Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Dacia Logan MCV

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az E85 üzem kapcsán sokszor szóba kerül az üzemanyag szűrő és annak cseréje. Ha lehetőség van rá mindig javaslom a cserét pár száz alkoholos kilométer után. Néhány típusnál ez egyszerű feladat, de van olyan autó ahol beérik a pumpa alján lévő durva szűrővel és ennek…..
Dacia Logan MCV 2010.08.06 10:11:37
Mielőtt kipróbáltam volna az etanolt sokáig keresgéltem leírásokat Daciához de nem igen találtam , belevágtam ,leírom mit tapasztaltam.Nem vagyok autós szakember nem fogok szelepekről és egyéb alkatrészekről beszélni , egyszerűen "parasztosan" közlöm a tapasztalataimat.

2007-es Dacia Logan MCV 1.4 mpi autóba tankoltam kicsit több mint felesben etanolt mindenféle átalakítás nélkül.
Az autó hangja megváltozott rögtön pár száz méter megtétele után, kicsit csendesebben jár a motor azóta is.Az autót java részben városi közlekedésre használom zömében az alacsonyabb fordulatszámokon amit egyébként tiszta benzines használatkor is meghálált viszonylag kisebb 7l körüli fogyasztással - ez így kevert tankolásnál sem változott semmit.Kicsit talán erősebbnek érzem az autót, alacsony fordulaton jobban megy fel a dombokra mint benzinnel.Nagy böszme autóról van szó ami 3000 fordulat felett sem benzinnel sem pedig 50-50 % keverékkel nem szaggatja az aszfaltot viszont ebben a tartományban is ugyanannyit fogyasztok el vele mint sima benzinnel.Reggeli indításnál sem vettem észre különbséget pöcre indul és nem kell várni mire összeállnak a rettenetes lóerők - azonnal működik az etanol-benzin keverék.
Kényelmesen ,takarékosan vezetek alapból ezen nem változtattam az E85tankolása után sem és azt kell mondjam nem bántam meg az etanolt nem fogyaszt többet az autó , jól indul , jól megy , hibátlan.
Ami nagyon tetszik az az volt mikor egy teli tank 3000 ft megtakarítást eredményezett.