Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vízagy

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Felhőtlen tavaszt Mindenkinek! Ezt a bejegyzést pár hete kezdtem írni, pihentettem, szerkesztgettem, közben Patkolttojás kolléga megelőzött, de sebaj! Jól látjátok, nem könnyeztek, a HHO News csatorna ismét jelentkezik. Nem fejezte be a sugárzást, csak érdeklődés és…..
vízagy 2014.03.09 07:44:53
@vízagy: Utána néztem a részleteknek,14.2 Volt és 10 Amper mellett percenként 2 liter körül termel a forgalmazó tájékoztatása szerint.Az MMW(ami a lényeg)14 körül van!-gyanúsan magas!!!
Napsugaras Napsugarat Mindenkinek! Tele van a város szerelemmel, no meg aggódó autósokkal. Itt a tavasz, minden kellemes hozadékával, de a nyár várhatóan nem fog túl sok jót hozni. Valami nóta ugrik be, azt hiszem Zorántól, "ne várd a májust kedvesem" röfrénnel. Szomorúan…..
vízagy 2011.05.31 08:32:27
@HHOnda: Szevasz!Nekem kis Polskiba van téve bontó.Mosz nem írom le a paramétereit-a motorra gyakorolt hatásról kérdeztél.Ha már kellően meleg a motor a Fiatnál,nagyobb terhelésnél(hegy menet)hallhatóan "becsörög"a motor.Ezt csak meleg időben csinálja.Néhány hete komolyan azthittem elszabadult a szelephimba-menni is alig bírt szerencsétlen.Visszavettem az előgyujtáson-most 1.2mm fhp előtt.Szinte bika lett.De még ez az előgyujtás is sok lehet neki,mert tegnap megint becsörgött egy picit.Fokra nem tudom állítani,túl durva a jelölés blokkon,ezért állítom mm-re.Szerintem a hidrogén nagysebességű égése lehet magyarázat a Nálad tapasztaltakra is.Tegnap Eger-Debrecen vonalon meg-meg zavartam a "Rigót"(110-ig itt-ott)4.6 L/100 odafelé.Visszafelé max.85km/h a fogyasztás 4.3L/100.Tehát igaz lehet a sportos vezetés megtekerítást elvivő hatása.
vízagy 2011.06.10 12:00:25
@amper-vadasz: Szevasz!Megérettnek érzem a helyzetet,hogy átalakítsam LED-es re a Rigó helyzetjelző és hátsó világítását.Igen jól jönne az a pár plusz amper.Az a kérésem,hogy ha van valami kiforrott módszer erre küld el légyszi'(vagy valaki más)a technika leírását.Köszike.
vízagy 2011.06.12 13:38:42
Szevasz"Sors társ".Végre valaki,akivel közös utat járunk.Ha bár miben tudok,én segítek.Tömören leírom a tapasztalataimat-hátha tudsz valamit hasznosítani belőle.Előre bocsátom;ezek NEM INSTRUKCIÓK,az én tapasztalataim.Az anyag 316Ti Pesten vettem a Gyár utcában(min. 6m adnak el,de elvágják,ha kéred)A két szál-28x1.5 és 22x2-70ezer volt.Abontó 8 csőpár,250mm hosszú.A szemben levő felületeket durva csiszolópapírral megcsiszoltam.Nem a fényesség,hanem afelület miatt,hogy"hepe-hupás"legyen.A bekötésükre ezer módot próbáltam,legjobb a 8 sorba kötve.Első csőre(28 as)a pozitív felül bekötve,a 22-es aljáról megy a következő 28-as tetejére stb.Kettö mm-es 316Ti huzallal van kivezetve az 50mm-es PVC cső külselyére 5mm-es 316Ti csavarokkal.A huzalok a csavarokat kötik össze a csövekkel.A PVC csövek alul fixen dugózva,ragasztva Vinilfix ragasztóval,felül dugózva,gumigyűrű tömítéssel,a dugó közepén "T"elágazóval a gáz kivezetés.Az elektrolit Nakarbonát(szóda)kb 5%-os esővízben oldva.Nekem ez jött be,nem habzik(alig-alig)és nem barnul.Az áram felvétel max fordulaton(kis Polszki)18-20A,közepes ford.-nál 15A körül.