexi 2010.10.07 06:32:10
Hello!
Nem olyan régen vásároltam egy Kymco Agility robogót. Igazából nem volt gőzöm sem róla, hogy milyen robogót szeretnék, csak azt tudtam, hogy négyütemű 50-est ami keveset fogyaszt és megbízható. Csak mikor már sokat nézelődtem, akkor tudtam meg, hogy a Kymco gyár Honda tulajdonban van és akkor értettem meg, hogy miért köszön vissza a Honda minőség minden alkatrészében! Nagyon tetszett a cikk minden mondata amit a folytás kivételéről és az ehhez kapcsolódó dolgokról írtál! Nagyon szuper ez a kis motor! Van nekem egy nagy motorom is, egy Honda CBR1100XX a garázsban mellette, de sohasem gondoltam, hogy egy ilyen kis kütyü ennyi örömmel tudja az embert megajándékozni! Egyébként valóban nem értem, hogy miért kell ettől csodákat várni és miért kell haláláig tunningolni egy ilyen kis négyüteműt? Ha valakinek erős robogó kell akkor miért nem vesz 125 cm3-est? Vagy valóban vannak jó kis kétüteműek, igaz a fogyasztásuk is több jóval. Sőt azt sem értem, hogy ha valakinek van egy olyan motorja mint nekem, egy CBR1100XX Honda, ami 154LE-s gyárilag és a végsebessége 295 km/h akkor miért kell abba is chip tunning? Na de eltértem a lényegtől a Kymco-tól. A cikkből sok érdekes és hasznos dolgot tudtam meg a kis gépről! Én sem fogom átvágni az elektronikát, de a főfúvóka azért ki lesz cserélve úgy 800 km-nél mert bár érdemi változást valóban nem hoz mások elmondása szerint sem, de azt a kis torpanást gázadáskor ami a folytott változatnál van, állítólag megszünteti! Talán ezért érdemes kicserélni a főfúvókát is! Üdvözlettel: Mexi-boy. /mexi-boy@web.de/