Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Fömi

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
 A Melindák ilyenek. Engem már Bánk Melindája is idegesített, a maga álságos szűziességével, hisztérikus áldozatszerepével, azzal a nagyon gusztustalan mentalitásával, hogy a maga félrelépéséért másra tolja a felelősségét, gaz csábítóról hord össze hetet-havat,…..
Fömi 2010.11.24 06:26:32
w Vak ügetés 2010.11.17 06:50:00
A lendületes és kétségtelenül radikális kormányzás legfőbb vesztese a Jobbik. A választás óta hiába kepeszkednek, a lejtmenet egyértelmű.A két pofon elmaradt, de amit kaptak, annál fájdalmasabb: úgy ki lettek semmizve, mint az egyszeri magánnyugdíjas. Tavaly még reálisnak…..
A mostani mezőny legalább fele, de lehet, hogy a kétharmada nevetve lenne világbajnok a nyolcvanas vagy a kilencvenes években? Vélemények az azonos című írásunkról...
Fömi 2010.11.03 16:29:17
@karlmann: Ez igaz, viszont ők sokat mentek eltérő setupokkal, még a motorvezérlésük sem volt egyforma. Ettől függetlenül tanult tőle, ez tény.
Augusztus 9-én nyílt nap volt a 'Ringen. Ilyenkor hagyomány, hogy Tóth Zoli kolléga és én kivisszük a Corollákat, Telós Bandi pedig nem ér rá, mert állandóan valami halaszthatatlan rabszolgamunka alatt nyög az anyahajón. A mostani alkalom azonban két okból is kivételesnek…..
Fömi 2010.08.23 09:37:07
@Nínó Karotta: Megtisztelő az érdeklődésed.
Amennyiben ennyire ütik egymást a rendezvényeink és a rádiós műsoraitok időpontjai, esetleg csináljatok egy kitelepült adást a versenypályáról. Így tudnánk kedvezményt is biztosítani a nevezési díjból. XD
No, a lényeg, hogy szívesen látunk. Remélem Baksay doktor felgyógyuló autójával együtt egyszer Te is ki tudsz jönni.
Üdv,
Fömi
Fömi 2010.08.23 14:41:23
@Nínó Karotta: Ennek az autóépítősdinek komoly hátránya ez, hogy sohasem, vagy kisebb-nagyobb hiányosságokkal készül el a szerkezet. Egy komolyabb motortuning is elindít általában egy sz@pás-láncreakciót.
Ettől függetlenül jól éreztél rá a receptre: kis önsúly.
A Nissan 3,5-es motorja is jól bírja a kiképzést, bár egy sima 350Z is nagyon jól teljesít pályán egy sportfutóművel és némi fék erősítéssel. Ez összességében egy problémamentesebb kombináció, mint a legtöbbek által kedvelt összkerekes, turbós megoldások.
Részemről továbbra is drukkolok a Hangyásznak, mert az tényleg unikum lenne. (és abszolút sportértékben is izgalmasan hangzik)
ps: Most vasárnap voltunk a Pannónia Ringen. :)
Fömi 2010.08.24 19:34:13
@Nínó Karotta:
Ha jó a súlyelosztás akkor nem lesz gond a tengelytáv. Egy orrnehéz hátsókerekes rövid tengelytávval viszont nem lenne szerencsés.
A hivatkozott Nissannál is sok apróság dönt. Például 240 v a 280-as slickek közt is másodpercekben mérhető a különbség. Aztán ott van még a jól beállított -és a hangsúly itt a jól beállítotton van- sportfutómű. Ez is súlyos másodperceket jelent. Ebben az állapotában az a kocsi legalább 10 másodperccel gyorsabb, mint egy teljesen gyári, utcai gumival.