Regisztráció Blogot indítok
Adatok
CLaWz

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Frissítés a post végén!Amikor megjelent a Warhammer Fantasy és Warhammer 40.000 regények magyarországi kiadójának legutóbbi hírlevele, azt hittem, hogy csak rossz tréfáról van szó, de ma kiderült számomra, hogy ez bizony a véres valóság.Arról van ugyanis szó, hogy - többek…..
RÉg jelentkeztem, ezt az indoklja, amit legszivesebben üvöltve, örömkönnyek között osztanék meg mindenkivel: ÚJRA ÉL A SKYLINE!!!!! Rövid leszek, összefoglalom az elmult 3 hetet, mert sok a dolog, és nyakamon a verseny. Bandi összerakta a motort. Közben a…..
Szeretve tisztelt fővárosi vezetés!Oppardon, lehet ebből nem ismertek magatokra, nekifutok újra:Hé, parizerzabálók!Igen, ti, ott a Nokia dobozok mögött. Tudjuk, hogy Ingyen Csabi lázálmának számolgatása sok időtöket elrabolja. Azt is megértjük, hogy rátok szakadt az ég, mert…..
CLaWz 2010.05.14 08:48:31
@gyoztes: "Amúgy szánalmasan keskeny, és sikerült egy puszta közepére kanyart építeni. Jó lenne, ha azt megmondaná valaki, hogy miért megy az egész út 10 méter magasan? Mi ez, mágnesvasút? Hihetetlen."

Azért ilyen keskeny, mert olyan mint az M0 déli szakasz: csak a felét rendelték meg tőlünk. A Szlovák úti körforgalomból kifelé 2x2 sávnak megvan a hely ha megfigyelitek, aztán pár méter után átterel a 2x1-re.

Úgyhogy ez is ilyen elcseszett történet, csak nehogy erre a bővítésre is 20 évet kelljen várni...

A magasság a Szilas patak miatt adott, építés alatt olyat áradt tavaly, hogy nem csodálom a töltésmagasságot.
Megprobalom összefoglalni a hétvégét igy utolag. Csutortok reggel legrégebbi támogatomnal, az F1 Gumiszervizben kezdtem (www.f1gumiszerviz.hu), hogy a lehetőségekhez képest beallitsuk az első futoművem. Jol fogalmaztam, ugyanis a versenyen történt lengőkar törés kapcsan szétmentek…..
Elnézést mindekitől hogy stoppoltam az infókat, de volt bajom gazdagon, pihennem kellett...De nem lesz gond a felidézéssel, ugyanis az elmúlt napok egy életre beleégtek a memómba.Csütörtökön hajnal 2-ig voltunk Tominál, elég sokat haladtunk, de megint csak apróbb haladások…..
CLaWz 2009.05.06 11:29:05
A mai délelőtt isméte rohangalassal telt...Este egy franko ütemtervet készitettem, hogy a leghatékonyabban, és leggyorsabban tudjam végigjarni a 11 helyszint.csak…..
Nem is tudom hol kezdjem :)          A két legfontosabb dolog haladt ma a legtobbet: motor, és a bukocsőTomi ma egész nap a motort rakta össze. Szembesültünk megint par idegesitő, és hátráltato baromsaggal: ugyanis a rendelt FULL…..
A hétvége ugyanugy telt, ahogy az elmult hetek: munkaval... Nem bontanam le napokra mikor mit csinaltunk, mert most az aprobb, de annál idöigényesebb részfeladatok töltötték ki a munkaidőt. Elkészült a difi kihajtás átalakitása (korabban irtam rola), és ma mar fel is került a…..
A mai nap, valami istenkirályra sikeredett!!!csupa jo hir, és haladás!Reggel induláskor negyed uton hivtak, hogy elkészultek a futomu cuccok (szinterezés) , naná hogy azonnal visszafordultam a XVI-ba.Kozben benéztem a "lézeresekhez", halad a szárnytarto konzol,de a héten ez is…..
a hét első napján kb az egész hétre elegendő kilométert megtettem... Kezdésnek elvittem a futomu cuccokat a szinterezohoz, majd egyuttal benéztem a lézeres\vizsugaras vágóhoz, megterveztetni a carbon-szárny tarto konzolokat legyártatni. Ezután PlanB Petinél hagytam a szárnyat, hogy…..
Mai nap fater segitett egész nap, és tökéletes összhangnak köszönhetően igazán sokat haladtunk!Reggel átutazva a várost, PlanB Petinél kezdtem, ahonnan elhoztuk a sárvédőt, mivel már elkészültek a müanyag sablonok, ezen kivül meg majd kiderül hogy miért alább.Mint a címből…..
A mai nap egy kicsit később indultam neki a világnak, hisz a hétvégi 4 napos carstylingos bemutato eléggé fáraszto volt, és engedélyeztem magamnak egy lazább reggelt, ha már az ünnepek alatt nem sikerült.Kezdésnek elhoztam Whistleréktől a kevlár kuplungot és a lendkereket, amit a…..