És több órai üzem alatt sem melegszik,nem éri el a 30C-fokot.Direktbe kötve a dinamóra(elektronika -PWM-nélkül)a gázhozam közepes fordulaton 1-1.2l/perc.A gáz (bubleren keresztül)közvetlen a porlasztóba vezetve a pillangó szelep elé.A fő fúvóka furatát kb felére csökkentettem(réz dróttal).A csövek kondícionálása elég macerás.NaOH 20%-os,annyi amper,amennyit a táp elbír,36-40 órát.Az elektrolit hőfoka EL KELL HOGY ÉRJE A 40C fokot-70-ig mehet.Utána esővízzel alaposan kimosni(ezután soha ne érintsd csupasz kézzel)majd 20%-os KOH KÉT HÉTIG max 60-70 milli amperral.Ezután mosás,újra a NaOH eljárás,mosás és újra KOH kezelés,de már csak 2-3nap.Ismét NaOH kezelés,mosás majd KOH kezelés szintén 2-3 nap,mosás, harmadik NAOH kezelés és mosás után (elvileg)kész.A hangolásról:A nagyobb átmérőjű(nálam 28-as)csőnek kell lenni a VASTAGABB FALÚNAK(2mm)a vékonyabb(belső)csőnek a vékonyabb(1,5mm-es)Külömben az életbe nem hangolod be.Én itt kurtam el,hogy a külső cső a vastagabb falú,így nem is tudtam "egy szólamba"hozni őket.Valószínű ez az oka,hogy a frekvenciákra rá se hederít.Prábáltam olyan PWM-et is,amin a freki küön is állítható,de egyetlen frekin sem volt érezhető változás a gázhozamban,se a hatásfok(MMW)ben.Jelenleg 6,5-7.2 között mozog.A legjobb MMW a senkiházi Magnum Tuning Kft től vett PWM-el volt(MMW 16)viszont a gázhozam ennél az MMW.nél csak 1-2dl volt.Sajnos a PWM megdöglött,(néhány óra üzem után)a senkiháziak meg nem cserélték ki pedig 1 év garancia volt.A fogyasztásom össze-vissza ugrált.Mai napig sem tudom miért,volt 6.5 3,2,most úgy néz ki tartósan beállt 4.2 re.Bontó nélkül 6L/100 körül van.Az előgyujtást 1mm re tettem fhp előtt,de azt hiszem még ettől is kevesebb kell neki(jó meleg motornál erős terhelésen-hegy menet-)"be csörög" a picim.Ja és 110pF-os "mini plazma"gyertya kapacitásom van.Hát ezek a tapasztalatok,remélem tudsz használni valamit belőle,Sok sikert.
 Természetesen nem muszáj általánosítani, mivel MÉG nincsenek ellenvélemények ezért tudok csak negatívokat beszerkeszteni. Remélem lesznek pozitív kommentek is!A bejegyzés egy másik post kommentjeiből lett szerkesztve.Addig is ki mint vet, úgy arat (bár a szar jó táptalaj :)…..
vízagy 2011.04.20 16:49:52
@somagabor: Szevasztok!Én másképp "okoskodok";a HHo (két hidrogén és egy oxigén atom)nem befolyásolhatja az oxigén szenzort.Amikor a HHo elég a hengerben a két hidrogén CSAK EGY oxigén atommal lép reakcióba.Azzal az egyel,amitől a bontóban megfosztottuk és vele együtt került a hengerbe.Tehát a HHO val NEM juthatott több oxigén a hengerbe.A foszilis üza.sem vehetett el a jobb égéséhez oxigént a HHO tól(mivel a tiszta H erősebben reagál az oxigénnel,mint bár mi más,tehát ő köti le .A foszilis üza. gyorsabb égése még több oxigént vesz el a környezeti levegőből(egységnyi idő alatt)tehát a gyorsabb égés sem növelheti a távozó gáz oxigén tartalmát.Meggyőződésem,hogy az érzékelők szerinti oxigén többlet (ha egyáltalán valóban többlet és nem csak az érzékelő hülyül meg valamitől)nem származhat a HHO hozzáadásából.Szerintem nincs ott semmiféle oxigén többlet,egyszerűen meghülyül az érzékelő.
vízagy 2011.04.21 18:07:23
@imiapo: Szia!Szerintem nem az elektrolit sűrűséggel van gond,hanem lehet hogy szennyeződés került bele-ettől magas az áramod.2 kicsi az elektróda távolság.3 "fél zárlat"a cellában.4 magas elektrolit szint.5 kevés lemez a bontóban.Vidd le a feszt 2V alá.Ezekre tippelek.
vízagy 2011.04.21 18:11:42
@somagabor: Hála Istennek "a békának sem örökös a tó"előbb-utóbb mindenki elnyeri méltó jutalmát......
