Regisztráció Blogot indítok
Adatok
flyordie

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kérdés persze nem abszolút értékben, a játék által termelt profitra vonatkozóan merült fel, hanem a fejlesztés költsége, és a termelt bevétel arányával kapcsolatban. A minap a fejlesztők elejtették ugyanis, hogy a játékuk 140 ezer dollárból készült, és már 70 milliót…..
flyordie 2011.03.11 15:14:24
@Pók: fizikus az biztosan nem, merthogy kész enginge-t használt.
www.box2d.org/

ami miatt én pl. értetlenül állok a jelenség előtt (nem csak konkrétan AB), hogy ha van másik ilyen játék, teljesen ingyen, nem is feltétlenül rosszabb minőségben, akkor miért pont ezért fizetnek tömegek. a bejeweled is ilyen, vagy collpase, plants&zombies, moorhuhn jagd, yeti sports stb.
flyordie 2011.03.11 15:25:40
@moli: valójában a copyright kiterjedhet a "gameplay design"-ra. egészen konkrétan pl. elemek adott elhelyezésére a képernyőn tudtommal USÁ-ban vonatkozik. vmi olyasmi megfogalmazást láttam eddig, hogy van az alapötlet, ez nem copyright-os (ötleteket szabadalom véd, de játékötletet nem lehet szabadlmaztatni). az ötlet konkrét megvalósítása copyrightos úgy, hogy ha mindent leválasztunk, amíg meg nem kapjuk az alapötletet, a leválasztott dolgok a "művészi kifejezés eszközei", ezt védi a copyright. és akkor vagyunk ott, hogy mondjuk a szóköz megnyomására leesik az elem, az a művészi kifejezés eszköze-e és lehet menni bíróságra
IDDQD Heti retro: Boulder Dash 2010.09.16 15:00:00
Ma végre begördül a Boulder Dash a retrorovatba – ideje volt, már három hete vártok erre. Az első emlék, ami beugrik nekem róla, hogy C64-en megvolt a program, rongyosra játszottam. Aztán egy nap jött a játékdealerem és a zsírúj stuffok között hozott egy érdekes címűt:…..