      Nem tudom megállni, hogy még egy kis bejegyzéssel ne járuljak hozzá az igen tisztelt olvasók boldogságához. De mi is az, ami inspirált? Hála Istennek nagy lett a HHO vízbontók kínálata, legalább is bizonyos adás-vétel oldalakon. Ez nem baj, sőt, ha…..
vízagy 2011.03.25 14:33:26
@tomabear: Szia!Ez a gyertya már magában plazma gyujtás?
vízagy 2011.04.10 20:48:29
@imiapo: A főzdében a pálesz 70-80% töménységben jön le az űstből.Fele kell hígítani,ehez kell a deszt víz(de jó a JÓ MINŐSÉGŰ forrás víz is.Edészségünkre!
Adjon az Isten szebb buborékot!Arra a kérdésemre, miszerint mit kéne erőteljesebben boncolgatni, 0 javaslat érkezett.  Sebaj, amint  tapasztalom nem fogyunk ki a témából. Ezt bizonyítja a sok kérdés itt és kedvenc kótya-vetye oldalamon is. Egyikük  a PWM kérdése.Az…..
vízagy 2011.02.25 17:59:08
@Tuning: 28-as és 22-es méretből 1-1 szálat.A cella 8 csőpár.Salnos már nem tudok adni mert feldaraboltam a következő bontókhoz.
vízagy 2011.03.15 06:58:02
@amper-vadasz: Szia és köszi'a gratulációt.Mit mondjak-azért birizgálja a hiúságomat a 100% fölötti hatásfok.Másrészt elkeserít,hogy csak-cirka -4dl gázt hoz percenként,de talán fel tudom srófolni 1-2 literre.Persze sziszifuszi munkával,ez világos.Az viszont nem,hogy ha én,a pór nép egy tagja a magam igencsak szerény anyagi-és egyéb-körülményei közepette eljutottam idáig,a TUDÓS URAK és a magas POLITIKUS URAK miért nem tesznek semmit a környezet megóvás és nem utolsó sorban a foszilis energia hordozó súlyos rabláncának lerázása érdekében???????De hagyjuk a politikát másokra ,MI termtsünk.Még nem tettem be az "autómba"a kevés gáz miatt,meg aztán helyet is kell keresni neki_a későbbiekben más geomatriát fogok alkalmazni-de azthiszem most a hátsó ülés bal oldalára fog kerülni.Van agyalgás ezen is,de meg lesz.Ehez mondok egy imát (mindannyiunk nevében)tisztelt volt kollégám után;"Uram!Adj erőt,hogy megváltoztassam a megváltoztathatót,türelmet hogy elviseljem a megváltoztathatatlant és szerencsét hogy ne basszak el annyi mindent.Amen"
Víz az üzemanyaghoz! EFIE 2011.03.13 07:10:00
 EFIE.Nagyon sokat rágódtam a dolgon. Végül is nem nagyon jutottam dűlőre magammal. A mai napig is tisztázatlan számomra következő magyarázat. Ezt a részt kiollóztam egy linkből, talán ez lehetne az értetlenségem alapja:"Amikor az elektrolizáló csatlakozik a motorhoz,…..
Happy Kitörési, Csendőr és Valentin Napot Mindenkinek!Mostanában egyre többen keresnek azzal, ha 20-40-80-500-10.000 stb. %-os üzemanyag megtakarítást garantálok, ők vevők mindenre. Kérdésemre -nem mintha nem tudnám a választ- honnan vették ezeket a számokat, a válasz: hát…..
vízagy 2011.02.17 17:29:40
@patkolttojas: Nagyon jó a gondolat meneted.Isten áldja a tisztán látásodat.
vízagy 2011.02.28 09:16:18
@roadless: Félve bár,de újfent közzéteszem;CIGARETTA FÜSTSZŰRŐ Próbáltam,tökéletes.Volt aki (burkoltan )le hüjézett ezért,de a tényekre hallgatok,nem az(elő)ítéletekre.A lényeg,hogy kicsit"húzósan"menjen be a csőbe a filter.Nekem a legnagyobb visszarobbanásnál annyi történt,hogy kb.2 cm visszatolta a filtert.
Tisztelt Nagyérdemű! Ahogy korábban is említettem várom a HHO autózással kapcsolatos téma felvetéseket, amiről bejegyzés(eke)t lehet nyitni! Ha nincs annak örülök, mert mindenki szakértő a témában, lassan zárhatjuk a blogot. Bár a hozzám intézett napi 30 körüli e-mail és a…..
vízagy 2011.01.26 18:43:27
@attikanagy: Helo!Nekem 220pF-os kapacitás van betéve a kispolszkiba.Nulla Ohm-os gyertyákkal.Prímán üzemel is,de hideg motornál ha mind a két gyertyán rajta van,nem indul be!Egyik gyertyán van csak indul.Párás időben ugyan ez.Meleg motornál nincs gond.Én a trafók kiöntésére használt műgyantával öntöttem ki,bírja a strapát.
vízagy 2011.01.26 18:47:50
@vespapierre: Tudsz adni adatokat?Úgy mint fesz.,áram,gázhozam/perc,elektrolit összetétel-töménység.Köszi!
vízagy 2011.01.28 08:49:11
@attikanagy: Amennyiben 0-max 100 millibar nyomáshatáron működik,akkor jó(lenne)Kérdés mennyinél kapcsol be. Köszi Zoli
Oxigénnel Dúsított Jó Napot Mindenkinek!Tegnap este (2010 január 21-én, pénteken) egy, a magyarok által (is) kedvelt olimpiai sportágat választottam. Ellazulva nyomkodtam a TV távirányítóját, hátha találok egy csendesebb csatornát, ahol nem üvölt a pofámba az ügyeletes bunkó…..
vízagy 2011.01.24 12:54:30
@Ati39: Nem kell újat venned.A gyertyapipa belseje kicsavarható.Ezután kiveszed belőle az ellenállást és ugyanolyan hosszú VASTAG réz vezeték darabot beleteszel,majd vissza szereled.
Kedves Elvtársak, Kedves Elvtársnők, Barátaim! Először is reményteljesebb, eredményesebb Új Évet mindenkinek! December folyamán a blog látogattottsága rekordott döntött, érthető okokból. Ezúton is köszönjük minden olvasónk érdeklődését, erkölcsi…..
Az előző részben összeszereltük, beépítettük a cellát. Hogy ez a száraz cella mekkora legyen, mekkora áram bevitellel, koncentrátummal ebben a részben próbálom összegezni.Míg a 3. részben a dolog technikai, most az elméleti részével szeretném az olvasókat megismertetni.…..
vízagy 2010.10.06 18:40:31
Üdv'mindenkinek!Nagy nehezen sikerült bejutnom közétek.Magam is foglalkozom vízbontóval.Csöves bontót vallatok közel egy éve.Voltak sikerek-még több kudarc.De nem adom fel a k...a anyját!Más fórumokon is keresgettem,próbáltam segítséget kérni a problémákhoz és osztottam meg a tapasztalataimat önzetlenül,HASZON SZERZÉSI SZÁNDÉK NÉLKÜL!!!!Kaptam is ilyen-olyan infót,tanácsot némelyik valóban segített.De a kevés segítség mellett bőven volt porhintés,tudatos vagy akaratlan félrevezetés is.Sajna ez volt a több.Ezen a fórumon találtam a legtöbb konkrét infót,anyagi haszonszerzési szándék nélküli,önzetlen segíteni akarást.Amit tudok,közzé szeretném tenni itt(is).Bár kinek bár mivel segítek-kivéve pénzt,mert annak én is szűkiben vagyok.Mint modntam csöves bontót vallatok.Eszkábáltam egy impulzus generátort-mert sima egyenáramról igen gyengé muzsikált a szentem.Nem vagyok műszerész csak amatőr szinten űzöm-meg is döglött néhány óra üzem után.Pedig voltak bíztató jelek.Sikerült vennem egy "gyári"PWM-et.Nagyon jó,csak nem tökéletes.A hűtő ventillátora sorra döglik meg.A másik-nagyobbik baja,hogy állandó frekit ad-állítható áram és fesz.mellett.Az egyik blogban olvastam,hogy "a neten keringő bűvös frekvenciák közül egyik sem hozott látványos hatásfok,vagy gáz hozam növekedést".Pedig esküszöm,hogy a frekvenciába van a kutya elásva!A fent említett PWM-el meghajtva a CSÖVES bontót,kb 200mA nél elkezdett zúgni a cella-fülre 100Hz-en.Emelve az A-t a zúgás hang ereje nőtt,7-8 A körül elhalkult,majd elhallgatott.Tovább emelve az A-t alacsonyabb(fülre kb60-80Hz-en)ismét zúgni kezdett,az áram emeléssel nőtt a freki,majd 14A körül olyan magas volt,hogy már nem hallottam.A gáz képződés is olyan intenzív volt,hogy a "sistergés"elnyomott mindent.No már most;mitől zúgott?-mert rezgésbe jött.Mitől?-Az áramtól nem valószínű-már 200mA-nél zúgott ez kevés a rezgetéshez.Marad a freki.Amikor elhallgatott és alacsonyabb frekin újra zúgni kezdett akkor "váltott" a külső és belső cső rezonanciája.(két cső van egymásba téve)Meggyőződésem,hogy a frekinek igenis van köze a hatásfokhoz és a gáz hozamhoz!A pont legjobb freki kipuhatolásához kellene egy olyan meghajtó,amin külön-külön állítható a fesz,a freki és az áram.100Hztől 21KHz-ig,1V-tól 15V-ig és 0-Tól 20A-ig.Ha valaki tud ebben segíteni nagyon megköszönöm.Anyag költséget teljesen,munkadíjat(kérem szerényen)természetesen fizetem.Segítséget előre is köszi',és bárkinek bármilyen adatot,eredményt,tapasztalatot rendejkezésére bocsátok!
vízagy 2010.11.29 16:21:47
@hho2: Szia!Az említett PWM et hogyan tudnád eljuttatni hozzám,és mennyiért?Már elegem van a kínlódásból.A"gyári pwm"végképp lefüstölt 7 A-nál-80 A-t bírna elvileg.A timba53@citromail.hu-ra is írhatsz-az jobb lenne.köszi'.és sürgős üdv vízagy
vízagy 2011.01.19 12:47:51
@Charisma: Szia!Ismerem Bob elektronokáját.Egyenlőre az Ő módsteréből a kondícionálást alkalmazom.Ez jó lemezre,csőre is (gondolom én)Kipróbáltam különféle meghajtókat.PWM,(két fajta),oszcillátor(2db 555 IC re épített-biztos ismered)de a freki külőmböző értéke nem hoztak érdemleges eredményt.Pedig széles skálán próbáltam.Se hatásfok(MMW)se gáz mennyiség tekintetében nincs említésre méltó hatással a freki.Egyedül az a PWM hozott kiugró MMW értéket ami stabil 100Hz-en dolgozott.A fesz.és A állítható volt-sajnos elvitte egyik a másikat-ez volt a fő hiba,a legfőbb meg az,hogy lefüstölt 7A-nál(amúgy 80A kellett volna tudnia)Amíg ment,értem el vele MMW 15 is!!Csak a gázhozam lepkefing volt,ha meg felment a gáz mennyiség,leesett az mmw.Most próbálok ahoz hasonlót(vagy jobbat)keríteni.Üdv Zoli
Sziasztok!Egy ideje már gondolkodtam azon, hogyan lehetne pontosabban mérni a cellánkban keletkező gázt. Eddig is mértük, PET palackokkal, vagy egyéb tudományos módon. Aztán mint mindig, előjött egy rossz szokásom, utána olvastam a dolognak. Kiderült, itt elég sok hiba csúszik a…..
vízagy 2010.12.18 13:50:01
@patkolttojas: Segget csinálok a számból,de csak egy kérdés merült fel bennem;több száz(esetenként ezer)Eurós műszerekről folyik az értekezés,hogy mivel mérjük tökéletes pontossággal a termelt HHO mennyiségét(+HHO-víz gőz arányt stb.)ezáltal a hatásfokot.A kérdésem:milyen műszer méri pontosabban és olcsóbban a termelt gáz mennyiségét-konkrétan a HATÁSFOKON van a hangsúly-mint maga a MOTOR?Kifogyasztom a tankból a benzint,beleöntök (pl) 5 litert,bekapcsolt bontóval megyek amíg ki nem fogy az 5 liter,km.óróról leolvasom mennyit ment a kocsi-már is tudom milyen hatásfokkal dolgozik a bontóm-mennyi az üz.a. fogyasztás csökkenés.Szerintem ettől pontosabban(és főleg OLCSÓBBAN)semmilyen műszer nem tud mérni.Talán hülye ötlet-de egy hülye nincs tudatában hogy ő hülye.